Paljon hidasta muistia vai vähän nopeaa?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jklockars 26.08.2005.

1. rafsanta

rafsanta Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Olen limasian kanssa myös samaa mieltä ja 99% varma että ne 16/6 tai muut moodaukset jää sinne RT:n tietoihin, koska jos poistat RT:n niin nehän lähtee pois ja menee takas 8/4.
    http://murobbs.muropaketti.com/thread.jsp?forum=21&thread=347556&msRange=15
    tossa on semmonen keskustelu jossa on enemmän tietoa näistä asioista kun maan päällä sais olla, ainakin toi sikarippa tietää aivan kaiken mahdollisen, ja itsekkin jotain, kun olen koko keskustelun lukenut ja seurannut... :)

2.  
  3. Drizzt^^

Drizzt^^ Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Olen tästä väitteestäni 99% varma.

4. zapetu

zapetu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    [bold]Drizzt^^[/bold] on kyllä tässä kiistassa oikeassa, eli Riva Tuner tekee muutokset Windowsin rekisteriin (ajureihin) tai suoraan näytönohjaimen rekistereihin. Eli pelkän RT:n poistaminen ei poista twiikkauksia. Tästä seuraa, että jos takuussa saavat vielä hajonneeseen korttiin henkeä näkevät kyllä oliko sitä modattu vai ei.

Virallinen FAQ:
    http://content.guru3d.com/index.php?page=rivatunerfaq

Modaaminen tapahtuu aina omalla vastuulla, tosin riski että jotain hajoaa kortista kun ottaa piippuja käyttöön on pieni.

Viimeksi muokattu: 04.09.2005
  5. jklockars

jklockars Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt avasin piippuja 12/5 laitoin ja hyvin toimii. Markki 05 antoi 3304 markkia. Saiskohan kelloja nostamalla lisää tehoja vai meneekö jo ahneuden puolelle? Paljonkohan niitä uskaltaa nostaa jos niitä alkaa nostamaan?

6. Drizzt^^

Drizzt^^ Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kokeile nyt ihmeessä avata ne kaikki piiput, sen jälkeen voit kokeilla kellotella.

Mulla itellä kestää kortti 16/6 @ 385/930MHz

7. jklockars

jklockars Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt on 16/6 mutta kelloja ei kärsiny nostaa kokeilin 350 ja 780 niin antoi heti virhekuvia markkitestis. Täytyy nyt tyytyä tähän en voi kuitenkaa moittia enää markki 05 antaa nyt 3507 markkia. Seuraavaksi varmaan sitten uutta prossua.

8. Osku87

Osku87 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tai Zalmania/Arctic Coolingia näyttikseen kiinni.... :D

9. jklockars

jklockars Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu sitäkin vois harkita jos vaikka onnistuis toi kellojen nosto paremmin. Aika onnettoman pieni toi orkkis puhallin onkin.

10. RiQ82

RiQ82 Guest

Pakko kysyä, että mitä mielihyvää noista 3dmarkki tuloksista saa...? Kerkeättekö pelaamaan ikinä koneillanne vai onko tärkeämpää, että saa kellotettua pari pistettä lisää?

Hyvä testiohjelmahan tuo on, kun etsitään ongelmia ja testataan koneen suorityskykyä, mutta ei ole mennyt ikinä jakeluun se ainainen viilaaminen...

Sitten vielä täytyy tuosta FORWARDin jutustelusta avautua.
    Onko ikinä tullut mieleen, että maailmasta löytyy niitäkin ihmisiä, jotka käyttävät tietokonettaan puhtaasti "kirjoituskoneena" ja satunnaiseen surffailuun. Siinä on turha hakea prossua, jolla saat pakattua mpkolmosia ennätysmäärän samanaikaisesti.

Ottakaa nyt hyvät ihmiset (FORWARD) järki käteen ja yrittäkää ymmärtää, että tälläkin alalla vallitsee kysynnän ja tarjonnan lait, ja hyvää bisnestä on tarjota asiakkaalle heidän tarpeisiinsa sopivia tuotteita mahdollisimman järkevään hintaan.

Ilmeisesti tässä tapauksessa on taas niinsanottu pappa betalar, eli parasta vaan kehiin, eihän se mulle mitään maksa.

Sylettää saatana.

11. Drizzt^^

Drizzt^^ Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Sanosin, että kyllä se on mukavaa, kun saa hyvät pisteet :) Nykyään en ehdi pelailla oikeastaan ollenkaan, opiskelijan elämä on kiireistä.
    Minä ainakin maksan hankkimani komponentit ihan omasta pussista.

12. Antigod

Antigod Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä sen ainakin itse olen todennut että esim. oma n.3600 pistettä antava masiinani ei oikein riitä nykypelien pelaamiseen, kai joku yli 5000 pistettä alkaa olla rajana, kateellisena sitä katselee esim. 7800Gtx-hemmojen suorituksia.

13. jklockars

jklockars Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    "RiQ82" joku käyhä pentium 133 omistaja, jota vituttaa toisten markkipisteet pistää parastaan. Juurikin peleihin vaikuttavia tehoja täs haettiin ja markki kun sattuu olemaan just hyvä ohjelma niiden vertailuun. Jos ei oo threattiin liittyvää asiaa niin kannattaa pitää kateudenpuuskat omana tietona.

Jaa tämä sivu