1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Osto-opas tallennusmedioille (CD/DVD)

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pcmate 20.01.2004.

1. Squirrel2

Squirrel2 Guest

Ei toimi niin hyvin kuin -r. Siis eri asemissa.

2.  
  3. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vehkeissä missä itse käytän toimii -R luotettavammin, joissakin ei +R laisinkaan. En ole sitten varma jos polttaisi ne +R levyt booktypene DVD-ROM.

4. kalou90

kalou90 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ok! Itse en ole törmännyt tuollaiseen asiaan. Kaikki on toimin mun asemis mitä oon tilan ja poltellu..

5. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tarjooppa niitä esim Xbox:lle, tuskin toimii.

6. kalou90

kalou90 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voi olla, ei tietoo kun en omista xbox:ia! Mulle riittää kun pyörii koneella ja dvd-soittimessa!

7. kiiveri

kiiveri Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    tuossa yhdessä dvd-soittimessani, muistaakseni thompson, niin siinä ei näy +r mutta -r toimii aivan loistavasti

8. kiiveri

kiiveri Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    nyt kävin tänään nierlestä tulleen postista hakemassa, laitetaan tähän vähän näitä tietoja jä päivämääriä muillekkin nähtäviksi jotta tietävät mitä odottaa:
    eli 28.7 pistin tilauksen jossa oli tälläistä:
    1 x No. 2654(EUR 12.99) CD-R 100 Min/900 MB Prodye White Cakebox 50-pakkaus
    1 x No. 2924(EUR 16.99) CD-R 80 Min/700 MB Datawrite Titanium 52x Cakebox 100-pakkaus
    2 x No. 2746(EUR 2.29) CD/DVD-Mappi 40:lle CD/DVD levylle musta
    1 x No. 2837(EUR 2.99) CD/DVD-Mappi 80:lle CD/DVD levylle musta
    1 x No. 3045(EUR 17.99) DVD+RW 4,7 GB Verbatim 4x nopeus Cakebox 25-pakkaus
    1 x No. 2345(EUR 6.49) DVD-Box 2 CD/DVD musta pieni 50-pakkaus
    1 x No. 3250(EUR 9.99) DVD-Kotelo 100-pakkaus musta, B-Grade
    1 x No. 3383(EUR 26.99) DVD-R 4,7 GB Datawrite Classic 16x Nopeus Cakebox 100-pakkaus
    1 x No. 2752(EUR 23.99) DVD-R 4,7 GB Rivision 8x Nopeus Cakebox 100-pakkaus
    1 x No. 2885(EUR 13.99) DVD-R 4,7 GB Smiley 16x Nopeus Cakebox 50-pakkaus
    1 x No. 2458(EUR 7.99) DVD-R 4,7 GB Verbatim 16x Nopeus printattava Inkjet Jewelbox 10-pakkaus
    1 x No. 1002Ilmaiseksi! Chantré 0.1 l 36%vol
    1 x No. 1090-s(EUR 13.99) Slimline kotelo 1CD:lle 100-pakkaus tray musta
    1 x No. 2987(EUR 7.99) Turbo-Sytytin + Savukerasia (18 savuket) CCCP
    1 x No. 2989(EUR 7.99) Turbo-Sytytin + Savukerasia (18 savuket) Eagle

Summa: EUR 174.95
    Rahtikulut: EUR 9.95
    Kokonais summa: EUR 184.90
    tuli vähän porukassa tilattua :)

31.7 kävin siirtämässä rahat

6.8 ei ole kuulunut mitään, kysyn asiasta sähköpostilla

7.8 tulee vastaus että rahat saatu ja laitetaan paketti tulemaan postiin mahd. nopeasti

7.8 paketti laitetaan postiin

11.8 tulee postista lappu että voi hakea

tänään 14.8 kävin hakemassa ja näyttäisi kaikki tulleen, paketti oli hyvin pakattu, ettei ole siitä mitään valittamista

niin ja btw onko kokemuksia joistain noista levyistä? olisi kiva tietää tilasinko minä tai joku kaveri aivan täysiä susia vai kunnon laatua

9. janne59

janne59 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    1 x No. 1090-s(EUR 13.99) Slimline kotelo 1CD:lle 100-pakkaus tray musta .

Tilasin noita samoja koteloita ja niistä puolet oli rikki. Tilasin myös läpinäkyviä slimline koteloita ne oli huomattavasti parempia,kaikki ehjiä.

10. Miitti

Miitti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Verbatimit parasta mitä saa. Muista en ole kuullutkaan.

11. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Verbatimit loistavia tai hyviä riippuen medicodesta.
    Datawrite ok tavaraa.
    Rivision todennäköisesti ok tavaraa.
    Prodye ok, tai sutta. riippuu miten sattuu osumaan omalle kohdalle.

