No voi nyt suutari soikoon, miksi mulle ei tullut tuo mieleen. Mutta miksei ne postissa nähneet allaolevaa tietoa. Eli kyllä sen pitäisi allaolevan mukaan olla tulossa... Huh huh... Kiitos JaspaJami, voi suutari soikoon, kun olin tyhmä etten hoksinut tuota. LÄHETYKSEN REKISTERÖINNIT 09.01.2006, klo 14:13 Lähetys on lajittelussa 01010 POSTIN LOGISTIIKKAKESKUS 09.01.2006, klo 14:06 Lähetys saapunut Suomeen 01010 POSTIN LOGISTIIKKAKESKUS 03.01.2006, klo 15:23 Postitettu lähtömaassa 01000 Ulkomaa/Foreign country
Jos asut Helsingissä, saat postipaketin konttorista jo tänään seurantakoodilla, muualla maassa huomenna.
mulla kestää tosta viel kaks arkipäivää ku asun raahessa eka päivänä eli nyt siel lajittelussa, toisena päivänä saapuu ouluun lajitteluun uusiksi, ja vasta kolmantena päivänä tänne raaheen, AINA. Eli siis ei pidä toi paikkaansa että seuraavana päivänä muuhun suomeen...
Kellään näistä tietoa http://www.nierle4.com/s01.php?sid=...1&cur=eur&sp=fi&ag=1&os=1&br=1&pp=aa&bnr=2795 Aika halpoja ja videohelp:kin näyttää positiivistä, mutta onko kellään kokemuksia?
Tiestäskö joku mitä dvd-r printableita kannattas nierlestä ostaa? verbatimit ovat varmasti hyviä, mutta onko muita jotka kestäisi vuodesta toiseen ilman suurempia ongelmia? Ei tiiä uskaltasko noita halvempia mennä ostaa. Jollain kokemusta siis nierlen printableista?
Itse olen polttanut Prodyen full printable DVD-levyille ja ainakin vielä kaikki levyt toimii. Vanhimmat poltot ovat kohta vuoden vanhoja. Tulostusjälki levyn pintaan on myös erinomaista.
nyt oon kahen vaiheilla, et tilaanko näitä: http://www.nierle1.com/s01.php?sid=...27167423727&cur=eur&sp=fi&ag=1&pp=aa&bnr=2749 vaiko näitä? http://www.nierle1.com/s01.php?sid=...27167423727&cur=eur&sp=fi&ag=1&pp=aa&bnr=2233
Näkyy muuten tällä hetkellä olevan kaikki Verbatimin tuotteet tarjouksessa uutiskirjeen tilaajille. DVD:t, CD:t ja valokuvapaperit.
Itse en lähtisi noita printattavia tilailemaan. Aika monet ovat olleet sitä mieltä, että juuri niissä on todella heikkolaatuisia kappaleita merkkiin katsomatta. Mutta jos noista kahdesta eli Prodye vai Ridisc niin ehdottomasti Ridisc.
Ridiscejä tilasin. