1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Osto-opas

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Quattro 28.11.2003.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. mehhrama

mehhrama Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minullakin olisi tarkoitus tilata: DVD-R(W), DVD+R(W) ja CD-RW levyjä tuolta nierlestä[/].. kunhan vaan joku ensin auttaisi
    hyvien levyjen valinnassa. (?) :D

DVD-soittimeni on [bold]Philips DVP630[/bold], joten kaikki joilla on kokemuksia tämän laitteen kanssa, niin kertokaa ihmeessä mitä levyjä se pyörittää ongelmitta jne.

En siis tiedä näistä muistakaan levymerkinnöistä hölkäsen pöläystä.. kuten esim. speed x2, x4 ja x8?? Käyvätkö nuo kaikki minun soittimeeni?

Entäs sitten: mitä tarkoitta media type[/] mekinnät V1.0, V2.0 ja V2.2? Kun taas joissakin merkintänä on vain DVD-R jne.
    Ja, sitten olisi vielä tuo kysymysmerkin alla oleva write rotation control merkintä, joka saattaa joissakin olla CAV ja toisissa CLV? Tarkoittaen..?

Tarvitseeko noihin em. juttuihin edes kiinnittää mitään huomiota vai kuinka?

Kiitän kaikkia mahd. vastaajia jo näin etukäteen, kii-tos! ;D

2.  
  3. XVID

XVID Guest

tuli sähköpostia jotta ne ovat saaneet paketin takaisin sain rahani tilille palautuksesta. minulle jäi 10,5 euroa postikuluja itselleni, varmaan sen takia koska jätin cd ja dvd kotelot itselleni.

4. XVID

XVID Guest

tuli sähköpostia jotta ne ovat saaneet paketin takaisin sain rahani tilille palautuksesta. minulle jäi 10,5 euroa postikuluja itselleni, varmaan sen takia koska jätin cd ja dvd kotelot itselleni.

5. digiway

digiway Guest

tässä pikkasen helpotusta kaikille visa electron kortin
    omistajille (ainakin op, nordea ja sampo kortit)
    elikkä ootko ärsyyntynyt pankkisiirron hitauteen eli tilaat perjantaina ja rahat on kauppiaalla vasta seuraavan viikon loppupuolella
    tässä simppeli ratkaisu elikkä ensiksi suunnista paypal.comiin ja tee personal accauntti
    ja ei et pysty lisäämään suomalaista pankkitiliä :S
    mutta no hätä paypal on piilottanut tälläsen pienen
    infon
    Which credit or debit cards can I use with PayPal?

You can use Visa, Visa Delta, Visa Electron, Switch/Maestro, Solo, MasterCard and American Express* to fund your PayPal payment.

kato kummaa electroni? eikun lisäämään kortti accaunttiin
    eli kirjaudu sisään accaunttiisi
    mee Profile valikkoon
    ja siellä löytyy Financial Information sen alla on
    Credit Cards mene sinne ja siellä add
    sitten täytä kaavake Card Type:tulee visa (juu juu ei uskois ellen olis kokeillu)
    Card Number: **** **** **** ****
    ja Expiration Date: lukee kortissa muotoa 01/05 esim
    Card Verification
    Number: on kolmi numeroinen luku kortissasi
    tarkista muut asetusket ja eiku add card
    sitten se kysyy jostain verifield jutusta ett se haluu siirtää 1.95dollaria tilillä siirrä se ja se vie tililtä 1.5€(se 1.95dollaria :D) + 1€ (varmistus maksu kai)okei nyt kaikki pitäs olla ok ainiin unohtu mainita että nordealla ja op on piilossa niitten verkko palvelussa valikko jossa laitetaan electron kortin verkkomaksu palvelu päälle (ilmainen) sammolla kuulemma se on päällä defaulttina se Pitää laittaa päälle tai homma ei pelaa

lähde electron kortin käymisestä paypaliin
    https://www.paypal.com/uk/cgi-bin/webscr?cmd=_help-ext&leafid=52109&answer_id=10354900

6. digiway

digiway Guest

jatkoa edelliseen viestiini
    eli toi toimii kaikkialla jotka tukee paypalia

tässä tilaukseni jonka tein
    nierlestä

Ilmoitamme että tilauksesi on käsittelyssä. Tässä katsaus tilauksestasi :

1 x No. 2267(EUR 7.49) CD-R 80 Min/700 MB Bulkpaq-Ritek 52x Spindle 50-pakkaus
    3 x No. 2278(EUR 14.99) DVD+R 4,7 GB A-Grade Reprint Sininen 4x Speed Cakebox 50-pakkaus
    1 x No. 2320(EUR 7.99) DVD+R 4,7 GB Hyundai 4x Speed Cakebox 25-pakkaus
    Summa: 60,45
    Rahtikulut: 12.95
    Kokonais summa: 73,40

tilauttu 03.02.2005
    maksettu 03.02.2005
    maksusaapunut 03.02.2005 (vahvistus e-mail saapunut

Tilaamasi tuotteet ovat juuri lähetetty sinulle!

