Voisko joku vielä laittaa tähän tai sit yksityisviestinä tarkat ohjeet et mitä mihinkin kohtaan syötetään nordean ulkomaanmaksussa kun tonne laitetaan rahat. Kiitos. Eli tässä nää mitä viestissä tuli: Ole hyvä ja siirrä tilauksesi summa EUR 68.90 seuraavalle tilille: NIERLE Media GmbH & Co. KG IBAN: DE43391629800170170172 BIC/Swift: GENODED1WUR Volksbank Wuerselen e.G., Kaiserstr. 75-79, 52146 Wuerselen ja anna tilausnumerosi 1234567 maksun viesti kenttään Eli mihin esim. tämä laitetaan?: Volksbank Wuerselen e.G., Kaiserstr. 75-79, 52146 Wuerselen Ja sit maksanko vain oman pankkini kulut vai molempien? Ja Eu-maksuko valitaan? Jos on jotain muita huomioita vielä niin kertokaa toki. Kiitos paljon ohjeen antajalle.
onko kellään ollu ongelmia tuolta tilattujen Sansun merkkisten dvd+r (8x) levyjen kanssa? mulla ei pysty näköjää ees polttaa useampaa niist levyist.. muutaman polttaa hyvin ja siihen se jääki.. mut ko kokeilen toisiin levyihin niin saman tien ilman herjauksia poltto onnistuu..
Verbatimin 25, 50, 100 normi-16x-pack DVD+/-R levyissä laadun tunnistaminen on lähes mahdotonta. Mediakoodit ovat noissa lähes aina samoja MCC 004 (+) ja MCC OR.. (-) Ainoa tapa on tarkistaa mitä paketin kyljessä lukee: Made in Taiwan --> CMC Magnetics (CMC) (?) Made in India --> Moser Baer India (MBI) Made in Japan --> Tayo Yuden (TY,Yuden) Made in Singapore> Mitsubishi Chemical Corporate (MCC original) (??) noista mihin laiton kysymysmerkit perään en tosiaan satavarma ole.. Mutta yleensä Mitsun Singapore tehtaalta tulee tosiaan ainoastaan nuita DVD+R Double Layer ja DVD-R Dual Layer levyjä... Tilauskokemuksella voin sanoa että 90% varmuudella tulee levyjä Taiwanista tai Intiasta.. Laatueroa on jonkin verran.(Pistin myös merkille että (kynällä kirjoitus)pintakin on vallan erilainen; intiassa karhea matta hopea ja taiwanin levyissä siisti ja sileä matta hopea.
sellainen kysymys että maksanko tasan centilleen sen summan jonka nierle ilmoitti vai laitanko vähän yli jos tuosta välistä vielä joku nappaa omansa, esim nierlen pankki?
Maksa sentilleen. Jos haluat maksaa ylimääräistä, niin tietysti voin sitä varten antaa oman tilinumeron
Elikkäs mulla on täysin sama ongelma kuin Milluutuksella. Eli: Tilasin NIERLE.com:ista DVD levyjä, kun tilauksen maksuohjeet tulevat sähköpostiin, niin viesti sisältää seuraavanlaiset tiedot: NIERLE Media GmbH & Co. KG IBAN: DE43391629800170170172 BIC/Swift: GENODED1WUR Volksbank Wuerselen e.G., Kaiserstr. 75-79, 52146 Wuerselen Eli mitä mikäkin näistä tarkoittaa, ja mihin kenttiin ne pitää syöttää maksua tehtäessä, vastatkaa mieluiten yksityisesti. Käytänkö Eu maksua, ja mitä muuta minun on huomioitava maksua suoritettaessa?
Tämähän topiccci on ollut pitkään, ja ahkerassa käytössä, laitetaanpas nyt tänne viestiä miten tavara tulee perille, olen tilannut jo aikaisemmin 3 kertaa ja hyvin on tullut tavara, yhden kerran oli joitan susi levyjä jotka oli valmiiksi hajalla mutta hyvitys tulossa. eli tänään 31.1 laitoin tilauksen nierlestä menemään, rekisteröityneenä asiakkaan yli 100e tilaus näkyi et sais ton pienen 0.1l Chantré pullon kaupantekijäisiksi jee (onks tää sit sitä oikeeta konjamiinia vai jotain paskaa, tietäiskö kukaan?) tilauksen hinta oli 127€ ja postikuluja pamahti tuo 9,99€ tuohon päälle, ja tilauksen lopussa huomasin että mikäs tämä tarjous on joka koskee tuotetta numero XXXX, hmm... ei ole tuollaista tuotetta edes koko kaupassa sitten tajusin että olivat laittaneet pienen alennuksen koskien niitä levyjä joita silloin joskus aikaisemmin tilasin jotka olivat susia, tilausnumero, ja tilinumerot tulivat suoraan näkyviin mutta tilata en vielä voi koska kaverit eivät ole maksaneet minulle omaa osuuttaa ... jatkoa tulee kun saan maksettua...
Ei ole konjakkia vaan halpaa brandya, ei ole kummoista. Brandy ittessäänhän voi olla hyvää. Konjakin ja Brandyn ero kun ei ole kuin siinä missä alueella se on valmistettu. Mutta tuo nierlen tavara ei kummoista litkua ole.
toivoin jo saavani jotain hyvää tavaraa , no tiedä miten hyvältä se minun suuhun maistuu kun ei oo noita konjamiinejä paljon tullu lipiteltyä vielä, mut kaikkia mitä oon maistanu niin oon tykänny
Hmmm millanen se seurantakoodi on ku kysäsin sitä nii pistivät semmosen 12 numeroisen "koodin" ja joku ohjekki siinä taitaa olla mutta huono puoli tossa vastauksessa on se että siitä ei ymmärrä mitään koska se tuli italiaksi eivät sitte voinu englanniksi pistää nii ois voinu jotain tajutakki saksaki ois voinu olla helpompi tulkita ku tuota..
http://posti.fi/lahetystenseuranta/ << kokeileppas käydä laittamassa se sinun koodisi tuonne, joskos toimisi?
Ei ainakaan vielä näytä pelaavan eikö se näy sitte kun paketti on tullu suomeen vai miten se meni niin muistelin..
no niin, rahat on laitettu nierlen tilille, nyt vain odotellaan sit viestiä että milloin se paketti alkaa tulemaan kohti!
Ainut vaan et noi ohjeet: http://portal.finreactor.com/index.php?option=com_smf&Itemid=54&t... On vanhalle nordea pankin versiolle ja kaikki näyttää aika erilaiselta nyt. Mut satuin löytään omista maksupohjista nierleen tehdyn edellisen tilauksen ja siitä näin sitte mallin. Ite jätin ton litkun ottamatta kun ajattelin et turhaa vaan hajoo sielä lähetyksen mukana, toki varmaanki osaavat pakata hyvin. Mut olihan se myös niin pieni pullokin sitä ja vielä ku ei ollut ees mitään erikoisempaa niin viitsi huoletta jättää ottamatta sen. Omakokemus on tonne paikkaan hyvä. Kerran olen aiemmin tilannut yli vuos sitte ja sillon homma pelas mainiosti. Tilauksen tekemisestä siihen et paketti oli kotona meni 9 päivää eli suht nopeesti vielä tuli. Kaikki oli paketissa mitä kuuluikin olla, ja levyt olivat toimivia.
onko jollai ollu jotai ongelmaa sansun merkkiste dvd-r levyjen kanssa, nopeus on 8x. Aattelin vain koska muistaakseni jossain olis ollu et on ongelmia ollu..
Ei pidä paikkaansa... nierlessä alle 30 kg:n paketti maksaa toimituskuluina 9,90 € ja olikohan se 30-50 kg 19,90 €. Asiasta kolmanteen, onko kukaan tilannut Canon i4200 yhteensopivia mustepatruunoita nierlestä? Hinta kopiolla on 3,99 €, kun alkuperänen nierlessä maksaa 12 €, mutta varaosa patruunaan joutuu irroittamaan alkuperäisestä sen sirun. Onko sirun siirtäminen millainen homma ja toimiiko varaosapatruunat hyvin siirron jälkeen?