1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pandora Battery

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi Demistry 15.10.2007.

  1. GOR1LLA

    GOR1LLA Member

    Liittynyt:
    06.07.2007
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No sain taistella ton PSP:n kanssa eilen "vain" n. 5-tuntia.. :D varsinkin sen pandora-akun kanssa.

    Ainoo ongelma enää on tilan puute muistikortilta (4gb).. :p

    Kertokaapas muutamia hyviä homebrew-ohjelmia..?
     
  2.  
  3. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siin on vaan se että sulla ei toimi suurin osa homebreweistä koska ne on tarkotettu 1.50 kernelille ja SLIMiin ei saa 1.50 Kerneliä, paitsi TimeMachinellä josta itselläni ei ole kokemusta joten joudut säätämään sen kanssa ilman apuani.. (Sulla on kai Slim?)

    Toki niitä homebrewejä on 3.71 kernelille mutta ei niin paljon kun 1.50 kernel -homebrewejä, joita Slim taas ei pyöritä ilman TimeMachinea

    Täältä vaan sitten metsästään kaikenlaisia tarpeellisia homebrewejä :p

    Tällä ja tällä alkuun TimeMachinen käytössä =)
    Tässä suomenkielinen ohje.
     
  4. Hendery

    Hendery Member

    Liittynyt:
    26.06.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En nyt ole varma kuuluuko tämä tänne mutta en viitsisi uuttakaan topicia ruveta tekemään.

    Eli siis jos mulla on nyt offical firmware 4.01, niin sitten kun tulee custom firmware 4.05 m33 (ei ole tietääkseni vielä tullut), niin enhän silloin tarvitse mitään pandora batteryä tai mitään magic muistikorttia yms että saan OFW 4.01 -> CFW 4.05 m33?

    Koska pandoraa käytetään juuri alaspäin päivittämiseen, mutta eihän tuossa ole kyse alaspäin päivittämisestä, joten psp ei voi sanoa että ''There is no need to update'' ? Vai olenko ymmärtänyt väärin :-D

    Toivottavasti joku tajusi.
     
    Viimeksi muokattu: 19.07.2008
  5. psp_naab

    psp_naab Regular member

    Liittynyt:
    20.12.2007
    Viestejä:
    158
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tarvitset.. sonyn virallinen FW ei anna päivittää kustomiin. eli modpiirist pandoraa ellei kaverillas oo kustom psp.
     
  6. FatlError

    FatlError Member

    Liittynyt:
    01.12.2007
    Viestejä:
    48
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen ny tool akun iloinen omistaja, mutta heti tuli stoppi. Ajoin sen NewbieInstallerin läpi ja sitten kortti koneeseen, tool akku sisään painaen L näppäin (ei toiminut painamattakaan), Ja sitten ei mitään. siis ruutu pysyy mustana ja mikään valo ei syty. Eli ensimmäinen kysymys olisi... klunk että pitääkö se tool akku ladata eka täyteen ennenkuin käyttää.

    edit. Sain sen toimimaan, jouduin käyttämään Mrduden pandora GUI joka downgradaa sen 1.5 ja siitä sitten sain uusimman vustomiin PSP.
     
    Viimeksi muokattu: 11.09.2008
  7. jumbo1234

    jumbo1234 Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    583
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siis jos sulla ei oo xptä koneella niin sun pitää tehä windows vista pandoralla eli on tehty erikseen vistalle...se löytyy googlettamalla...ja ite oon käyttäny pandora box easier installer ohjelmaa mut on sanottu et toi ohjelma on helpompi ja en voi auttaa tarkemmin ku en oo tota slimii downgradenu kauhee paljoo..
     
  8. pettu

    pettu Member

    Liittynyt:
    23.03.2007
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eikös tollaisen akun josta on pinni katkaistu (ei mahdollista juottaa) niin voi jollakin softalla/pluginilla saada toimimaan normaalina akkuna?
     
  9. Termis

    Termis Guest

    Sitä ei saa takaisn normaaliksi kuin juottamalla mutta pytyt käyttämään sitä normaalina akkuna juurikin jollain pluginilla. Consoleforumsista pitäisi löytyä ohjeet sen käyttämiseen.
     
