Oletuksena on että jos ostaa + levyjä niin asema pystyy myös polttamaan niitä. Jos jontsu00 omistaa divx:ä toistavan soittimen niin senkin uskoisi pystyvän toistamaan molempia formaatteja. edit. j0nio loistava viesti.
Juu näin on, aika marginaali määrä on enään asemia jotka ei + formaatti polta, mutta kun kysymys oli että pystyykö polttamaan JOKA dvd-asemalla niin vastaus on että ei. Divx soittimet pääsääntöisesti lukee, mutta "divxsoittimena" voi toimia xbox, ja se ei taas toimi + levyillä. Itse kuitenkin käytän vieläkin pääsääntöisesti - levyjä niiden hieman paremman toimintavarmuuden vuoksi (toimii useammassa pöytäsoittimessa mitä + levyt).
Nierleltä loistavaa palvelua, tuli maanataina vahvistus että rahat ovat menneet perille! Vaikka mokasin maksun kanssa ja lähetin postia.. Sitten kun tavarat on tullut sitten ovat seuraavaksi levyjen laatu.
Onkos kukaan maksanu nierlen tilausta sästöpankin nettipankista? ku en ite viel oikee haltsaa eka tilaus menossa jos vaan viittiitte laittaa neuvoa ni iha hyva olis
Mun dvd:t maksettiin säästöpankista, mutta itse niitä en maksanut. sinun täytyy mennä ulkomaanmaksuihin ja täyttää niitä kenttiä niinkuin neuvotaan. Jos nyt haluat ohjeet, joku pätevämpi voi kertoa.
Itse maksoin kanssa Säästöpankista, ei se sen kummasenpaa ole kuin: -->kirjaudu sisään -->maksaminen -->Ulkomaan maksun alapuolella "maksaminen" -->Syötä tiedot Muista, että maksa vain oman pankin kulut, ei molempien.
Olen säästöpankin. Uusi maksu: Ulkomaanmaksu ja ne tiedot sinne ja MUISTA TILAUSNUMERO! Älä maksa kuin oman pankin kulut.
Onko jollain tietoa mistään sellaisesta paikasta mistä sais tilattua levyjä (halvalla) ja olisi mahdollisuus saada mukaan lasku. Eli ei tarvitsis maksaa samalla kun tilaa? Joskus tilasin jostain Saksasta muistaakseni ja sain laskun samalla mukaan.
Olen nyt polttanut pari Tuff Disciä, ja loistavia tuloksia olen saanut, levyille pystyy polttamaan 18x minulla on Samsung SH-182D. Tuff Discien mediakoodi on MCC 004, ja luulen että ovat aitoja .
Eilen tuli pankista kirje, jossa sanottiin, että korttisi suljetaan turvallisuussyistä. Tilauksen Nierlestä olin maksanut kortilla ensimmäisen kerran keväällä. Muualta en juurikaan ole kortilla ostellut eli tiedot ovat olleet ainoastaan paypalissa. Paypal lienee erittäin luotettava, joten syy on Nierlessä. Kortin olin jo onneksi ehtinyt lopettamaan kaverin vinkistä marraskuun puolella, ja nyt tänä viikonloppuna oli yritetty jo suljetulla kortilla tehdä nostoja. Mulla ainakin tilauspaikka vaihtui nyt joksikin muuksi. Maksan sen muutaman euron extraa jonnekin toiselle lafkalle, joka pitää parempaa huolta asiakkaistaan. Keväällä nimittäin nierlestä tilatessa ei tilauksen yhteydessä kaikkia tavaroita toimitettu ja kolme reklamaatiota laitoin heille, yhteenkään ei vastattu. Olihan kiva yllätys, että paketista puuttui 50 euron edestä tavaraa, ja sitten reklamaatioihin ei vastata ollenkaan. Nyt vielä tämä korttitietojen vuoto ulkopuolisille.
