1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

paljonko koette saaneenne apua ad:n sivustoilta ?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi xXx 02.06.2006.

  1. Hawkki

    Hawkki Member

    Liittynyt:
    10.03.2006
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    onhan täältä saanut apua monenlaisiin ongelmiin ;) ja lisää jäänyt mieleen tietotekniikasta ym. ;)
     
  2.  
  3. handeran

    handeran Regular member

    Liittynyt:
    28.06.2002
    Viestejä:
    373
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    apua on saatu ja apua on annettu, "sharing is caring" :)
     
  4. gain

    gain Active member

    Liittynyt:
    10.08.2003
    Viestejä:
    1,005
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Juuri näin. Kyllähän koko ad:n sivustoa voi pitää jo sellaisena tietopakettina, että kyllä siitä melko paksu kirja tulisi, jos asiat poimittaisi yksiin kansiin, ei taitisi edes mahtua. ;)
     
  5. Djmushu

    Djmushu Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2005
    Viestejä:
    401
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt kyllä torun modeja! Apua on tullut joka hätään, eikä ikinä ole tarvinnut odottaa pitkään. Modet nyt kyllä hidastatte tahtia!! XD heheheheh joke

    PS: Handeran... Kyseinen sharing is caring oli niin hyvä
    "lause", että lisäsin sen allekirjoitukseeni. =)
     
    Viimeksi muokattu: 08.06.2006
  6. aaxxeell

    aaxxeell Regular member

    Liittynyt:
    28.07.2005
    Viestejä:
    2,145
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Taidan erottua joukosta.
    Minusta ei niinkään se foorumi tai sivusto, vaan ne käyttäjät ovat tehneet hyvää työtä täällä. Afterdawn on pikku hiljaa saanu kalastettua vaan ammattilaista porukkaa tänne, levittämällä ahterinsa lähes jokaiselle osa-alueelle (rauta, yleisesti windows, softat, virukset).

    Silti Afterdawn idea on edelleen lähestulkoon [bold]vain:[/bold]
    Viime vuonna avattu "Virus ja haittaohjelmat"-alue kuitenkin menee kirkkaasti suosiossa ohi monien vuosien ajan jo olleiden digitaalisen mediaan liittyvien alueiden.

    Edellisestä loogisesti päätellen pitäisi kaikkien auttajien arvo olla sama? Miten ihmeessä HJT-lokien tarkistaminen ja niihin vastaaminen on spämmiä(=roskaviestejä) kun taas digitaaliseen videoon vinkki saa kaiken ihailun ainakin ylläpidolta?

    -> Offtopic

    Harva sen tietää, että HijackThis-lokeihin on erikoistunut yhteisö tekee tiivistä työtä yhdessä.
    Yhteisöllä niinkuin yleensä on tiettyjä sääntöjä ja jokaisella on oma tehtävänsäkin.

    Kannattaisko Afterdawn ylläpidon istahtaa joskus tuon yhteisön kanssa samaan pöytään keskustelemaan pelisäännöistä? Sillä halua (HJT-lokien tutkijoilla) on, auttaa käyttäjiä (ilmaiseksi)täällä. Kun huoltamoissa tämä sama työ voisi päättyä aina formatointiin ja käyttäjän kukkaroa rasittaen vielä.

    Afterdawn boikotointi on myös ollut vahvasti yhteisössä esillä ja varsinkin itse tuen sitä, että [bold]jätämme kaikki saapuvat HJT-lokit tarkistamatta.[/bold] Lähdetään siis siittä, että jokainen halukas tutkikoon ne. Varsinkin Jannejt ottaa ne varmasti ilomielin vastaan.

    Täytyy muuten mainita, että eilen eräs käyttäjä, joka ei ole HJT-lokeihin perehtynyt meinasi katkaista toisen nettiyhteyden. Laitoin varoitukset toki mutta tämä tapaus on esimerkki mitä tulevan pitää kun HJT-lokin laittaa tänne ja edes osaksi osaavat puuttuu!

