1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Paras kuvausohjelma?

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi WNBnorkin 30.08.2010.

  1. WNBnorkin

    WNBnorkin Regular member

    Liittynyt:
    05.12.2009
    Viestejä:
    675
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikä olisi paras kuvausohjelma pelien kuvauksee? Frapsin toi ilmaisversio kusee ja wegame ei toimi, nii mikä olis parempi kun ne. Tai jos heitätte linkkiä frapsin kokoversioon, niin sekin olis hyvä :)

    Kiitos jo etukäteen
     
  2.  
  3. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Xfire on vallan mainio ilmainen. Tarttee tosin xfireaccountin, mutta sekään ei maksa mitään. Kuvaa hyvin HD-tasosta videoo.

    Linkkejä frapsin kokoversioon ei afterdawnissa jaella. Ne saat etsiä ite, tosin Fraps on aika onneton varsinkin vähän tehottomilla seteillä kun on sen verran raskas. Xfire ei ainakaan mulla tuo peleissä kun sen 2FPS eron.

    On niitä parempiakin mutta se on ainakin hyvä.
     
  4. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    wegame on kyllä todella hyvä, että suosittelisin koittamaan saada sen toimimaan.
     
  5. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mulla ei wegame toimi. Sillä tulee hyvälaatusta kuvaa ja pieniä tiedostoja jos vertaa xfireen, mutta ei tuu ääniä. Your sound system is not supported by wegame. Xfire toimii hyvin ja siksipäs luotankin siihen.
     
  6. WNBnorkin

    WNBnorkin Regular member

    Liittynyt:
    05.12.2009
    Viestejä:
    675
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    siis Xfirehän on joku mesen tyyppinen puheohjelma, tosin vain pelitarkoitukseen? onko siinä sitten joku kuvausohjelma smassa
     
  7. Smanci

    Smanci Regular member

    Liittynyt:
    26.06.2009
    Viestejä:
    2,937
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    46
    Tästä frapsin kokoversio:
     
  8. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    On. Se on niinkuin Steam josta ei voi ostaa pelejä mutta niistä voi kuvata HD-videoita. Kätevä ohjelma.
     
  9. Ermu

    Ermu Member

    Liittynyt:
    09.08.2010
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse käytän xfireä, mutta en tiennyt että sillä saa HD-Kuvaakin. Ja se huonopuoli (ainakin ennen oli) että kun otat videon ja lopetat pelin nii olikohan että postas automaattisesti videon nettii... Tai sit muistan väärin. Ja JustGamerille, että kyllä xfirestä voi ostaa pelejä, itse en ole kokeillut mutta sivuilla olen nähnyt.
     
  10. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jännä. No, ihan HD-tasosta videota pukkaa (valitettavasti, 4min pätkä COD ykköstä ja 3,5GB raakileena) ja on oikeesti hyvän näkönen ja kuulonen mitä se kuvaa. Ei ole pakko uploadata, se kysyy mutta sen voi skipata. Sillon se poistuu siitä xfire-kansiosta ainakin mulla mutta jää silti winukan omaan my videos kansioon.
     
  11. Ermu

    Ermu Member

    Liittynyt:
    09.08.2010
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, no HD-kuvanlaatu vie tilaa. Laadun takia joutuu uhrautumaan paljosta jos tarvii johonkin HD-laatua.. Itse en varmaan ihan HD:ta tarvii mutta ei kuitenkaan mitään huonoakaan. :)
     
  12. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kyllä ne HD:ta tuppaa kuvaamaan kaikki. Muistaakseni xfiren asetuksista voi kyllä muuttaa jo ennen kuvausta niin että kuvaa ihan normi 480p videota.
     
  13. jkstone

    jkstone Guest

    Pakkausta, pakkausta...
     
  14. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Raakileena HD on pirun iso tiedosto. Ja mikseipä sitä pakata voi vaikka olisi uppauskin mielessä, onhan niitä ohjelmia keksitty. Tarkotin vaan sitä että nimenomaan raakana xfiren HD-video on (oman köppövertailun mukaan) muiden ohjelmien vastaavia isompi.
     
  15. umrej

    umrej Regular member

    Liittynyt:
    07.05.2007
    Viestejä:
    618
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Firestä voi ostaa pelejä. Xfire lagaa jumalattomasti ainakin itsellä kun kuvaa. Fps romahtaa kamalasti, toisin kuin frapsissa

    Edit: Näytäppä mulle yksikin HD pätkä joka on kuvattu firellä
     
    Viimeksi muokattu: 12.09.2010
  16. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kerrankin helppo homma, onpahan vielä oma tekele. Movie makerilla kun pakkas niin tuli mustat reunat, enkä niitä jaksanut editoida. Se on kuitenkin 720p ja xfirellä kuvattu.

    http://www.youtube.com/watch?v=PmdCR6ytWKU

    Aika pirustihan se tänään pätki, mutta ei ole ennen pätkinyt. CODia kun pelaa niin 150FPS muuttuu 120FPS, joten ero on iso, mutten mä ainakaan mitään huomaa ;)
     
  17. Ermu

    Ermu Member

    Liittynyt:
    09.08.2010
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse en saanut hyvää laatua xfirellä ja peli rupes lagaamaan 30fps (siis videon kuva 30fps) 25 en ole kokeillut.
     
  18. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No, ehkei se sitten uudempien pelien pelaamiseen ole viisas.. Kun freimit on yli sadan niin ei edes 30FPS ero tee kipeää. Itse kyllä meni COD4 myös ilman pätkimistä tuossa taannoin, missäköhän oli Ermulla vika?
     
  19. Ermu

    Ermu Member

    Liittynyt:
    09.08.2010
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Öö... Pelailin kyllä CS 1.6 :D Normaalisti siinä fps aina 100, mutta xfirellä laski 30-40.. Muistelisin että joskus frapsilla (sama kone) ei ole fps laskenut niin paljoa.
     
  20. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ohhoh.. Ehkä sulla on keskusmuisti kriittisen vähissä, koska neljällä gigalla cod nelonenkin meni täysillä asetuksilla xfire päällä pelattavasti.
     
  21. Ermu

    Ermu Member

    Liittynyt:
    09.08.2010
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pistänpä koneen tietoja:

    4GT Keskusmuisti
    AMD Turion 2X -Tuplaydin prossu
    Ati Mobility Radeon HD 3650

    Joo no tossa kai ne pelaamiseen oleellisimmat on...
    Virusta ei pitäisi olla kun kone formatoitu tuossa keskikesälläköhän, vai loppukesä. Voi se olla, että se on tuo xfire vain mulla joka vie. Kun muistaakseni frapsi ei tosiaankaan laskenut fps hirveän paljoa... (En siis muista tarkkaan frapsista)
     

Jaa tämä sivu