1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Paras ajopeli Xboxille?

Viestiketju Alkuperäinen Xbox -osiossa. Ketjun avasi viliwee 01.08.2006.

  1. viliwee

    viliwee Regular member

    Liittynyt:
    22.01.2005
    Viestejä:
    641
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ajattelin ostaa jonkun autoilupelin xboxilleni, kun sellaista ei vielä löydy ja innostus autopeleihin on nyt kova.
    eli mikähän olisi paras autopeli, mitä löytyy?
    GTA San Andreas:ta ei lasketa nyt tähän kategoriaan.

    Olen miettinyt esim. Sega GT 2002:sta, kun sitä olen joskus kokeillut ja mielestäni se on hyvä. Onko muita vastaavia? (Olisi siis kiva päästä näpräämään osien ja muiden kanssa, kuten Gran Turismossa)

    Ideoita otetaan vastaan.
     
  2.  
  3. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  4. viliwee

    viliwee Regular member

    Liittynyt:
    22.01.2005
    Viestejä:
    641
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kieltämättä vaikuttaa oikein hyvältä autopeliltä.
    Kiitoksia vinkistä! Muitakin vinkkejä hyvistä ajopeleistä otetaan toki vielä vastaan.
     
  5. xmedia666

    xmedia666 Regular member

    Liittynyt:
    08.05.2005
    Viestejä:
    651
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Suosittelen myös forza motorsporttia, itse olin suuri gran turismo fani ja luulin ettei parempaa autopeliä tehdäkkään, mutta sittempä vaan xboxille tehtiin forza, joka menee heittämällä kaikkien ajopelien edelle. Se on vaan astetta muita realistisempi, viisaammin tehty ja todella helppo vasta-alkajallekkin, toisin kuin gran turismo. Tuosta ei enää autopelit parane, tai ehkä jos tehdään jatko-osa sille.
     
  6. Gregori

    Gregori Regular member

    Liittynyt:
    04.02.2005
    Viestejä:
    150
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu, ite vasta eilen löysin tuon Forzan ja aivan loistava peli. Alkuun pääsi mukaan nopeesti ja kehitystä saa autolle nopeasti.

    Toinen mitä on tullut pelattua on sitten FlatOut 2, mutta se nyt taas on sellanen.. pelaa kyllä mutta eipä mitään suurta ja ihmeellistä.
     
  7. Iisalmi

    Iisalmi Regular member

    Liittynyt:
    12.09.2004
    Viestejä:
    563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo tuo Forza Motorsport on todellakin hyvä autopeli, ja sitten toinen todella hyvä on Toca Race Driver 3 (ja miksei myös 2-versio)
     
  8. easton94

    easton94 Regular member

    Liittynyt:
    06.05.2005
    Viestejä:
    284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Burnout Revenge :p Vauhtia riittää ja (graafinen puoli:*****/*****)
     
  9. Dell44

    Dell44 Regular member

    Liittynyt:
    04.09.2005
    Viestejä:
    429
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä se Forza vaan on monipuolisin autopeli boxille :)
    Project Gotham Racing 2 on myös hyvä mutta siinä ei voi tehdä autoon customointia tai laittaa vähän tehokkaampaa osaa yms.
     
  10. xXx

    xXx Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    989
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  11. jehu80

    jehu80 Regular member

    Liittynyt:
    30.09.2005
    Viestejä:
    192
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Parhaimmat konsoliautopelit on Forza Motorsport ja Project Gotham Racing 2. Kannattaa ehdottomasti ostaa molemmat, ne on sen verran erilaisia ja kumpikin ihan mahtavia kaahailu tuotoksia. Forza on toki monipuolisempi, mutta PGR taas omalla tavallaan hauskempi.

    Suosittelen vahvasti molempia, tulee varmasti olemaan hauskaa!

    e: Jos ostat 360:n niin pääset jatko-osien pariin. PGR3 ilmestyi jo 360:n julkaisussa ja Forza Motorsport saa kohta jatkoa. Uutta Forzaa ajatellen MS julkaisee myös uuden Force feedback ratin. Odotukset on kovat.
     
    Viimeksi muokattu: 08.08.2006
  12. easton94

    easton94 Regular member

    Liittynyt:
    06.05.2005
    Viestejä:
    284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    boldKuka tykkää mistäkii/bold: Forza on simulaattori ajo,PGR 2 enemmin arcadee,mä pidän enemmän arcadesta :)
     
  13. easton94

    easton94 Regular member

    Liittynyt:
    06.05.2005
    Viestejä:
    284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    [bold]lol[/bold] ei oikee onnistunu tuo boldaus...Mut Burnout Revenge kuuluu kuuluu peleihin jossa on xboxin parhain grafiikka ja se on muutenkin silkkaa arcadea =)
     
  14. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    [bold]boldin[/bold] jne. käyttöä voit harjoitella edit -napin käyttöä harjoitelles, ei siis viestejä putkeen ellei oo kunno syytä :)
     
  15. Henatzu

    Henatzu Member

    Liittynyt:
    18.09.2006
    Viestejä:
    44
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    jos haluat suomalaista laatua suosi flat outia :D hyvähän tuo forzakin on :)
     
  16. maukko

    maukko Regular member

    Liittynyt:
    25.08.2006
    Viestejä:
    110
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Burnout Revenge on paras ajopeli xboxille mitä oon pelannu
     
  17. xXx

    xXx Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    989
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    toca race driver 3 ja lotus challenge. parhaita ? ainakin taatusti hyviä ja sitten vielä tuo vanha kunnon forza motorsport (jonka olen aikaisemmin maininnut)
     
  18. kros

    kros Regular member

    Liittynyt:
    26.06.2006
    Viestejä:
    161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eikö ole NFS carboni hyvä pelata boxilla häh :eek: ? luulis ainaki niiden grafiikoiden puolesta olevan hyvä peli :pP Tiiä sitten mitenkä sillä ohjaimella on hyvä pelata sitä.
     
  19. ZuuZou

    ZuuZou Member

    Liittynyt:
    07.12.2006
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Suosittelen Tuota NFS carbonia. Se on moni puolinen peli. Mahtavat graffat siinä on ja helppo pelattavuus, ainakin minun mielestä. Jos ei miellytä niin osta toi Forza Motorsport.
     
  20. qwerty83

    qwerty83 Regular member

    Liittynyt:
    06.09.2006
    Viestejä:
    159
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse en perusta noista NFS sarjan peleistä (täyttä arcadea ja vieläpä täysin pas... sellaista)
    Forza on ihan ok (arcademainen sekin, vaikka monet pitää simuna. BS sanon minä, se on eniten simulaatiomainen xboxin rata-auto peleistä)
    Richard Burns Rally (erinomainen valinta, tosin xboxin ohjain on hiukan liian herkkä tuohon peliin. Väittäisin että ainut oikea simulaatio xboxille)

    Ainoat arcade pelit joita joskus pelailen on Project Gotham Racing 2 ja tuo Sega GT 2002 jossa tosin vaikeustaso nousee loppupäässä naurettavan nopeasti

    OT: Ainoat oikeat autopelit (ja niitä ovat vain ja ainoastaan simut) löytyvät vain ja ainoastaan PC:lle ja on pelattavissa ainoastaan rattiohjaimella. Tätä mielipidettä ei kukaan pysty kumoamaan meikäläiselle, eli antakaa olla :)
    esim. LFS, GTR(1&2), GTL, GPL, RBR, rFactor
     
    Viimeksi muokattu: 12.01.2007
  21. Laageri

    Laageri Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ForZa ja PGR!
     
    Viimeksi muokattu: 14.01.2007

Jaa tämä sivu