Kiitos. Saimme maksamasi summan EUR 73.40 Paypal palvelun kautta.

eli e-mail saapu 30min sisällä tilauksesta

03.02.2005 postitettu ja odotellaan tilausta
    10.02.2005 posteljooni toi kotia paketin Ei extroja paketissa :S

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 11.02.2005
  7. Larwex

Larwex Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä lähetin tilauksen tonne Nierleen mutta eipä tullut koskaan tilausvahvistusta..

8. digiway

digiway Guest

väärä maili osoite?
    kirjaudu nierleen sisään tunnuksillasi ja tarkista onko tilaus ees menny systeemiin sisään ja tarkista maili osso

9. Zanzzi

Zanzzi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkäs ite tilaisin kanssa noita levyjä (dvd+r) niin eikös noi +R:ät ollut niitä mitä playstation2 toistaa myös? Meinaan, ku pitäis ottaa muutamasta elokuvasta varmuus kopio ja pari itse kuvattua pitäis kans laittaa.

Nii ajattelin noita
    DVD+R 4,7 GB A-Grade Reprint Tuffdisc 8x Speed Cakebox 100-pakkaus

Et siis onko hyviä? mulle riittää, että vaan toimii.

10. mehhrama

mehhrama Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siis joo, mullakin on mun jokin aika sitten esittämäni kysymys, vielä ilman vastausta..?
    Se koski juuri noita DVD-R(W) ja DVD+R(W) levyjä, joita ajattelin tilata nierlestä jne.

DVD-soittimeni on Philips DVP630, joten kaikki joilla on kokemuksia tämän laitteen kanssa, niin kertokaa ihmeessä mitä levyjä se pyörittää ongelmitta jne. ? TÄRKEINTÄ ON ETTÄ levyt TOIMII!!

En siis tiedä näistä muistakaan levymerkinnöistä hölkäsen pöläystä.. kuten esim. speed x2, x4 ja x8??
    Liittyykö tuo vain maximi-polttonopeuteen, vai myös DVD-soittimeen? Eli, käyvätköhän nuo kaikki minun soittimeeni?
    Ainakin x4 DVD-R levyt ovat pyörineet ongelmitta (joita ei myydä nierlessä, enkä tiedä mistä saisin niitä samoja? Kun kaveri tilailee eri paikoista, jolta olen muutamia saanut jne. ), mutta entä nuo muut?

¤¤ Kaikkiin tämän soittimen kanssa, käytettäviin levyihin liittyvä info, olisi tarpeen! :) ¤¤

Kiitän kaikkia mahdollisia vastaajia jo näin etukäteen, kii-tos! ;D

-mehhrama-

11. Zanzzi

Zanzzi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ^^ Joo elikkä sun philipsi toistaa sekä plus ja miinus levyt. Löysin osoitteen, mistä näki, että mitä levy systeemeitä mikäkin dvd soitin soittaa ( http://www.videohelp.com/dvdplayers...h&Search=Search&country=&orderby=Name&hits=25 )

Ja noi esim 4x tai 8x on se, että kuinka nopeasti voit polttaa elokuvan kyseiselle cd:lle ja jos oikeen olen ymmärtänyt niin 2x dvd poltin polttaa levyn 2 kertaa nopeammin, kuin itse elokuva kestää ja taas 8x polttaa levyn 8 kertaa nopeammin kuin elokuva kestää, mutta toi poltto nopeus riippuu myös dvd-polttavasta, eli jos on 4x niin ei turhaan kannata maksaa 8x levyistä, kun et pysty polttamaan niihin nopeammin kuin 4x nopeammin kuin elokuvan kesto.

Jos olen väärässä niin viisaammat korjatkoon.

12. mehhrama

mehhrama Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu thnX vastauksesta! :D Oonkin jo käyny tolla saitilla.. mutta täytyypäs käydä uudestaan, jos vaikka olis jääny jotain huomaamatta?

Sekin on vähän niin, että: soittaa / ei soita -kommentit, perustuu yhteen tai kahteen kommenttiin.. jolloin ei voi olla kuitenkaan varma, että onko ´soittaminen´ onnistunut vain sattumalta, vai yleisesti ja aina? :0

Kun meillä on pari BUDGETin B-grade 1-4X dvd-r halpislevyä, jotka pyörii ongelmitta jne.
    Mutta sitten noin 20% levyistä oli "susia", kun niille alettiin polttamaan.

Tässäkin mielessä kysyn, koska en tahdo välttämättä halvimpia mahdollisia, vaan VARMASTI luotettavia ja toimivia levyjä.
    :))

Entäs, kun aikomuksenani on polttaa satoja digikameralla kuvaamiani digikuvia/videopätkiä.. niin voiko ne polttaa DVD-levylle vai pitääkö ne polttaa CD-levylle, onko mitään väliä??
    SÄILYVYYS & LAATU ovat ratkaisevia tässä!

Jeps. Paljon on asiasta kirjoitettu ja luettukin.. mutta paljon on vielä kirjoitettavaa + luettavaa. ;D

-mehhrama-

13. mehhrama

mehhrama Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joitakin näistä ajattelin tilata! Kannattaako? ( soittimeni on Philips DVP630 )

** DVD+R 4,7 GB A-Grade Reprint Sininen 4x Speed Cakebox 50-pakkaus 14.99 EUR

** DVD+R 4,7 GB RIDATA-Ricoh 4x (burns at 8x-12x!) Nopeus 25-pakkaus 9.99 EUR

** DVD+RW 4,7 GB Memorex 4x nopeus Cakebox 10-pakkaus 10.99 EUR

** DVD-R 4,7 GB (G) RITEK G04-Ridisc 4x Nopeus A-Grade 50-pakkaus 19.99 EUR

** DVD-R 4,7 GB A-Grade Reprint Tuffdisc 4x Speed Cakebox 100-pakkaus 29.99 EUR

** DVD-R 4,7 GB Verbatim 4x Speed Slimcase 10-pakkaus 6.49 EUR 19.47 EUR

** DVD-R 4,7 GB Verbatim TY 4x Speed Slimcase 5-pakkaus 3.59 EUR

** DVD-RW 4,7 GB Platinum-Bestmedia 4x Speed Slimcase 5-pack 5.49 EUR

** DVD+R 4,7 GB Prodye BLACK V4 25-pakkaus 9.99 EUR

** CD-R 80 Min/700 MB Bulkpaq-Ritek 52x Spindle 50-pakkaus 7.49 EUR

** CD-R 80 Min/700 MB Ridisc-Ritek 52x Spindle 100-pakkaus 17.49 EUR

** CD-RW 80 Min/700 MB 4x-12x Philips 10-pakkaus 10.90 EUR

** CD-R 80 Min/700 MB Ridata-Ritek A+ Grade 52x Speed 50-pakkaus 7.99 EUR

**CD-RW 80 Min/700 MB 16-24x Verbatim 10-pakkaus 13.99 EUR

Tällasia mä tuolta Nierlestä ´omin päin´ poimin ostokoriin tätä kysymystä varten.. Eli: meneekö rahat hukkaan, vai..?

-mehhrama-

14. Zanzzi

Zanzzi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nii sitä vielä, että jos nyt ymmärsin oikeen niin oli noi toimitus kulut 20e/kilo? vai alle 30kg:n lähetyksissä 20e? Ku tuolla sivulla oli vähän oudosti ja tarkoitan nyt siis tuolta www.nierle.de osoitteesta tilaamista.

15. migge77

migge77 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei ihan pidä paikkaansa, koska leffalla voi bitrate vaihtua. Mut DVD:llä 1x = 1385 kt/s (polttonopeus siis). Muut ovat tietenkin kerrannaisia tästä. Mut noin nyrkkisääntönä 4x nopeudella täysi DVD-r palaa n. 15 minuutissa (hieman alle). Ja 8x tietenkin puolet tuosta.

Tuo jälkimmäinen... Nierlellä on nykyään näin. 0-30 kiloa niin postikulut on 9,95e (ennakkomaksu tilisiirrolla) ja muuten 12,95e(luottokortti). Jokainen 30 kilon könttä on aina tuon hintainen. Eli jos menee yli 30 kilon (saa melkoisesti kyl tilata silloin), niin laskutetaan heti 60 kilon mukaan, jolloin tietenkin hinta on tuplana.

