Hmm, en täysin ymmärrä. Kun poistaa PB:n noilla ohjeilla ja myöhemmin lataa sen uudelleentallennetun leffan MPEG4modifier ohjelmaan niin se kuitenkin ilmoittaa "Packed Bitstream Yes" Onko se ihan normaalia vai teenkö jotain väärin? Leffa nykii yhä DVD soittimessa vaikka oon sen muuntanut. Kyseessä on siis XVid.
Ei se PB oo silloin muuntunu mihinkään ,jos se ilmoittaa yes. Kai editoit p>n.Ei riitä et laittaa unpack.
Mikäs on, ku yrittää savettaa videon, nii tulee tällänen error: AVI index is invalid? On uusin versio ja p on muutettu n:ksi.
Poistin kaikki sieltä user datasta mpeg4 modifieril. Ja nytku yritän polttaa nii sen leffan kohalla tulee error niinku aina ennenki...
En käsitä...Koittanu pakata DVD leffaa Xvidillä yhdelle cd:lle, jotta voisin katsoa sitä Philipsin dvd-soittimella. Soittimessa kuva alkaa toisessa chapterissa oudosti välkkymään. En ole käyttänyt pakkauksessa mitään erityisiä asetuksia (Qpel, GMC ym.) enkä edes Packed Bitstreamia. Huomasin testaillessa että piti ottaa kokonaan B-framet pois käytöstä ennen kuin kuva näkyi moitteetta, mutta silloin kuvanlaatu kärsii jo liian paljon. Olen lukenut että pitäisi kyllä toimia jos: ei PB + 1 B-VOP. Imutetut Xvidit kyllä näkyy vaikka olisi 2 B-VOP ja PB. Ihmettelen miksi minun pakkaama ei ota toimiakseen. Divx:än kanssa ei ole mitään ongelmia. Olen tarkistanut tiedostot tällä MPEG Modifierilla 1.2.0 versiolla, joka on kyllä loistava ohjelma. Tällaisia ominaisuuksia olen kaipaillu GSpotistakin ennenkuin törmäsin tähän.
Vika onkin vissiin DVD:ssä... mutta olen käyttänyt n.6 samanlaista TDK:n dvd+r ja kaikki on toiminu moitteetta...mut nyt ei sit toimi...kokeilin kahta saman merkkistä mut kumpikaan ei toiminu...Sit äsken kokeilin verbatimin dvd+rw ja toimi... mut se ei hyödytä.. onks mitää hyvii vinkkei???
SpongeBop Tukeeko Polttava asema varmasti dvd+r levyjä Poltitko data-polttona? Kokeile avifixed-ohjelmaa elokuvaan http://www.free-codecs.com/download/AVIFixed.htm
Kyllä tukee dvd+r ja yritin polttaa data polttona mutta onnistu polttamaan vaan dvd+rw... taitaa olla levyissä se vika... Mitäs mä tolla ohjelmalla? Saakos sillä ajoitettuu myös äänet kohallee leffois??