1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pandora Battery

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi Demistry 15.10.2007.

  1. criple

    criple Member

    Liittynyt:
    24.11.2006
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ja ei myöskään tuohon pandora juttuun, ei tarvita toista!!!
     
  2.  
  3. pettu

    pettu Member

    Liittynyt:
    23.03.2007
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niin eli sinun tarvitsee joko ostaa TOOL akun
    tai katkaiset pinnin
    (Akun avaus ohje)
    Vanhan akun pinni [​IMG]
    Uusi akku (PSP:n akun uusi versio) video+ohjeet
    [​IMG]
    muisti kortin voi tehdä tällä ohjelmalla(toimii vain PC:ssä, kortin pitää olla PRO DUO mallia ja tilaa vähintään tuon 128 mb)
    täsää ohje ohjelman käyttöön
    (Ohjelma asentaa 3.71 m33 automaattisesti)
    tai käsin (ohjeet löytyy sivulla 2 ja youtubessa löytyy kanssa paljon ohjeita muistikortin ja akun tekoon)
    Näin sinä et tarvitse toista PSP:tä mihinkään (et tarvitse edes omaa PSP:tä jos sinulla on muistikortin lukija)
    (en ota vastuuta PSP:stäsi)
    (itse ostin TOOL akun, mutta jos olisin huomannut aikaisemmin tuon ohjeen (uudemman akun) olisin tehnyt se itse)
     
    Viimeksi muokattu: 19.12.2007
  4. Pena13

    Pena13 Guest

    pystyykö siis 3.73 asentaan 3.71 rm33 tolla TOOL akulla ja magic memomy stickillä jos voi mitkä ohjelmat tarvin jos sais linkkii?
     
  5. Pena13

    Pena13 Guest

    oho ne oli tos ylhääl mut pystyykö 3.80 päivittään alas :D
     
  6. pettu

    pettu Member

    Liittynyt:
    23.03.2007
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kaikki tunnetut versiot pystyy alentamaan tolla pandoralla ja sen (3.71 mm3) saa tarvittaessa alennettua 1.5 (recovery menun avulla).
     
  7. PSP6

    PSP6 Member

    Liittynyt:
    10.12.2007
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    nyt tuli tool akku, klo 17 aikaan pääsen vaihtamaan CFM:een=). Muuten, tuli mieleeni, että pystyykö sillä 3.71 vai mikä olikaan (se minkä easyinstaller asentaa) pyörittämään ntcs-varmuuskopiota/ ntsc-UMD:tä? Kiitos vastauksesta=)
     
  8. PSP6

    PSP6 Member

    Liittynyt:
    10.12.2007
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    nyt on asennettu 3.71 M33=). kiitoksia kaikille neuvoneille=)
     
  9. Pena13

    Pena13 Guest

    sama täällä TOOL akulla! :D
     
  10. PSP6

    PSP6 Member

    Liittynyt:
    10.12.2007
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    nyt toimii kaikki homebrew-ohjelmat=) päivitin juuri 3.71 M33-3 =) ja nyt on asennettu 1.5 kernel, mutta onko normia että täytyy silti mennä recovery-menuun ja vaihtaa 1.5 kernel käyttöön, että homebrewit ja varmuuskopiot pelaavat?
     
  11. pettu

    pettu Member

    Liittynyt:
    23.03.2007
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    en tiedä. Itse alensin 1.5 niin toimii varmasti kaikki "ohjelmat".
     
  12. Pena13

    Pena13 Guest

    olis sellanen kysymys et ku mulla on toi 3.71 m33-4 ja se on vähä sekasin niin voinko asentaa sonyn 3.80 ton 3.71 m33-4 päälle vai voinko?
     
  13. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miten se on sekasin? Voit asentaa 3.80 sen päälle jos haluat mutta ei se järkevää ole :p
     
  14. Pena13

    Pena13 Guest

    no netti ei toimi ja sammuu välil... mut asentaisin tietenki sen takasin tohon 3.71 m33:seen vai mitä tarkotit ku se ei oo järkevää?
     
  15. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tee vaan niin luulin että asennat 3.80 ja jäät siihen..
     
  16. Pena13

    Pena13 Guest

    ok kiitos avusta! :D
     
  17. marssi

    marssi Member

    Liittynyt:
    29.06.2005
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ongelmaa pukkaa. Minulla on psp:ssä 3.03 OE-c firmis ja se pitäisi päivittää johonkin uudempaan custom firmikseen.

    Osaan tehdä pandora batteryn ja sen määtsikstikin tein sillä total noob easy installerilla, mutta kun ne lykkää sisään niin psp:n virtavalo vain palaa, mitään ei tapahdu.

    Miten siis saan päivitettyä 3.03 OE-c firmiksen uudempaan? pitääkö ensin alaspäivittää 1.50:seen ja jos pitää niin miten se onnistuu?
    EDIT:
    pienen selailun ja lueskelun jälkeen löysin ohjeet ja nyt koneessani on 3.71 M33-3 firmis. En ajatellut prosessin olevan näin yksin kertainen :D

    Laitetaan nyt tähän samaan että miten kun pian saan kaverin psp slimin (uuden) niin saako siihen suoraan sen 3.71 m33 firmwaren pandoralla ja määtsikstikillä kun ei tuohon fattiin saanu ku piti ensin laittaa se 3.52 M33 firmis alle.
     
    Viimeksi muokattu: 27.12.2007
  18. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ekös se mee niin että tekee pandoran ja valittee TOTALnewbi easyInstallerin kohdan 4 (Universal Unbricker) jonka jälkeen pistät akun ja kortin kaveris PSPhen ja painat X vaikka et mitään nääkään. Sitten annat sen tehdä hommansa loppuun ja sit pitäs olla kaverillaskin 3.71m33 ilman minkään näköistä kamalaa sähläilyä.
     
  19. PSP6

    PSP6 Member

    Liittynyt:
    10.12.2007
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei! Kaverilla on fat psp TA-082 ja pitäs saada laitettua 3.71mm3. onnistuuko samalla tavalla ku mun omaa mikä ei ollut tuo hirveä emo, eli pandora sisää ja magic memory stick sisää ja X?
     
  20. marssi

    marssi Member

    Liittynyt:
    29.06.2005
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Homma ei toiminut niin että totalnoob ohjelmalla kortti sisään ja pandorra paikalleen ja X. Homma kusee kun kone ei edes vilkuta sitä memorystick valoa kun painaa X.

    Korttini on 4gb johtuisiko siitä?

    Eli kysyn nyt siis yleisesti miten saan custom firmwaren helpoiten kun minulla on pandorra battery ja koneessa on original 3.60 firmis?

    EDIT ja VASTAUS: Löysinpä taas päivän netissä selailun jälkeen hyvän oppaan jonka mukaan sain slimiin 3.60m33. Laitan tähän nyt muillekkin jos joku tarvitsee päivittää slimiään customiin. Alun perin minulla oli siis original 3.60 (psp slim) ja nämä ovat siihen onnistuneet ohjeet!
     
    Viimeksi muokattu: 28.12.2007
  21. jabelius

    jabelius Member

    Liittynyt:
    03.01.2008
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tarviiko toista psp:tä fw:en alennukseen. Mulla on fat psp ja fw 3.80. Tein pandora batteryn psp:en alkuperäisestä akusta.Kun laitan sen pandora battery firm. installerin sieltä valikosta niin se lataa sitä hetken ja sanoo jotain " game can not start ". Kiitos kaikille vastaajille jo etukäteen.
     

Jaa tämä sivu