2 x No. 2009( 5.49) CD-Mappi 100:lle CD levylle synteettistä nahkaa musta 6 x No. 1740( 23.90) CD-R 80 Min/700 MB Silvercircle 52x Spindle 100-pakkaus 1 x No. 1113( 20.90) DVD-Kotelo 100-pakkaus musta 3 x No. 1780( 3.29) DVD-Kotelo 3 levylle 10-pakkaus musta 1 x No. 1843( 10.45) DVD-tuplakotelo asymmetrinen 50-pakkaus Tilaus 17.3 Maksu 19.3 Nyt vaan odottelemaan 25 päivä ilmotus että paketti lähtee pikapuolin eli odottelemaan Tänään 1.4 tuli aamulla kotiin asti paketti, kaikki hyvin pakattu ja kaikki mukana, Erittäin tyytyväinen Nierlen toimintaan
Mitä cd-r levyjä nierlestä? Siis Divx-leffoihin tarkoitus. CD-R 80 / Min 700 MB Prodye Video 100-pakkaus? Tossa sanotaan, että soveltuu hyvin dvd-soittimissa. Mutta sanokaapa teidän mielipiteenne?
Ihan sivustojaki suurilla db:llä medioiden vertailuun on Toissaviikon keskiviikkona tilattiin puol tuhatta dvd:ä, 100kpl cd-r ja 100kpl koteloita. Seuraavana päivänä vahvistus maksusta, viime keskiviikkona pakketi lähteny ja tulivat eilen(23.3.) lähetin tuomana. Kaikki kunnossa ja 3x1dl viskejä, tietenkin paketin avaaja(minä) sai pitää ne
60kpl, auts. Toivottavasti olet varmistanut, että toimivat polttimessasi. Noiden levyjen maine ei ole niitä parhaimpia.
Jees! Tänään 26.päivä saapu paketti. Kaikki mukana ja hienosti pakattu. Piru vaan vie ku en saanu viinaa!!! Homma toimi nierlessä sen verran hyvin, että ostan toisenkin kerran sieltä.
Ei mene aina tilatun määrän mukaan nuo "lahjukset". Muutaman sadan levyn tilauksella aiemmin sain 2x1dl puteleita mutta viimeksi olleessa tilauksessa ei ollut kuin yksi vaikka tilaus sisälsi 1200 levyä ja koteloita ja muuta krääsää. Tyytyväinen olen toimituksiin ollut ja voin suositella muillekin. Tilauksia on tähän mennessä kertynyt noin 1700 eurolla.
auts tosiaankin....prkl miksen lukenu noita juttuja noista princon dvd-rw levyistä....itelläni on lg 4081B joka ei todennäköisesti polta niitä....nyt tuli paljon pannunalusia pitäs varmaan ostaa pannuja
Kyllä noi mun asemassa toimii noi Princon DVD-RW:t asema on LG 4081B Firmwarella A101 eikun eipäs toimikkaan
tilasin 30.3 ja sähköpostiin tuli ohjeet minne maksaa. maksoin samantien. nyt 4.4 ei oo tullu muuta ku joku mainoskirje mut ei mitään että oisivat lähettäneet? 6 päivää jo menny, millonka pitää jo huolestua
Saattaa toki olla, että vielä rahat ei ole mennyt niellelle mikä on hyvin epätodennäköistä silläpari päivää ottaa kun ne on perillä. Mikäli maanantaina ei ole ilmoitusta tullut että ovat saaneet rahat ja paketti tlähetetään heti niin alkaisin huolestumaan. Tiistain jos ei ole tullut niin melko varma että ovat unohtaneet tilauksesi. Jos keskiviikkona ei ole tullut niin ne ovat unohtaneet tilauksen ja sitten syvällinen keskustelu Carolinen kanssa. Toivotaan että näin ei käy.
Miten lähetyksen seuranta onnistuu??? Sain seurantakoodin, mutta kun sitä tarjoaa, niin ilmottaa, että ei sellasta koodia ole olemassakaan. Minne sitä pitää oiken tyrkyttää?
Mä en saanut mitään seurantakoodia...mutta kai se varmaan jostain dhl:än sivustoilta selviää..siis se lähetyksen seuranta
Joo, otin yhteyttä suomen DHL:n josta vastasvatkin jo samana päivänä. Ei ollu niiden koodi (= 10 numeroa) vaan postin koodi (mulla 12 numeroa). Menin suomen postin sivuille ja sitä kautta lähetys löyty (oli jo suomessa). Tiedä sitten, jos olis tarjonnu sitä koodia saksan postin sivuilla olisko silloin löytyny.
Nierle ei automaattisesti anna lähetyskoodia. Se pitää erikseen pyytää ja silloinkin ne yleensä vastaa ekaksi että "se on kansallinen koodi, teetkö sillä mitään"... no prkl tekeehän sillä. Tosin koodi toimii vain suomen postin sivuille ja vasta sitten kun paketti on saapunut suomeen... en ainakaan itse usein yritysten jälkeen saanut koodia toimimaan saksan postin sivuilla tai dhl:n vastaavissa seurantapalveluissa. Itse totesin koodista olevan lopulta tosi vähän hyötyä... paketti tuli suomeen perjantaina klo 16 maissa... seuraavana maanantaina klo 9 paketti tuotiin kotiovelle: eipä tarvinnut paljon seurata paketin kulkua. Koodista ois enemmän apua jos sillä pystyis seuraamaan paketin kulkua jos saksassa... jos joku tietää onko se mahdollista, viestiä tänne forumiin kiitos.
Nyt lähti eka tilaus Nierlestä ja ulkomailta ylipäätään.Nämä roinat tuli tilattua toivottavasti tulee sitte perille asti. Ritek 4X G04 DVD-R 25kpl Ritek 4X DVD+RW Verbatim 4X 25kpl DVD-tuplakotelo 50kpl Memorex cd-r 80min 100 kpl No niin,nyt tuli Nierleltä postia että ovat rahat saaneet ja toimittavat paketin.
Eli osaisitteko suositella jotain Dvd-r tai +r levyjä, jotka yleisesti toimii hyvin pleikka kakosessa ja Dvd soittimissa? Ja jotka olis muutenki aika luotettavia, siis tuolta nierlestä tilatessa.