Viimeksi muokattu: 12.02.2005
  16. joosu

joosu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo minäkin tein kavereiden kanssa tilauksen tuonne nierlee 2.2.2005 lista oli tämän näköinen:
    1* cd-r 80 min/700 MB TDK 50-kpl Cakebox 50-pakkaus
    2*cd-mappi 100:lle CD levylle synteettistä nahkaa musta exclusiv
    1*DVD+r 4,7 GB Traxdata-Ritek 8x Nopeus printattava inkjet 25-pakkaus
    2*CD-mappi 100:lle CD levylle synteettistä nahkaa
    1*CD-R/DVD-R Marker kynä set datawrite 4-pack
    2*CD-R 80min/700 MB 52x Verbatim 100-pakkaus
    1*CD-R 80 min/700 MB Bulkbaq Black Cakebox 25-pakkaus
    3*DVD-R 4,7GB (G) RITEK G=05 A-Grade 8x nopeus printattava Inkjet Cakebox 25-pakkaus

eli tilaus 2.2.2005
    maksu 2.2.2005
    paketti kotiovella 15.2.2005

todella kiitettävää toimintaa:D pitää kokeilla joskus toistekki tilata:D

17. dogbag

dogbag Guest

Jep Nierleltä tilaus 2.2.05 paketti kotona 15.2.05.
    Kaikki tilatut tuotteet mukana.

Tilasin mm. seuravat:
    100 kpl DVD-R Budget B-GRADE!! alle 23€
    300 kpl CD-R 80 / 700 Topline B-GRADE! yht. alle 35€
    Plus koteloita jne.
    Poltin LG GSA4163B:llä parikymmentä musa cd:tä ja nyt kuunneltuna toimii mainiosti. Paloivat 40x moitteettomasti.
    DVD-R:t toimii myös. Poltin 6 leffaa(varmuuskopioiksi!) ja
    paloivat luvatulla 4x nopeudella. Toimivat moitteettomasti kivikautisella Philips DVD957 soittimellakin.
    DVD-R:n valmistaja SKC Co.Ltd.
    Joten huikea uhkis kannatti, beeluokan kamaa ja potkii:)

18. Puunoksa

Puunoksa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tilasin nierlestä kaksi erikertaa seuraavat dvd-r levyjä.
    Datawrite-SCK 4x printable Spindle 75 kpl Lähettivät väärän merkkiset levyt hinta oli myös väärä ja kaikenkukkuraksi koko sarja oli paskoja ei toimineet oikein.....kaikki tarvittavat päivitykset oli tehty!!!
    (G) RITEK G05 A-Grade 8x 200 kpl tässäkin oli kaikki levyt paskoja, olin yhteydessä nierleen olivat kovin hankalia et eivät ymmärrä missä vika!!! eikä oo kuulunut miten ne aikovat korvata nämä virheet!!!
    3 erikäyttäjää on testannut eikä kellään toiminut oikein kaikilla on eri polttava asema
    Olen polttanut Leaddata levyillä jotka ovat halpoja poltto on onnistunut hyvin!!!

Viimeksi muokattu: 21.02.2005
  19. migge77

migge77 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ritekin levyt on kyl laatulevyjä. Nyt epäilyttää kyl sun polttava asema. Jos sillä on joku ihme yhteensopimattomuus ongelma noiden levyjen kanssa. Tai sitten asemassa muuten vaan jotain vikaa...

20. strobo

strobo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tilasin itse vahän aikaa sitten Nierlestä hyviksi todettuja Ridisc 4x dvd-r levyjä. Ovat menneet vaihtamaan levyn ulkoasua sekä myös itse aihiota. Vaikka sivustoilla ja itse paketeissa lukee et ne ois ritek g04 niin todellisuudessa ne on ritek m02. Aihio ei ole enää niin tumman lila kuin ennen, mutta itse laatu ei ole heikentynyt, tosin polttoa olen kokeillut vain pioneerin polttavalla. Onko muilla minkälaisia kokemuksia ritekin m02 aihiosta?

Viimeksi muokattu: 23.02.2005
  21. Juhuli

Juhuli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ihmetyttää kyllä tämä kun hankitaan näitä 0.20€ kpl levyjä varmuuskopioiksi. Kyllähän ne alkuperäiset levyt kauemmin kestää kun nämä "huippu"levyt.

Jos haluatte todellista varmutta, panostakaa laadukkaisiin levyihin.

Nimim. Kprobe2 testattu Princo 2.000.000 virhettä, Verbatim 70.000.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu