1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Osto-opas tallennusmedioille (CD/DVD)

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pcmate 20.01.2004.

1. mabeman

mabeman Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

Kyllä itse ainakin nyt aion maksaa maksun (ilman että maksaisin vastaanottajan pankin kuluja) tuossa mailissa saamieni tietojen perusteella: siitähän käy ilmi IBAN ja SWIFT ym tarvittavat tiedot jotka ovat edellytyksenä EU-maksulle.

""Maksu kuuluu EU:n hinta-asetuksen piiriin, mikäli se täyttää seuraavat tunnusmerkit.

* Maksun tulee olla euromääräinen tavallinen maksumääräys.
    * Maksu on suuruudeltaan korkeintaan 50.000 euroa.
    * Maksunsaajan pankin tulee olla EU-maassa tai Norjassa.
    * Maksun tulee olla täysin automaattisesti käsiteltävissä. Tämä edellyttää mm., että tapahtumalla maksunsaajan tilinumero on tallennettu kansainvälisen IBAN-tilinumeron muodossa ja että saajan pankin SWIFT/BIC-tunnus on annettu.""

On se kyllä ISO perkele jos rahat nyt leviävät ympäri saksanmaata ja tavaraa ei kuulu :)

edit: maksoin nyt kyseisein summan ja pistin raksin että maksan vain oman pankin kulut. Nierlen lähettämillä tiedoilla nettipankin laskunmaksu ilmoitti että kyseessä on eu-maksu joten siitä ei mene mitään kuluja ja perässä vielä luki että maksuun tulee maininta SHARE (joka tarkoittaa että molemmat maksavat omat kulunsa jotka kyseisessä tapauksessa ainakin itselläni olivat 0,00 euroa). Nyt ei sitten muuta kuin odottelemaan menikö rahat paikalliselle pelastusarmeijalle :)

edit: 25.8.

Kiltti tyttö vastasi heti aamulla ;)

Hello,

No you don´t pay our bank fees, just yours. Share !

Kind regards

Have a nice weekend

Nina Ruhrig

ja vielä vapaa suomennos jos lontoo ei taitu:

Maksat vain oman pankkisi kulut, et meidän...

ps. ja saksaan maksettaessahan tuo maksu on eu-maksu, joten kulut ovat 0 escudoa...

Viimeksi muokattu: 25.08.2006
  2.  
  3. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu eiköhän homma mene samalla tavalla kuin aina ennenkin, itsekkin pistän tänään taas yhden 200e tilauksen menemään.

4. GazooBill

GazooBill Guest

mihinkähän voin valittaa ku ostin nierleltä datawrite 16x levyjä dvd-r 100kpl. ja ehkä kymmenen kolmestakymmenestä poltosta on onnistunut. eli aika suurella prosentilla menee levyt pilalle.

5. kiiveri

kiiveri Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    laita sinne nierlen live support emailiin kysymystä että mitäs nytten, muuten, voiko sinne kirjoittaa suomeksikin, viimeksi kun kysyin paketin käsittelystä niin sieltä tuli vastaus selkeällä suomen kielellä, ettei tarvitsisi yrittää huonoa englantia sinne vääntää :)

6. GazooBill

GazooBill Guest

juu täytyy koklata

7. Rovasti

Rovasti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miks ihmeessä te tilaatte noita halpa levyjä oon ite tilannut werbatimin DVD+R ja ykskään levy ei oo menny vituiks kun ainoastaan omasta sähläyksestä nyt pojat säästää väärästä paikasta... köyhän ei kannata ostaa paskaa. Kerran ostin noit halpalevyjä ja roskiin meni noin reilut 40kpl 50paketista ja niitten kans palaa hermot

8. kiiveri

kiiveri Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    no nuo datawritet mitä ostelin ja olen nyt niitä poltellut jonkin verran ja yksikään poltto ei ole mennyt pieleen, kaikki ovat toimineet kuin unelma

9. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Rovasti: kun ostaa hyviä halpalevyjä niin noin ei käy. Itse poltellut aika moisen määrän (yli 1000) halpalevyä ja muutama mennyt pieleen oman kämmäilyn takia, ja onkohan ollut n. 5 kpl muuten susia (tämä paljastui joko polton aikana tai ennen polttoa). Itse säästänyt ison rahan sillä että olen ostanut halppislevyjä.