    Tämä viesti liittyy osaksi palautteseen mutta toin sen kertaheitolla tänne mielumin.
    Tämäpä tapaus edelleen auki: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/322685
     
  7. xXx

    xXx Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    989
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ammattilaista porukkaa ? niin ainakin minusta tuntuu. viime vuonna kun olin saitilla toisella nimimerkillä, niin piti oikein valikoida mihin vastaisi, kun nyt taas kaikki on toisinpäin. viimeaikoina olenkin miettinyt miksi olen täällä ? enhän voi olla täällä vain itseni kanssa vai voinko ? tiukoille on ruuvit säädetty kieltämättä. moni saittilainen ansaitsisi elantonsa vastauksillaan ja tiedoillaan (jos osaisi käyttää niitä oikein)
     
  8. Muukka

    Muukka Member

    Liittynyt:
    24.02.2005
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olisin lingonnut koneeni jo aikapäiviä sitten ikkunasta naapurin datsunin katonläpi, jollei täältä olisi vinkkejä herunut... ;)

    Kiitän ja kumarran kaikkia minua ja muita avustaneita!
     
  9. AkZuh

    AkZuh Active member

    Liittynyt:
    07.10.2004
    Viestejä:
    2,146
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    todella paljon. toivon että myös itse oon pystyny auttamaan muita! :)
     
  10. Rapi2

    Rapi2 Regular member

    Liittynyt:
    12.08.2005
    Viestejä:
    782
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    AInakin sen, että konetta ei kannata ostaa pakketikoneena Gigantista tai Citymarketista vaan koota itse. ;)
     
  11. Dezliur

    Dezliur Guest

    Monet ongelmat ratkaistu täällä. On se hyvä että on olemassa tälläinen sivusto
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 15.06.2006
  12. tubbana

    tubbana Active member

    Liittynyt:
    01.10.2004
    Viestejä:
    1,316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    useimmiten oon ratkaisun ongelmaan täältä saanu jos on kysymys muotoiltu tarpeeks selväks :>
     
  13. samfin

    samfin Regular member

    Liittynyt:
    26.05.2005
    Viestejä:
    1,086
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Paljon on apua tullut ja aina tarvittaessa. :)
     
  14. Hz4

    Hz4 Guest

    Sivusto/käyttäjät kaikinpuolin täyttänyt puuttuvia tietoaukkoja. Kiitos erityisesti TeppoI:lle joka on monessa asiassa selventäny ja opastanut asioissa:)
    Koitan myös parhaani mukaan auttaa rautapuolella.

    Ilman tätä sivua olis jääny moni asia avoimeksi.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 24.06.2006
  15. OneMember

    OneMember Active member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    Pakko myöntää että oma tieto/taito on lisääntynyt ihan mukavasti kun olen ettinyt ohjeita/ratkasuja muiden ongelmiin ;)
     
    Viimeksi muokattu: 25.06.2006
  16. JanneMasa

    JanneMasa Regular member

    Liittynyt:
    23.07.2005
    Viestejä:
    299
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllähän täältä aina apuu saa jos tarvii ja useimmiten se googleki ohjaa tälle sivulle ;)
     
  17. Tikantie

    Tikantie Guest

    Tälläselle 12 vuotiaalle löytyy paljo kaikkee kivaa ja Shareaza ja DC++ ovat olleet mun lemppareita ja mun mielest yks tyyppi joka laitto ohjeet oman servun tekemiseen sorsaan on mun lemppari.
     
  18. Pesukone

    Pesukone Guest

    Todella hyvin täältä oon saanut apua, mutta joissakin asioissa se ei ole auttanut, ja avunanto on ollut hieman hakuammuntaa. Täytyy pientä kritiikkiäkin pistää tänne :D
     
  19. Kaakatus

    Kaakatus Regular member

    Liittynyt:
    29.06.2005
    Viestejä:
    1,776
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Loistavasti on saanut apua, niin kauan, kun tapaukset ovat olleet inhimillisiä :D Apua on tullut oikeastaan ammatin verran, koska vuosi sitten, kun laitoin ADn aloitussivuksi, olen oppinut todella paljon uutta ketjuja lueskellessä ja päätin valita alaksi elektroniikka asentajan. Uskon että siellä on erittäin paljon hyötyä näiden keskusteluiden lukemisesta. Pyrin myös auttamaan muita ainakun aiheesta jotain tiedän.
     
    Viimeksi muokattu: 27.06.2006

Jaa tämä sivu