Lauantaina laitoin tilauksen wesellcd.comiin ja tänään sain hakea tavarat postista. Paketti oli erittäin hyvin pakattu ja kaikki sisällä mitä pitikin. Suosittelen.
Nierlessä olen saanut hyvää palelua kuten tämä. Sain tuotteita jotka eivät toimineet tallentimellani, soitin nierleen ja pyysin että laittaisivat creditin hyvitykseksi toimimattomista tuotteista. Hän vielä useaan kertaan kysyi että olenko varmasti päivittänyt firmwaren ja kun vastasin olevani hän pisti creditin tililleni. ;D nykyään niitä levyjä voin itse polttaa mutteivat ne soi Lite-on merkkisissä soittimissa tai asemissa, harmi ku just pöytätallentimen sen merkkisen omistan. Mutta kavereille on niihin elokuvia poltellu. Nimeltään olivat: PRIME-ON Photo on disc printable DVD+R 4,7GB 8x Speed. [bold]- Yhdellä puhelinsoitolla siis hyvitys rikkinäisistä/viallisista tuotteista eikä yhtään mitään tarvitse lähettää taikaisin koska eivät ne sielläkään niitä kaipaa. (Ehkä sitten eri asia jos niitä levyjä on roppakaupalla esim 300 ym.. mulla niitä on ollut yksittäisia paketteja esim 25kpl/50kpl paketteja joista toi hyvitys on toiminut.[/bold] Jos ei joku ei oikeen osaa puhelimessa hoitaa näitä asioita pyytäkää puhelimeen Marco Pezze, hän osaa hoitaa asiat aika hyvin ja on myös postiivinen asenne (ja puhe saksan englantia ). Sitten vielä olen huomannut että niillä on [bold]KAKSI VARASTOA[/bold] yksi on Aachen:issa Saksan länsirajalla ja toinen on aika lähellä Luxembourg:issa. Suomeen aikalailla lähettävät Saksan puolelta mutta mm. Saksaan lähettävät Luxembourgin puolelta jottei tule jotain lisä-hyvitys-maksuja saksalaisille asiakkaille.
Itsellä takana jo neljä, vai onko jopa viisi, tilausta parin vuoden jaksolta ja ei ole vielä tullut vastaan mitään ihmeellistä. Jos ostatte noita "DVD-Box 2 CD/DVD musta pieni" (2345) niin niihin tosiaan sitte pitää melkein pistää pakostikin kaksi levyä. Muuten ne joskus menee "lukkoon" eli molempi puoli on kiinni samassa levyssä koska se kiinnitysmekanismi menee "lomittain". Paras noissa koteloissa: Ne on jewelin kotelon kokosia ja muuten normi "DVD kotelomainen", eli siis mahtuu normaali cd telineisiin jne. Niin ja ovat käytännössä ilmaisia (0.13€ kpl). Muistaakseen sama ongelma oli noissa slim DVD koteloissa. Ihan vinkkinä vaan...
Mun mielestä noi Nierlen "DVD-kotelot" on ihan silkkaa *******, itse joskus niitä tilasin ja meni 90/100 roskiin ja laatu oli huonompaa kuin kuvitella saattaa erityisesti harmittavia ovat teollisuslöyhkä (autonrenkaat), liian ohut muovi, ei kunnollista viimeistelyä, karheat pinnat, liian ohut kansi-kalvo, naarmuja. ja mekanistin huonoja, ne eivät ole edes minkään merkkisiä.. Nierlessäkin taitaa olla AMARAYta joskus mutta siitä ne sitten veloittaakin roppkaupalla. SAMAAN HINTAAN SAA PARHAITA AMARAY MERKKISIÄ esim. CDROHLINGE24.DE kaupasta. Ne ovat justiinsa niitä mitä niissä suurimmassa osassa elokuvista ja peleistä on mitä ostatte kaupasta.. Sieltä samasta kaupasta mtös muita laatukoteloita kuten DYNAMAX, SCANAVO, FLEXBOX, NEXPACK.. Rohlingessa taitanee vielä olla se hintapommikin jolla saa huippulaatuisia koteloita 12,99 / 100kpl pakkaus.
oletko varma ettet ole tilannut jtn grade b koteloita tms. kun nuohan ovat pilalle menneitä ja myydään pois halvalla
Olis kyllä älyttömän hienoa jos sanoisit tarkalleen että mitkä kotelot on kyseessä. Vaikea kuvitella että olet kokeillut joka ainoan dvd kotelon mitä nierlestä löytyy. Cdrohlingessa kyllä myydään kohtuu hyvä laatusta tavaraa, jopa ihan oikeita TY DVDR:ä (tosin helvetin kalliilla). Nierlessä vaan on aika iso valikoima tavaraa, kaikenlaista, ja postikulut käytännössä olemattomat. Itse ostan nykyään vain noita jewelin kokosia "dvd koteloita", vaikka laatu ei olekaan mikään uber mutta parempi sekin kuin pitää niitä normaali cd jeweleissä taikka jewel-slim. Normaali DVD kotelot ei vain käy, ne vie kohtuullisen paljon tilaa ja ihan turhan takia...
siis ne voivat olla mitä tahansa koteloita, mutta yleensä siinä jossain nimessä tms. lukee b-grade tms
Noniin, ekaa se joku nina rupes vittuilee pari päivää sitten, et ei löydä mun maksuu. Sit tänään kuitenki tuli posti et lähti tulemaan. Koskakohan paketti mahtaa olla täällä?
Moro! Olisin kysäissyt www.wesellcd.com:issa myytävistä No-Name DVD-R. Onko joku tilannut? Ajattelin tilata 200 kpl niitä jos on kokemuksia. Itselläni on No-Name cd:itä samasta paikasta, hyviä ovat.
Ehkei ole kovin fiksua ostaa halvimpia mahdollisia (1. varoitusmerkki) No-name DVD levyjä (2.varoitusmerkki) ilman että tietää edes niiden mediakoodia (3.varoitusmerkki), tai paljoa muutakaan kyseisistä levyistä. Parhaimmassa tapauksessa saat 200 kohtuullista levyä, joista suurin osa toimii ainakin jonkun aikaa ja huonoimmassa tapuksessa saat 200 lasinalusta. Mahdoton sanoa noista mitään varmaa, kun ei tiedä mikä asemasi on ja tukeeko sen firmware edes noita levyjä, joiden mediakoodi on ???. Jos asema ei edes kunnolla tunnista levyjä, niin sitten ne voi heittää suoraan roskiin.
Pistin tilaukseen nierlestä 100 kotelollista dvd:tä 19,95€+9,95€! Halpaa on. Levyt ovat etusivulla ja ovat Emtec merkkisiä.
http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=178399 Tuolla ei ainakaan nuo Emtec:in levyt ole saaneet mitään positiivista palautetta. Noin 10€ lisää ja olisit saanut saman verran Verbatimin aitoja MCC levyjä + dvd kansion, toisaalta kyllä nuo on varmaan parempia kuin ne No-Name levyt. Näitä levyjä tulee itelle seuraavaksi tilattua nierlestä, eipä tosin vielä vähään aikaan ole tarvetta. http://www.nierle1.com/s01.php?sid=...04420537244&cur=eur&sp=fi&ag=1&pp=aa&bnr=2070
Moro! Tuli pieni probleema , pitääkö minun maksaa vain oman pankinkulut vai kummankin kustannukset? Jake
itse ainakin maksoin ainoataan omani viimeeksi ja kyllä paketti tuli ekalla kerralla maksoin molempien ja siitä meni semmoiset 32-35€ jotain palvelumaksuja :/