12.95 € jokaista yhtä 30 kg:aan asti olevaa pakettia kohden. Tilisiirrolla maksettaville tilauksille myönnetään 3 € alennus lähetyskuluihin. << suoraan nierlen sivuilta
Pejantaina tilasin ja eilen iltapäivästä nierlen sivuilla sytty kolmaskin vihree valo, mut mitää mailia ei oo kuulunu. Tuleeko sitä mailia ees aina?
Okei. Varmaankin sit lähtenyt kun kerta ne kaikki valot syttynyt vihreiksi, ainakin toivonmukaan vaikka ei kyllä huomiseksi ehi millään, jos eilen vasta lähti.
Ite tilasin tuossa viime torstaina ja tiistaina kaikki valot paloivat, eikä ole mullekaan mailia tullut. Todennäköisesti paketti on ovella tiistaina - keskiviikkona
Saapa nähä tuliskohan hyvällä tuurilla paketti huomiseksi viime perjantaina sytty nierlen sivulla kaikki pallot.. uskon kyllä että maanantaina tulee..
takajammu: Jos maksoit tilisiirrolla, niin varaudu 3. viikon toimitusaikaan. Ja ne valot, niillä ei tee mitään, Nierlellä jostain kumman syystä vahvistusmailit tulee ja lähtee miten niitä huvittaa. Saman tempun tekee ne valotkin.
heh, ihmettelin täs et mistä valoista ne jannut höpöttelee, tuollahan on tuo kohta mistä pääsee tsiikaa mis vaihees on tilaus kaks valoo vasta palaa
Onko kokemuksia noista etusivun Rivision 8x DVD+R -levyistä, tai saman hintaisista Mirror -merkkisistä levyistä (23,99€)?
Mirroreista on kokemusta, tosi hyvin toimivat minulla, mutta noi v8 vielä parempia, nyt on noita etusivun tarjouslevujä just tulossa.
@Squirrel2 Varaudun toki, mutta usean tilauksen kokemuksella voin sanoa, että tuskin toimitus tulee viikkoa kauempaa kestämään. Ja kuten edellä mainitsin, niin ilman vahvistus mailiakin paketti on kotio asti tullut. E: Itse asiassa juuri äsken tuli maili Nierlestä, että paketti on lähtenyt kotia kohti E:2 Nonniin eli eilen (8.8) postipoika toi paketin kotio eli toimitusaika oli sen 12 päivää
DVD-R 4,7 GB CMC White Top 8x Speed 100 Stück oottekos noita testannu? Kattelin että halpoja ainakin ovat 19,99e. Taitaa olla halvimmat dvd:t.
Halpoja ovat, mutta yleisesti CMC on paskaa ja vielä kun media code on diverse, niin suosittelen jättämään nierle hyllyille
Jep, halvinta ei kannata aina ostaa, Fujin Dvd+ levyt mulla pelittäneet hyvin, siis nämä; http://www.nierle3.com/s01.php?sid=...1&cur=eur&sp=fi&ag=1&os=1&br=1&pp=aa&bnr=2711
Melkovarmasti se 3 valoa tarkoittaa sitä että maksu on saapunut perille ja se on kirjattu, mutta paketti ei ole vielä lähtenyt. Veikkaisin että on siis silloin keräilyssä paketti.
Itellä on ollut Rivision 8x nopeuksisia ja on toiminu aivan loistavasti. http://www.nierle3.com/s01.php?sid=...87715915546&cur=eur&sp=fi&ag=1&pp=aa&bnr=2752 Varmaan pitää pistää noita vaan lisää tilaukseen.
Elikkä tilaushan lähti menemään 31.7, olinkin unohtanut maksun viesti kentästä tuon tilausnumeron , no eihän siin mtn, lähetin mailia et unohdin sen, tänään tuli viesti sit et ei mtn hätää ja rahat ollaan saatu ja paketti lähtee nyt postiin, 3-5 arkipäivää lupailivat toimitusajaksi.
Joo ja nuo toimitusajat tosiaan joskus vähän heittelee, ainakin mun kohdallani, joskus tulee tavara viikossa, joskus kestää pitempään, mikä tarkoittaa 2-3 viikkoa.
Jaa Oisko kellään käynyt nin noiden Nierlen maksujen kanssa että olisi erikseen maksanut tavaroiden hinnan ja sitten erikseen rahtikulut ? Ja pitikö sitten mitään ekstraa selitellä jos muuten on maksun tiedot ja tilausnumero kohdillaan? Itelle kävi näin kun laitoin vahingossa väärän summan maksuun siis ilman rahtikuluja. No olisi kiva tietää jos jollekin muulle olisi käyny samoin ja miten se asia sillon selvisi ja pitikö lähetellä jotain e-maileja suuntaan jos toiseen...?
miten noin ees voi käydä?ku nehän antaa sulle sen loppusumman suoraan rahtikuluineen ... no ei oo käyny, kannattaa varmaan ottaa yhteyttä, itsellä meni pari päivää pidempään et ne sai ees mun maksun vaik tili näyttikin et oli menny nii ei kannata hätäillä suotta niinkuin itse tein juuri nyt kun unohdin tuon tilausnumeron.