1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Osto-opas

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Quattro 28.11.2003.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. PjotrT

    PjotrT Guest

    Millonhan tuolta Nierlestä kannattais odotella rahojen saapumis-vahvistusta kun maanantaina tilasin ja tiistaina maksoin? Ei taida ensi viikolla saapua vielä paketti joten joutuupi odottelemaan vielä hieman... :(
     
  2.  
  3. Squirrel2

    Squirrel2 Guest

    Itse taas olen käyttänyt tdk:ta ja kokeilin verbatimia, ei oikein verbikset toiminu minu asemassani, mutta poikkeus vahvistaa säännön.
     
  4. Squirrel2

    Squirrel2 Guest

    Tilasin ekaa kertaa DVD+R levyjä, aina enemmin olen käyttänyt DVD-R levyjä; kellään ollut ongelmia + levyn kanssa?
     
  5. PjotrT

    PjotrT Guest

    Jaa-a, paha mennä sanomaan kun et kerro mitään levyn merkkiä etkä asemaa etkä mittään semmosta. Ja jos puhut yleisesti eroista niin tuskin kannattaa "osto-oppaasta" kysyä =)
     
  6. Squirrel2

    Squirrel2 Guest

    Olinpas minä huolimaton. Asema on LG 4160b ja levyt oli Verbatimejä. En tiedä mallinumeroa, mut olisi siinä valmistajan takuu, joten ei ihan halvimpia Verbatimejä.
     
  7. PjotrT

    PjotrT Guest

    No sen tarkemmin en tiedä asemastasi, mutta verbatimit ovat sellaisia että joissain asemissa toimivat todella hyvin, mutta löytyy niitäkin missä eivät toimi juuri ollenkaan. Ei niillä konkreettista eroa ole (siis -/+ formaateilla) paitsi se että mitä asemat tukevat. + on ilmeisesti vain hieman kehittyneempi (en sitten tiedä että mitä eroa), mutta uskon että nuo toimivat sinulla. Tai sanotaan että testaamalla selviää, koska sitä on vaikea sanoa että mistä levyistä asemat tykkää.
     
  8. aleksi312

    aleksi312 Member

    Liittynyt:
    23.11.2005
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tänään tuli paketti Nierlestä. 50 kpl Verbatim DVD+R ja 50 koteloa. Paketti oli erittäin hyvin pakattu ja tuli oikein kotiovella saakka. Suosittelen ;)
     
  9. jellonah

    jellonah Regular member

    Liittynyt:
    01.06.2004
    Viestejä:
    104
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mun mielestä paikka on luotettava. 3kertaa olen tilannu ja joka kerta on tullu mitä pitikin. eka kerralla vaan tuli konjakki. :( no mut viinaa saa alkosta. :) ja lähetys aika eka kerralla tais olla jotain 2-3viikkoa toisella kerralla noin 2viikkoa ja kolmannella kerralla noin viikko ehkä allekki. että semmosta. en tiiä onko ollu keskustelua näistä jo tässä ketjussa ku en jaksanu kaikkia viestejä lukea. :) niin ja postikulut ei ollu ku 10eskoa.
     
  10. anieme

    anieme Member

    Liittynyt:
    07.07.2005
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mitenkähän tämä EU-maksu suoritetaan Nordean verkkopankissa? Kun en löytänyt kun
    vaikean näköisen "Maksu ulkomaille" - kohdan perinteisen lisäksi. (joka siis senverran
    sekavan olonen, että toi EU-maksu kuulostaa järkevämmältä)

    Edit: Jahas, ilmeisesti se tunnistaa sen sitten automaattisesti "maksu ulkomaille" - kohdan
    kautta. Toivottavasti.
     
    Viimeksi muokattu: 28.12.2005
  11. tukkalamy

    tukkalamy Member

    Liittynyt:
    08.09.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Omistan Epsonin Stylus Photo R200 A4 valokuvatulostimen jossa suoratulostus dvd aihion päälle. Nierlestä katoin noita printtaamiseen sopivia aihioita, niin pitääkö minun ostaa:

    DVD-R 4,7 GB Datawrite Classic 8x printattava Valkoinen (fullprintable) mustesuihku Cakebox 50-pakkaus

    vai käykö

    DVD-R 4,7 GB Ridisc 8x Nopeus printattava (fullprintable) Cakebox 50-pakkaus

    kun kyseessä on kuiteskin mustesuihku valokuvatulostin.
     
  12. PjotrT

    PjotrT Guest

    Varoitan sinua, itse ostin Datawriten printattavia levyjä ja olivat ihan järkyttävää kuraa, ihan oikeasti. Itse en ostaisi printattavia enää tuon huonon kokemuksen jälkeen. Sillä poltin 50 sadasta levystä ja yli 30 meni heti pilalle ja loput ei toiminu viikon jälkeen enää juuri mitenkään. joten harkitse vielä...
     
  13. Lemztaz91

    Lemztaz91 Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2005
    Viestejä:
    301
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tilaa Primeon Photo-on-disc levyjä on tayo-yudenista ja pintaan tulee siistiä jälkeä. (25kpl 13,90€)
     
  14. zilli

    zilli Regular member

    Liittynyt:
    04.02.2003
    Viestejä:
    234
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kimppatilaus nierlestä tuli. osassa levyistä kotelo rikki. :( Ilmeisesti posti kohdellut kaltoin. En kyllä jaksa takaisinkaan lähettää.

    Onko muilla kokemusta reklamaatioista? Ja kuinka paljon yleensä menee rikki matkalla?
     
  15. Drizzt^^

    Drizzt^^ Active member

    Liittynyt:
    20.09.2004
    Viestejä:
    1,599
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ehjänä tulleet aina kotiin asti. Viime kerrallakin tilasin 100 kappaletta DVD koteloita, jotka eivät olleet kovin hääppöisessä laatikossa, mutta silti olivat ehjiä.
     
  16. jusku89

    jusku89 Member

    Liittynyt:
    12.07.2005
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voiku joku ystävällisesti kertoa miten osuuspankin verkkopalvelusta saa valittua eu-maksun?
     
  17. Mysti

    Mysti Member

    Liittynyt:
    21.08.2003
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  18. joouni

    joouni Regular member

    Liittynyt:
    08.07.2005
    Viestejä:
    164
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tietääkö kukaan onko http://www.iwonatec.de/index.php kuinka luotettava kauppa? Ajattelin tilata Taiyo Yuden levyjä 44.86€/100klp, tai löytyykö jostain muualta vastaavia Yudenin levyjä samaan hintaan tai halvemmalla. Matrixx-media kusetti pahasti viime kerralla, niin nyt pitäisi olla hieman varovaisempi mistä oikein tilaa.
     
  19. JSnake

    JSnake Member

    Liittynyt:
    19.12.2005
    Viestejä:
    90
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kokemuksia [bold]Prodyen Titanium V8[/bold] DVD-Levyistä? Ovatko toimineet ja kestäneet hyvin käyttöä?
     
  20. matrix82

    matrix82 Regular member

    Liittynyt:
    15.03.2006
    Viestejä:
    567
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    en tiedä meneekö aiheen vierestä, mutta osoitteessa www.verkkokauppa.com löytyy myös hyvin CD/DVD -levyjä.
     
  21. Drizzt^^

    Drizzt^^ Active member

    Liittynyt:
    20.09.2004
    Viestejä:
    1,599
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Levyt vaan on Verkkokauppa.comissa huomattavasti kalliimpia kuin esim. Nierlessä.
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu