1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Päivitystä

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kandalf 02.03.2021.

  1. kandalf

    kandalf Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2011
    Viestejä:
    175
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen ajatellut - tässä kevään aika päivittää prosessorin+emolevyn ja muistit, nykyinen prosessorini on i9-9900K LGA1151 ja emolevy Asus ROG Strix Z390-F Gaming ja muistit G.Skill 32GB (4x8),Ribjaws V,DDR4 3200MHZ ,CL16 , Olen miettinyt että jos nuo entiset osat - tällaisiin päivittäisin prosessori AMD Ryzen 9 5950X AMD4 , emolevy Asus ROG Strix X570-F Gamming ( voitte - ehdotta jotain toista hyvää emolevyä tolle prossulle ) , muistit, olisiko tuon prossessorin kanssa enemmän hyötyä jos muistit vaihtaisi DDR4 3600MHz nopeudella toimiviin.
    Olen kulluut että inetlliltä tulee nyt keväällä uusia 8 ydin prossuja ja syksyllä ois tulossa jotain 14 ydin prosessoreita eli kannattaisiko odotta syksyyn vai olisiko minkä verran hyötyä vaihtaa tosta nykyisestä tohon amd prosessoriin.
     
  2.  
  3. Kakikello

    Kakikello Active member

    Liittynyt:
    15.10.2007
    Viestejä:
    1,116
    Kiitokset:
    22
    Pisteet:
    68
    Sanoisin että pelaaminen ei nopeudu yhtään, mutta hyvin säikeistetyt hyötyohjelmat kylläkin.
    Se on taas eri asia sitten että nopeutuuko niin paljon että kannattaa vaihtaa?
    Muisteista sanoisin että ero on mitätön tuolla erolla!
     

Jaa tämä sivu