1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pandora Battery

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi Demistry 15.10.2007.

  1. pettu

    pettu Member

    Liittynyt:
    23.03.2007
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ostin sen maxi makasiinista, kuvan otin nopeasti kännnykällä.
     
  2.  
  3. Termis

    Termis Guest

    Ihme juttu, mutta nyt kai sun täytyy ostaa vaan se tool akku tai sit tehä jonkun tuttavasi pöpsillä pandora.
     
  4. pettu

    pettu Member

    Liittynyt:
    23.03.2007
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    niin ei tässä oiken muu auta
     
  5. Termis

    Termis Guest

    Niin, ja voit kysellä jos lähideuduillasi kenelläkään olisi vuokrata / myydä pandoraa. Voit kysellä vaikka täälä afterin tai consoleforumsin keskusteluissa.
     
  6. pettu

    pettu Member

    Liittynyt:
    23.03.2007
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tuli mieleen että jos tuossa akussa ei ole tuollaista komponenttia niin olisko se valmiina jo pandoras battery?
     
    Viimeksi muokattu: 16.11.2007
  7. Termis

    Termis Guest

    Jos se o pandora, sillä et pysty normaalisti käynnistämään pspeetä ollenkaan. Eli jos saat pspeesi sillä normaalisti päälle, ei se mikään pandora ole.
    Jos on pandora, käynnistyy psp itestään kun sen akun pistää sisään.
     
  8. pettu

    pettu Member

    Liittynyt:
    23.03.2007
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niin. Tuli vain mieleen kun siinä ei ole sen isompaa piiri levyä. Kyllä kuopiossa on kalliita nuo akut kun olen käynyt parissa kaupassa. Tulisi halvemmaksi tilata se tool akku. (en viitsi tilata netistä kun pitäis tililtä maksaa, tykkään käteisellä maksusta)
     
  9. Termis

    Termis Guest

    Eikös ole pstiennakkoa? Silleinhän saisit käteisellä maksettua postiin.
     
  10. pettu

    pettu Member

    Liittynyt:
    23.03.2007
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    onhan se mutta nostaa hintaa vileä 3,5 euroa, mutta taidan tehdä helpommasti enkä lähe katkomaan mitään vaan ostan suosiolla sen TOOL akun
     
  11. Termis

    Termis Guest

    Tee miten haluat.
    Ite olen ajatellut joskus virittää omaan akkuni ulkopuolelle katkaisijan josta voi vaihtaa tilan pandoran ja normaalin välillä. Elisiis pinni poikki ja siihen väliin vaan katkaisija :D
     
  12. Termis

    Termis Guest

    Tee miten haluat.
    Ite olen ajatellut joskus virittää omaan akkuni ulkopuolelle katkaisijan josta voi vaihtaa tilan pandoran ja normaalin välillä. Elisiis pinni poikki ja siihen väliin vaan katkaisija :D
    E: Hemmetti! Tuli tuplana kun netti katkesi just sopivasti :S
    Poistakaa tää viesti.
    Sen takia kesti jopa 15 minuuttia ennenkuin tämä toinen viesti tuli kun netti sekoili sen aikaa ja vasta vartin päästä sai yhteyden takasin ja lähetti sen sitten uusiksi.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 16.11.2007
  13. haba75

    haba75 Member

    Liittynyt:
    16.11.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Menin sitten tyhmyyksissäni päivittämään web:in kautta sonyn 3.71 softan, joten nyt olisi downgrade urakka edessä. Sain tänään tuon tool batteryn (42 eskoo postikulujen kanssa) ja keskustelupalstojen (sekä useiden yritysten) perusteella magic memory card:in tekemiseen tarvitaan toinen PSP jossa on joko softaversio 1.5 tai jokin muu OE softa.
    Kokeilin etsiä googlella, mutta Pandora's Battery Firmware Installer softan tuottamia tiedostoja ei löytynyt valmiina mistään.

    Onko kukaan törmännyt valmiisiin "magic memory" cardin softiin vai onko ne aina tehtävä muistikorttikohtaisesti? Mun mielestä pitäisi riittää, että formatoi tuo kortin ja siirtää tarvittavat tiedostot sinne.
     
  14. Cassu21

    Cassu21 Regular member

    Liittynyt:
    24.10.2006
    Viestejä:
    135
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tästä paketista, kun asennat sen Pandora´s GUI:n. Sillä pitäisi onnistua.
     
  15. haba75

    haba75 Member

    Liittynyt:
    16.11.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sama ongelma edelleenkin, eli PSP ei suostu ajamaan tuota Pandora's Battery Firm. installer softaa (error 8003014C). Voi olla että johtuu tuosta 3.71 softasta. Kokeilen huomenna tehdä tuon magic memory card:in kaverin PSP:llä jossa on 3.40 OE.
     
  16. Cassu21

    Cassu21 Regular member

    Liittynyt:
    24.10.2006
    Viestejä:
    135
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo sen pystyy avaamaan vain CFW PSP:llä.
     
  17. mikueli

    mikueli Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2006
    Viestejä:
    509
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siis, jos ostit sen tool akun ni et mielestäni tarvitse psp:tä custom firmiksellä sen customin tarvitsee just ton tool akun tekemiseen, jos sen siis tekee itse.
    Sanokaa, jos olen ymmärtänyt väärin.
     
  18. pettu

    pettu Member

    Liittynyt:
    23.03.2007
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niin minäkin olen lukenut (ettei tarvitse toista PSP:tä), mutta en tiedä asiasta yhtään enempää.
    Itekkin aion ostaa tollaisen akun, mutta tarvitsisin saada varmistuksen että tollaisen pystyy tekemään ilman custom PSP:tä (muuten menis 42 euroa hukkaan).
     
  19. haba75

    haba75 Member

    Liittynyt:
    16.11.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt sain PSP:n donwgradattua. Magic memory card:in teko näköjään vaatii PSP:n jossa modattu firmis. Tai ainakaan orkkis 3.71 softalla tuota magic memory card:ia ei pystynyt tekemään.
     
  20. Judgment8

    Judgment8 Regular member

    Liittynyt:
    19.11.2007
    Viestejä:
    182
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    saattaa olla tyhmä kysymys mut toimiiko fat psp:n akku slimissä?
     
  21. Termis

    Termis Guest

    Toimii mutta se akkukansi ei taida mennä kiinni kunnolla. En ole kyllä han varma, korjatkaa jos olen väärässä.
     

Jaa tämä sivu