  10. PSP6

    PSP6 Member

    Liittynyt:
    10.12.2007
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Morjensta! Nyt on tullut kauan oltua poissa psp-leikeistä, mutta kaverini pyysi minua modaamaan hänen sliminsä. Itselläni on fat psp, niin toimiiko tuo slimin akku fatissa, että saisin tehtyä siitä pandoran? Ja minulla on modpiiri.comista ostettu pandora, toimiiko se suoraan slimissäkin? kiitoksia jo etukäteen :)
     
  11. jumbo1234

    jumbo1234 Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    583
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Slimin akku ei mene fättiin, mutta fätin akku menee slimiin.
     
  12. PSP6

    PSP6 Member

    Liittynyt:
    10.12.2007
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kiitoksia, taas tuli sivistyttyä
     
  13. Zebbo

    Zebbo Member

    Liittynyt:
    18.03.2008
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Voisko joku viisaampi kertoa tyhmemmälle mikä on magic memory stick ja mistä sen saa tai miten se tehdään? Käsittääkseni sitä ja pandora akkua tarvitaan jos haluaa 1.50 tai jonkun custom fw:n.
     
  14. jumbo1234

    jumbo1234 Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    583
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    sinulla on kaksi vaihtoehtoa tehdä tämä custom.

    1. http://modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=470&ak=15&cid=12 (ostat tämän jos sinulla on paksumpi versio psp:stä. jos sinulla on laihempi(slim&lite) ostat tämän http://modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=497&ak=15&cid=12
    ja sen jälkeen teet magic memorystickin tällä ohjeella.http://www.consoleforums.net/showthread.php?t=5789


    tai teet kaverisi customin/1.5 version avulla itsellesi pandoran batteryn ja magic memorystickin tällä ohjeella http://www.consoleforums.net/showthread.php?t=5789

    Mutta itse käytän Pandoras boxia(ohjelma XP:lle jolla saa todella pandoran boxin ja magic memorystickin) voit lataa sen täältä(LAILLINEN OHJELMA) http://dl.qj.net/Pandora-s-Box-Easier-In...14414/catid/193
    !!!!!!!!!Toimii vain paksummalla versiolla!!!!!!!!!!EI SLIMILLÄ!!!!!!!

    Katsos noita linkkejä siellä on suomenkielisiä ohjeita.
     
  15. Zebbo

    Zebbo Member

    Liittynyt:
    18.03.2008
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitoksia jumbo!

    mitä eroa on muuten tuolla modpiirin kalliimmalla 29,90€ ja halvemmalla 19,90€ tool akulla?

    Tiedätkö muuten onko Modpiiri vain verkkokauppa vai onko silla liike jyväskylässä?

    mulla on muuten läski psp jossa 5.01 fw
     
    Viimeksi muokattu: 08.11.2008
  16. Zebbo

    Zebbo Member

    Liittynyt:
    18.03.2008
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos käytän tota ohjelmaa mitä itse käytät niin tarviinko ollenkaan tool akkua?

    Ja tulisko mun akusta entinen pelikäyttöön?
     
    Viimeksi muokattu: 09.11.2008
  17. jumbo1234

    jumbo1234 Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    583
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä modpiirillä on liike jyväskylässä, jos oikein muistelen.
    Niillä kahdella akulla ei näytä olevan eroja.
    Tool akkua ei voi ostaa vaan sen voi tehdä itse, mutta siihen tarvii kaverin PSP:tä, jossa on CFW.

    kysy jos jotain jäi epäselväksi
     
  18. Zebbo

    Zebbo Member

    Liittynyt:
    18.03.2008
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Vielä ois ainakin pari kysymystä:

    eli jos teen tuon 1. ohjeen mukaisesti ja saan tuon 3.71m33 customin niin toimiiko sillä kaikki iso ja cso pelit?

    ja mitä se magic memory stick käytännössä tarkoittaa, voiko sitä enää käyttää normaalisti pelien ja musan tallentamiseen?
     
  19. jumbo1234

    jumbo1234 Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    583
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä voit pelata .cso ja .iso pelejä. Ja tuo magic memorystickin saa tavalliseksi menemällä pspssä System settings ja sieltä format memorystick
     
  20. Zebbo

    Zebbo Member

    Liittynyt:
    18.03.2008
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ok!

    Tästä on ollut paljon apua!
    huomenna käyn ostamassa sen tool akun ja kokeilen mitä tapahtuu. kysymyksiä saattaa tulla lisää myöhemmin.
     
  21. Zebbo

    Zebbo Member

    Liittynyt:
    18.03.2008
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

    Ja niin voiko 5.01 firmiksestä, joka mulla on nyt, tulla jotain ongelmia tässä operaatiossa?
     
    Viimeksi muokattu: 10.11.2008

Jaa tämä sivu