Ite ottasin varmaan tän jos Silent Rigistä valita saisin. http://www.silentrig.com/product/2899/samsung-ssd-840-pro-256gb-25-sata-6gbs
Samsung 840 Pro on aika tykki jonka itse ostaisin heti jos ois varaa. On sitäkin parempia, mutta en tiedä huomaatko eroa sitten mitenkään.
Katos myös tätä vaihtoa : Muisti: Ja suoraan sanoen tuolla on nyt niin huono valikoima GPU-kortteja ja SSD-levyjä että tuohon kalliseen kasaukseen sijoittaminen on hyvin kyseenalaista, mutta miten vaan 1.5 tonnia rahaa on paljon tosta setistä.
Okei elikkä voisko joku kokoo tai linkkaa mulle unelma pelimyllyn joka pyörittää kaikkii fps pelei hyvil graffoil 1500€ Kiitos jo etukäteen kaikille.
Ostoskorisi sisältö: Kpl Hinta Nimi ================================================================= 1 99,80 Fractal Design Define R4, Black Pearl 1 27,90 Thermalright True Spirit 120 Rev.A (BW) 1 129,80 ASRock Z77 Extreme4, Z77 1 216,00 Intel Core i5-3570K, 4 x 3.40GHz, 77W, boxed 1 439,00 Asus Radeon HD 7970 DirectCU II, 3GB 1 64,90 Corsair XMS3 DIMM Kit 8GB PC3-12800 CL9-9-9-24 (DDR3-1600) 1 109,80 Super Flower Golden King Platinum Pro 500W 1 20,90 LG GH24NS DVD-RW 1 65,90 Western Digital Caviar Blue 1000GB, SATA 6Gb/s 1 94,90 Kingston SSDNow V300 120GB, 2.5", SATA 6Gb/s 1 38,80 ASUS Xonar DGX 5.1 PCIe 1 49,00 Kokoamispalvelu yhden vuoden takuulla 1 94,90 Windows 7 Home Premium 64bit SP1 FI OEM ================================================================= Yhteishinta: 1464,60e Niin mikä tuossa on vikana? Paha ehdottaa parempaa, kun ei tiedä mitä oikein haluat.
No mun nähdäkseni paljon tehokkaampaa ei tuohon rahaan voi kasata (Saksasta saa tietty vähän halvemmalla jos kasaa itse). Markkinoiden tehokkaimpia (jos ei tehokkain) näyttis ja tehokkain peliprossu tällä hetkellä. Muistia nyt on "vain" kahdeksan gigaa, mutta laita 2x8 jos pelottaa että se joskus loppuu kesken. Tällä hetkellä ei taatusti pelikäytössä lopu.
Tartteeko tohon viel jotain. Verkkokortin tartteen mut tartteenko äänikortin ja mitä se tekee tartteeko jotain lisäkorttei esim usb Lisäpaikkaa? Riittääkö 1 prossu jäähdytin vai tartteeko lisää ja tartteeko näytönohjain jäähdytystä? Tai tartteeko toi muit tuulettimii kuuluuko tohon koppaa tuulettimii? (sori en tiedä koneist paljoo) Ja kiitokset axulle
Mikä näyttö kanattais hankkii oon ite katellu tämmöst mut sanokaa jos saa paremman pelinäytön samaa hintaa Oisko tää hyvä näppäimistö Ja tämmöst hiirtä oon ajatellu
Logitech G105? Hiirelle suositukset Näyttö on ihan pätevä, jos ei IPS paneeli käy. Asus IPS 3D lelu Dell UltraSharp IPS Asus VS239HR IPS
Dell olisi varmaan sellainen hyvä valinta, tuo Lurluckin ehdottama näppäimistö taitaa olla hinta laatusuhteeltaan varma valinta ellei paras. Cyborg taitaa ehkä houkutella ns. ulkonäöllä jolla et sitten pelaa, se kannattaa pitää mielessä, omasta mielestäni se ei edes houkuttelee ulkonäöllä, päin vastoin ilman muutaman peli illan kokeilua pysyisin kaukana kyseisestä, ellei käyttö kokemus toista kertoisi. Samoin hiiri valintasi vaikuttaa sellaiselta läjältä väkisin haettuja keksintöjä, mikähän mahtaa olla tuntuma kädessä 1-2 tunnin tiiviimmän peli tunnin jälkeen, tai jos ne eivät vielä kerro totuutta 1-2 vko.n käyttö varmaa alkaa kertomaan, eli hiiren tulisi istua kuin hyvä hansikas käteen, olla miellyttävää materiaalia kosketuspinnalta. Esim. kumitettu pinta saattaa vaikuttaa ensin alkuun että on ok. mutta tunnin vaikka tiiviimmän tavallisen koneen käytön kanssa, alkaa se pinta hiostamaan ja niin ollen omasta mielestäni koko koneen käyttö alkaa ottamaan enemmän tai vieläkin vähän rajummin päähän koska hiiri on päin sitä jotakin. Muistaakseni tämä on aika istuva useaan käteen http://www.jimms.fi/tuote/260698 jopa omaankin istui aika napakasti peinehkössä kokeilussa. Omassa käytössä tämä http://www.jimms.fi/tuote/910-001153 pinta materiaali on hyvä, istuu omaan käteeni oudosta muodosta huolimatta, ainoana - voisin sanoa vaihtokuoresta on tullut pikkusen sellainen klonksu jostakin syystä vaikka kuoria ei ole edes takaisin rukattu kiinnitys klipsin paikat ovat pikkuhiljaa vain kuluneet, saattaa johtua painottamisesta jota on kai aika reilusti, mutta on asia joka saattaa häiritä joissakin tilanteissa, on kyllä jo käyttötuntejakin takana. Nämä ovat siis vain yhden käyttäjän mielipiteitä joista voi ottaa neuvoa, tai hyllyttää ne jättää siis omaan arvoonsa kuin niitä ei koskaan olisi ehdotettukaan.
Kiitos avusta ja neuvoista. Mutta eikö 8ms ole paljon näytössä?elikkä olisiko tuo asus hyvä kun siinä on 5ms
Itse ainakin olen sen verran sokea, etten peleissä tuota viivettä huomaa. Asus 23" VS239HR IPS tai Dell 23'' UltraSharp U2312HM IPS noitten väliltä melkein valitsisin. Noista seuraava on sitten 2560x1440 resoluution näytöt, joiden hinta on +500€. R.A.T 7 hiiren idea on juurikin tässä, että sen voi säätää kädelle sopivaksi. En minäkään sitä ulkonäön takia ostanut, jos on iso koura, niin tuota kannattaa harkita.
Ei. Alkaa olla vanhoja nuo laitetut setit. Jos ilmenee hinnoissa / osissa ongelmia, niin ilmoittele...