1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Osto-opas tallennusmedioille (CD/DVD)

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pcmate 20.01.2004.

1. kirppuh

kirppuh Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei nordea käsittääkseni maksa mitään takaisin vaan luottokunta, luullakseni luottokunta maksaa aina kaiken takaisin.

2.  
  3. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Luottokunta maksaa, se on selkeä homma.

Nordea aikanaan sanoi että omalla vastuulla on, mutta kun kävin nordeassa niin sanoivat että täytä vaan tuo reklamaatio lappu ja rahat maksetaan takaisin tilille. Samaa sanoi puhelimessa silloin kun kortin suljin, että homma pitäisi olla selvä.

Rahat oli mennyt vedonlyöntiin. Oma veikkaus on se että on vaan helpolla tavalla pesty rahat. Siirretty rahat eka jollekkin pelitilille kortilta. Sitten pelattu jotain kaveria vastaan ja hävitty rahat tahalleen. Sen jälkeen nostettu pois toisilta tunnuksilta. Hiukkasen vaikeempi on seurata mihin on rahat menneet.

EDIT: nyt ymmärsin aikasemmemman kommentin. Luottokunnalla ei ole mitään tekemistä mun luottokorttini kanssa. Se on puhdas Nordean kortti.

Viimeksi muokattu: 27.10.2006
  4. J3ke

J3ke Guest

31.10. tuli levyt, meni 1 viikko 6 päivää kun ne tuli. 3 levyistä meni oman säätämisen/aseman takia pilalle , ei ollut levyissä vika. Saa nähdä tuleeko vielä 92/100 susia.. Toivotaan että ei. Mutta nierlelle iso + ja halvoille emtec mcc 003 myös plussia..

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 01.11.2006
  5. FinNinja

FinNinja Guest

Nierlestä Verbatimeja ja CMC White Toppeja. Verbatimit kusee noin joka kolmas (10 poltettu) ja kaikki 30 CMCtä onnistunut. Polttoasema LG.

6. J3ke

J3ke Guest

Ihmeelistä :). Joskus halvat toimivat paremmin kuin kalliimmat (huomattavasti) :).

7. joouni

joouni Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikä asema (hiema tarkemmin kuin vain LG), mikä firmware, mitä Verbatimeja (8x/16x/+R/-R?) ja millä nopeudella olet polttanut??? Aika ihme, kyllä Verbatimit yleensä toimii lähes kaikilla asemilla moitteettomasti.

8. Fidelaar

Fidelaar Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tähän on pakko sanoa, että ite oon muutaman vuoden käyttäny silloin tällöin halvimpia ritekin b-grade bulkkeja... ei ainuttakaan epäonnistunutta ja toistaiseksi toimivat.

9. J3ke

J3ke Guest

Toinen tilaus mummille nierlestä: Levyt tilattu tallentavan dvd-soittimeen.

Tuffdisc 50-cakebox DVD+R 16x 11,99€
    Imation DVD+RW 5-pack 4x 3,99€
    Laukku 80 cd/dvdlle 2,99€
    Yht: 18,97€
    + Rahti 9,95€
    yht: 28,92€

maksettu, jäädän odottelemaan.

10. Tarez

Tarez Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Mulla olis tarkoitus lähiaikoina tilata Nierlestä, DVD-R 4,7 GB Datawrite Red 16x Nopeus Cakebox 50-pakkaus, ja DVD+R 4,7 GB Datawrite Red 16x Nopeus Cakebox 50-pakkaus.
    Kumpiakin tollaset neljä pakettia elkkäs 400 levyä.

Ite oon polttanut noille Datwriten punasille jotain parisataa levyä, ja hyvin ovat wörkkineet, mutta ne on olleet 4X levyjä.

Mitens on onko nää 16X levyt yhtä luotettavia kuin nuo vahemmat 4X:t?

Niinjuu, mulla on polttimena LG:n 16X, jos sillä on jotain vaikutusta asiaan.

Viimeksi muokattu: 19.11.2006
  11. kiiveri

kiiveri Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse olen poltellut kohta noin 40 datawriten redejä ja hyvin on toiminut, yksi vissii mennyt pieleen oman moan takia :) eli hyvin on toiminut.

12. Tarez

Tarez Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Kiitos vastauksesta Kiiveri :)

Onko sun nämä polttamasi Datawriten Redit just näitä 16X levyjä?

13. kiiveri

kiiveri Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä on.
    Niin ja olen polttanut 16x, 8x ja 4x nopeuksilla ja kaikilla on toiminut.

Viimeksi muokattu: 21.11.2006
  14. Tarez

Tarez Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Thänks Kiiveri!

Täytyy laittaa pikapuolin tilaus menemään :)

15. jaba24

jaba24 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen ostamassa tälläisiä levyjä mutta ongelma on toimiiko ne HL-DT-ST DVD-RW GWA-4082N asemalla?

16. Tarez

Tarez Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Mun mielestä Verbat on melko pomminvarma valinta, mulla on pelittänyt joka polttimessa paremmin, kuin kulahtanut sanonta kuuluu junanvessasta :)

Eli turvallisin mielin voit näitä tilailla, itekkään en muita tilailisi, jos vain lompsa antaisi myöten...

17. jaba24

jaba24 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitoksia paljon avusta. Nyt ei muuta kuin levyt tilaukseen.

18. J3ke

J3ke Guest

Olen tehnyt toisessa nierle tilauksessa typerän virheen, unohdin tilausnumeron maksusta. Olen ottanut nierleen yhteyttä mutta vastausta ei ole tullut ja olen lähettänyt kuitin mutta pistin siihen viestiin että DVD etten ihan tyhjäksi jättänyt....

19. jontsu00

jontsu00 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ajattelin tilata tämmösiä levyjä:
    DVD+R 4,7 GB Verbatim
    Mutta tuli tuossa mieleen että pystyykö noita polttamaan joka dvd-polttimella ja katsomaan DvD/Divx soittimella? Philipsejä kummatkin, soitin ja poltin.

20. kiiveri

kiiveri Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä pystyy

21. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eipäs pysty. Vanhemmissa asemissa oli vielä semmoisia jotka eivät polttaneet kuin toista standardia, joko + tai -, uudemmet polttavat molempia. Lisäksi jotkut soittemet toistavat vain toista standardia hyvin, esim nuo + standardin levyt eivät oikein tahdo toimia XBOX:ssa (Booktypen jos vaihtaa DVD-ROM:ksi niin pitäisi toimia tosin).

Jaa tämä sivu