Pakettikone vai itse koottu?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pulu 05.01.2006.

1. kemikaali

kemikaali Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    nytnappaa
    Kerros niistä huonoista kokemuksista nimittäin olen itse sieltä tilaamassa .

2.  
  3. nytnappaa

nytnappaa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    sieltä ei meinaa saaha takuuvaihdossa toimivaa tavaraa. saman kovalevyn lähetin 6 kertaa takuuseen ja aina tuli sama rikkinäinen levy takasin. nyt viimisellä saivat laitettuu ehjän tilalle. Yhen näyttiksenkinkaa ol ongelmia.

4. Oscar_X

Oscar_X Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    [bold]Mahdoton kysymys! :)
    Aloita mieluummin uusi ketju ja kerro tarkemmat yksityiskohdat ongelmasta.

Edit: ketjun aloittajalle. Itse koottu tulee _lähes_ aina halvemmaksi ja sen voi koota omaan tarkoitukseen sopivaksi. Jos haluat esim. pelikäyttöön tarkoitetun merkkimikron, joudut takuulla maksamaan enemmän, kuin itse kootusta vastaavan tehoisesta. Merkkimikron hyviä puolia on toimivuus (eli ei yhteensopivuusongelmia).[/bold]

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/1/281781#1608120

5. Juffeo

Juffeo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin liikkeestähän se on kiinni jos tavara on rikki x). Takuu asiat ovat myös ihan tehtaan juttuja, liike toimii tässäkin vain välikätenä ;) Elä viitti haukkua viatonta, kun näilläkin sivuilla vierailee xxx mahdollista asiakasta...

6. teijoster

teijoster Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Käsittääkseni takuuasioissa liike lähettää tuotteen vikaselosteen kera
    johonkin keskukseen esim. Tampereelle. Siellä tutkitaan ettei tuotteessa näy moukaroinnin merkkejä. Sitten tuote lykätään murskaimeen(tai työntekijän omaan kotimikroon) ja uusi takuukorjattu paluupostissa takaisin. Jos myyjäliikkeellä on homma rehellisesti hanskassa, ei muutaman kiintolevypalautuksen käsittelyn pitäisi olla ongelma.

Jaa tämä sivu