1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Osto-opas tallennusmedioille (CD/DVD)

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pcmate 20.01.2004.

1. tukkalamy

tukkalamy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No hitto.. Jos oot kerra noita samoja tilannu, nii täytyy kyllä perua tuo tilaus. Taidan ostaa sitten noita verbatimin printattavia.. Mistäköhä muuten johtuu, että noissa printattavissa on ollu niin paljon suutareita? merkkiin kattomatta.. Luulis, että noitaki koiteltas kehitellä.

2.  
  3. softis

softis Guest

Printattavissa on yleensä kai se ongelma että levyt "hinkkaa" toisiaan vastaan tuotantoprosessin aikana tai itse pakkauksessa, eli siis se että karhea printattava "märkä" puoli on vastaaan "herkkä" poltettava dye. Levyjen tarroittaminen on taas toinen ongelma: levy "venyy" tai epätasapainottuu. Kallistun RiDiscin puolelle. Olen käyttänyt Ricoh RiDisciä RICOHJPNR01 koodilla ja se oli kyllä ihan ok.

4. softis

softis Guest

Takajammu kyseli muistaakseni noista Sonyn levyistä. Ostin itse 2x100 kpl DVD-R ja 2x100 kpl DVD+R. Toisessa oli sama mediakoodi(SONY08D1) kuin noissa levyissä. Testasinkin ne heti ja käppyrät (PIE/PIF) olivat ihan ok tämän hintaluokan levyille. Ovathan ne muutenkin vähän kalliimpia verrattuna kaikkein halvimpiin.

5. Takajammu

Takajammu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Huh. kiitos softis, nimittäin tuli noita muutama tilattua. Hinta keskivertoa, mutta erittäin halpoja verrattuna Verbuihin ja vaikka TDK:hon.

6. jpft

jpft Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    DVD+R Fujifilm 8X DVD+R (RITEK R03/YUDEN000T02

kellään kokemusta kyseisestä levymerkistä? kannattaako tilata?

7. Wicerig

Wicerig Guest

Onkos kukaan unohtanut laittaa sitä tilausnumeroa siihen maksutoimeksiantoon? Miten on homma selvinnyt tuollaisen mokan jälkeen?

8. Nokkonen

Nokkonen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minä olen unohtanut(ihme). Eipä mitään, tilaus tuli siitä huolimatta normaalisti. Ei tarvinut olla yhteydessä tms.

9. Degra

Degra Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No mulle tuli juuri niitä, kymmenkuntaa tullut kokeiltua, ei mitään valittamista.

Viimeksi muokattu: 15.01.2006
  10. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hmm, kaksi mediacoodia. RitekG04 olis ainakin hyvä, G03:sta ei kokemusta, joskin uskoisin että on ihan OK, G05:kin on vielä kelvollinen.

YUDEN000T02, mediacoodi ei sano mitään. Eikös Tayo Yudenit ole yleensä TY alkuisia.

11. softis

softis Guest

YUDEN000T02 = The best money can get ;-)

12. softis

softis Guest

13. Squirrel2

Squirrel2 Guest

Minkäköhän takia Toyo Yodenia ei myyäd kakuissa?

14. softis

softis Guest

15. sakux

sakux Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko kukaan löytäny dhl:n sivulta paikkaa mistä tuota lähetystä pystyy seuraamaan? vai onko se edes mahdollista ennenku postin sivulta kun paketti on Suomessa.

16. Zombie2

Zombie2 Guest

Verkkokauppa.com:
    Verbatim DVD+R 16X media 4.7GB, 25 kpl spindle-paketti + ilmainen toimitus Tallinnan varastosta! Hinta 12.90€

Kannattaako enää tilata ulkomailta?

17. etch

etch Guest

Kyllä!

Verbatim DVD-R 8X aihioiden kappale hinta tuli selvästi halvemmaksi Nierlestä joulukuun 1. päivä tilatessa. :D
    (sattui vielä olemaan erikoistarjouksessa)

50 kpl spindle-paketti maksoi 21,99€.

ps. 10 euron postikulut tulikin sitten jaettua neljän tyypin kesken, joihin en itse edes kuulunut. ;)

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 18.01.2006
  18. Takajammu

Takajammu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minkäs näköinen se "track number" oikein on, kun minun tilauksellani tuntuu olevan pelkkiä numeroita, mutta ainakin suomesta tilattaessa mukaan mahtuu myös kirjaimia

19. Lemztaz91

Lemztaz91 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    onko kellään tietoa noista uusista: DVD+R 4,7 GB Moviestyle 16x Nopeus Cakebox 50-pakkaus (punainen surface)

http://tinyurl.com/9yz69

tai hiukka vanhemmista Miinus 16x (keltainen surface) versioista mediakoodin oikeellisuutta?

Noi tosiaan on nierlen halvimpia 16x kertaisia levyjä eikä surfacekään hassumpi ole..

Tosiaan ei näy tuota numerosarjaa läpinäkyvällä osiolla mutta testi/levykuvissa ei niitä aina edes ole tai ne on sensuroitu..

Tiedota jos tietoo on!!!

20. Zombie2

Zombie2 Guest

21. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Takajammu, pelkkiä numeroita siinä on vain. Suomessa on juu ihan erilainen se.

sakux, kuten on jo topicissa mainittu, ei voi seurata DHL:n sivuilta pakettia, vasta kuin se on saapunut suomeen voi sitä seurata.

Jaa tämä sivu