Tänä keväänä luottokorttitietoni varastettiin Nierleltä. Kortista oli tehty kopio ilmeisesti ja sitten sitä olikin höylätty englannin maaperällä melkein 6000 euron edestä. No hommahan meni sitten onneksi Nordea rahoituksen piikkiin. Ihme sinällään että Nierlellä on edelleen oikeus ottaa luottokorttimaksuja vastaan, kun ongelma on ollut tiedossa jo keväästä alkaen. Visan käyttäjiä luottokunta on varoittanut ilm. kyseisestä puljusta. Itselle Masterin käyttäjänä ei ole asiasta tullut mitään infoa tapauksen jälkeen. Eli kortin käyttöä kyseiseen puljuun ei voi suositella kenellekään enää !
Siis ihan samaa ihmettelin itsekin. Luulisi, että Visa on tarkka siitä, että kenelle noita maksuoikeuksia menee myöntämään. No, lähetin Visalle äsken palautetta, tehkää tekin samoin, ehkä tuo Visa mahdollisuus häipyy tuolta sitten. http://www.visa.com
Itse olen Nierlestä tilannut nyt 2 kertaa 100 moviestylen dvd-r-levyjä ja dvd-koteloita. Toimitus on kestänyt viikosta kahteen. Postikulut 10€ alle 30kg paketeille. Toisella kerralla unohdin laittaa maksun lisätieto-kohtaan tilausnumeron vai asiakasnumeroko siihen laitetaan, niin kuitenkin sain helposti hoidettua asian sähköpostilla englanniksi. Todella tyytyväinen olen Nierlen palveluun ja sieltä tilaan levyni jatkossakin.
Tilausnumero unohtui minullakin, mutta kun sinne lähetti englanniksi postia ne hoitivat asiat todella hyvin .
Ajattelin tilata CDRohlinge24:sta Tälläsiä koteiloita DVD Hülle Kombi Pack- 200 Stk. (hinta 25euroa) onhan hinta/laatusuhteeltan hyviä kun en ymmärrä siitä tuoteselosteesta mitään? Ja sitte tälläsiä levyjä Samsung DVD+R 4.7 GB - 8x - 100 Stk. in Cakebox (hinta 25 euroa) Mitä mieltä ootte nuista tuotteista? Nuillehan nyt kertyy 50€ mut paljonko on se lopullinen hinta kaikkine kuluineen? Niin ja saako tuota sivustoa suomenkieliseksi niin älyäis iteki jotai
^ Nuo levyt pitäs olla ihan hyviä, muutaman olen ehtinyt testimielessä polttaa. LG H22N:llä toimii ihan ok ja LiteOn 165P6S:llä erittäinkin hyvin. Vielä ei ole tullut mitään ongelmia vastaan, tosin levyjen pitemmästä kestävyydestä tietää vasta muutaman kk. päästä. Ei mitään parhaimpia, mutta hyvää keskitasoa pitäs kuitenkin olla. Toisaalta kannattaako noin 'pientä' tilausta alkaa Saksasta ostamaan? Vastaavasti saat verkkokauppa.com:ista samat Samsung DVD+R 8X levyt 31.6€ (4x25 spindle), eikä mitään postikuluja tule enään lisäksi...eli ovat jopa halvempia, jos olet yhtä 100 levyn pakettia tilaamassa. Koteloita ei tuolta taida samalla saada, mutta ainakin itse käytän säilytykseen mielummin cd/dvd kansiota ja osittain myös noita spindlejäkin.
^ Tuon koteloiden oston lopetin heti alkuunsa, nyt enimmäkseen säilytän levyjä Suomalaisesta ostetuissa 72 levyn kansiossa (muistaakseni 4.90€) ja yhdessä 150 levyn kansiossa...Vievät vähemmän tilaa ja ovat muutenkin mielestäni helpompia käsitellä, kuin useampi sata koteloa. Mitään suurempia haittapuolia koteloihin verrattuna ei nyt heti tule mieleen. Muutenkin musa cd:t koteloineen vie jo tarpeeksi tilaa, ettei enään kaipaa vielä lisää koteloita pyörimään joka nurkassa. Spidleissäkin on ihan hyvä pitää poltettuja levyjä...helppo säilöä ja vie vähän tilaa. 10 ja 25 levyn spindleistä vielä jaksaa kaivaa levyjä esiin, mutta isommista (50 ja 100 levyn) menee jo mielestäni turhan hankalaksi.