Pöyäkonetta moneen käyttöön 600€ budjetilla...

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Gohag 24.09.2006.

1. Makke2

Makke2 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no jos pelailuun meinaat 600€:llä saada hommattua konetta niin vaikeeta tulee olemaan.omaan koneeseen uponnut reilu 1000€ viimmeisen vuoden aikana.

2.  
  3. Gohag

Gohag Guest

@Irratum:

Eipä mulla mitään merkkiuskontoa oo... Vaikkakin oon kuullu Pentiumista aika pahojakin juttuja niin en mä nyt Inteliä täysin pois sulje.

Kotelo ei saa olla mikään aivan minimaallinen ja väh 2 5,25" paikkaa ja 2 sisäistä 3,5" paikkaa olisi hyvä olla.

Äänistä se verran että ei nyt mitään äänetöntä konetta olla hakemassa, mutta olisi plussaa jos hävittäjän suihkumoottori kuuluisi helpohkosti koneen melun yli :)

4. Irratium

Irratium Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ihan asiallinen paketti, mutta kasasin tuollaisen testiksi verkkokaupassa (vaihdoin muistin 533Mhz säästön vuoksi ja laitoin mukaan käyttiksen kun mainitsit sille tarvetta olevan) niin kokonaishinta kipusi vähän yli 700 euron, paketista vielä uupuen näppis/hiiri/kajarit-yhdistelmä. Jostain pitää siis tinkiä, jos et saa budjettiasi nostettua.

Jaa tämä sivu