Mutta täytyy myöntää että nyt kun lahjaksi annan n. 40-50kpl erästä DVD:tä ensi kesänä niin kyllä ne tulee varmaan poltettua Verbatimeille (printattaville). Samaten tulee koteloiksi ostettua vähän laadukkaammat kuin ne Nierlen halppiskotelot jotka ovat kyllä omaan hyllyyn kelvannut.

10. Squirrel2

Squirrel2 Guest

Eikä se Verbatimkään mikään autuaaksi tekevä ole, niitäkin mennyt mulla sudeksi. TDK on ainoa, joka on mulla toiminut kuin junan vessa. Joten ei mikään tietty merkki ole täysin varma valinta jokaisella, ei edes Toyo Yoden vai miten se kirjoitettiin.

11. JuCCe

JuCCe Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tilaukseni nierlestä meni suurinpiirtein tähän malliin:

[bold]16.8.[/bold] Tilasin 1xCD-R 80 Min/700 MB Datasafe cakebox 100-pakkaus ja 1xDVD+R 4,7 GB Rivision Cakebox 100-pakkaus.
    [bold]22.8.[/bold] Tuli Nierleltä sähköpostia, että tilaus on vastaanotettu.
    [bold]23.8.[/bold] Tuli ilmoitus, että rahat on vastaanotettu ja tuotteet postitettu.
    [bold]28.8.[/bold] DHL:n mies oli tuonut paketin kotiin.

Toimituksessa kesti siis 8 työpäivää, mikä on mielestäni nopeaa toimintaaa. Tuotteet oli paketoitu kaikkien taiteen sääntöjen mukaisesti. Molempia levyjä poltellut nyt n. 20 kappaletta, eikä yhtään sutta ole tullut vielä vastaan. Suosittelen kyseistä puljua todella lämpimästi.

12. tsegezu

tsegezu Guest

13. Zombie22

Zombie22 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Siinähän sanotaan: Inkl. 600 PP-tasku

eli ne kuuluu hintaan.

14. Squirrel2

Squirrel2 Guest

Jep, itse olen tilannut ja mukana seuraa. Tosin ei ne kovin kestäviä ole kovin montaa kertaa eivät kestä irroittaa levyä ja laittaa takasin. Ei siis mikään DJ laukku, jossa DJ joka viikonloppu käyttää diskoissa.

15. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ok, nyt olen sitten tilannut 50dvd:tä ja vähän jotain sälää sieltä Nierlestä. Maksoin vain oman pankin maksut, niinkuin neuvottiin. Mitäs minä -92 alkoholilla teen? :D Minkäs kokoinen pullo sieltä tulee ja mitä?

16. Squirrel2

Squirrel2 Guest

1,5L kokoinen magnum pullo shampanjaa

17. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Juu varmaan... Nyt kyllä vituttaa, kun en ostanut verkkokaupasta. Tai no sieltähän ei saa koteloita?

18. Squirrel2

Squirrel2 Guest

Onhan tuo Nierlekin verkkokauppa.

Nykyään sieltä tulee jotian alkoholia, jos tilaa 100e arvosta tavaraa, ja se puollo on se mininpullo, olisikohan siinä 5cl ja se on välillä mitä on, joskus vodkaa, konjakkia, brandya tms. Vaihtelee.

19. Miitti

Miitti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Niin mikä vituttaa? Se ku saat shampanjaa?
    Ens viikonloppuna vaan torille ottaan kunnon tumut :D
    Mutta tosiaan yleensähän sieltä on tullu just 5cl pikkupullo.

20. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei, vaan vituttaa, kun en ostanut verkkokauppa.com:sta. sieltä olisi saanut ilmaiset toimitukset, ja itse ainakin luotan siihen enemmän. Mutta eihän verkkokauppa.com:sta saa koteloita?

21. Squirrel2

Squirrel2 Guest

Ei verkkokauppa.com ole sen luotettavampi kuin muutkaan. Verbatimeissä on 100v arkistointitakuu ja ostin 25 kpl satsin, joista useita viallisia ja verkkokauppa.com kieltäyi vaihtamasta / hyvittämästä ja käski ottaa valmistajaan yhteyttä.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 01.10.2006

Jaa tämä sivu