12. Jonttu89

Jonttu89 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tilasin nierlestä 11.8 levyjä ja muuta tilpehööriä, ja maksoin 15.8 mutta ei ole tullu sähköpostiin mitään vahvistusta että rahat olisivat menneet perille vaikka siellä tilaustiedoissa ne kolme vihreää palloa on ja lukee että "tämän tilauksen tuottteet ovat lähetetty". Pitäiskö sieltä tulla joku seurantanumero s-postiin?? Ja semmonen pikku juttu että pankki peri n. 26€ ulkomaan maksuista..Maksoin nordean verkkomaksulla niin mikähän tuossa meni pieleen??

13. Squirrel2

Squirrel2 Guest

Laitoit varmaan siten, että maksat molempien osapuolten kulut.

Ja Nierlen pallot ja mailit voit unohtaa, ne pallot tulee ja menee samoin kuin mailit jne. Ne toimii ja lähettää maileja miten sattuu, voi olla että jo ensi viikolla saat paketin.

14. Jonttu89

Jonttu89 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niinpä muuten laitoin..:/ nooh tietääpä ainaki ens kerralla. VIrheistä oppii..

15. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mutta eihän silti kait tuollaisia ylimääräisiä kuluja pitäisi mennä jos vaan tilisiirto lomake on täytetty oikein, IBAN SWIFT numerot.

Toisaalta viimeisimmässä Nierle tilauksessa, oli teksti jota ei ole aikasemmin mielestäni ollut eli:

"Olet valinnut maksutavan EU-STANDARD (EU-tavallinen) vaihtoehdolla SHARE (jakaminen) ja ulkomaanmaksun kustannukset maksettavaksesi.
    Mikäli emme vastaanota maksuasi täydestä summasta, emme pysty käsittelemään tilaustasi!"

16. Jonttu89

Jonttu89 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juuri tuota tekstiä minäkin ihmettelin että mitä se niinku tarkottaa. Että pitääkö siinä maksettaessa laittaa se "maksan kaikki kulut" vai "maksan vain oman pankin kulut"??

17. Squirrel2

Squirrel2 Guest

Jeps, harmi kun menin jo maksamaan ja laitoin maksan vain omat kulut; tosin olisin kyllä tilannut muualta, jos olisin tuon tiennyt. >:p saas nähdä miten homma etenee tästä eteenpäin.

18. Squirrel2

Squirrel2 Guest

Vissiin se asiakasrekisterin leviäminen oli niin paha juttu, että taas ruvettava kalastelemaan asiakkaita.

19. mabeman

mabeman Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin, onkos nyt jollain tarkempaa tietoa tuohon kohtaan:

"Olet valinnut maksutavan EU-STANDARD (EU-tavallinen) vaihtoehdolla SHARE (jakaminen) ja ulkomaanmaksun kustannukset maksettavaksesi.
    Mikäli emme vastaanota maksuasi täydestä summasta, emme pysty käsittelemään tilaustasi!"

Eli pitääkö siellä nettipankissa maksaessaan nyt sitten valitakkin tuo maksa molempien kulut.

Tämän threadin aiemmissa postauksissa on sanottu että maksakaa vain omat kulut :S

tilaus meni jo mutta maksua en ole vielä suorittanut koska jumitin nyt tuohon kohtaan...

ei sitä turhanpäiten viitsisi rahaa pois antaa...

20. Squirrel2

Squirrel2 Guest

Mä oon Nierleltä kysynyt ja sieltä on ollut kolme eri henkilöä yhteydessä minuun.. yksikään niistä ei tiennyt. :p

Tilasin vain 49e arvosta tavaraa ja maksoin sen siten, että maksan vain omat kulut. Joten jos se on niin, että pitää maksaa vastapuolen kulut, niin silloin mun pitäisi maksaa 2 x 26e, joka on 52e. (koska uudenkin tilisiirron kulut pitää maksaa, eli tuo 26e). Täytyy sitten tilata jostain muualta. ja sanoa, että ryypätkää mun rahoilla sen kunniaksi, että olette menettäneet asiakkaan.

21. frettil

frettil Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo

Ikävää että homma on kussut noin pahasti ja tullut ylimääräisiä kuluja. Mutta tulee mieleen että onkos ollut noi IBAN ja Swift/Bic koodit kondiksessa jotta pankki ei ole joutunut niitä säätämään ja toiseksi sitten että on mennyt EU-maksuna ja jos noi kummatkin on kunnossa ja sitten maksaa vain omat kulut niin ei pitäisi tulla mittään ekstrakuluja. Noh osoitteet yms. tietysti myös kohdilleen..Joo mä luulen että tota kannattaa kysyä pankista että miksi Eu-maksusta on mennyt noin paljoa rahaa ja luulen että Nierlellä ei ole asiaan mitään tietoa tai osuutta.. Että melkein menisin pankkiin kyselemään että mitäs palvelutaksoja noi nyt sitten on..??

Jaa tämä sivu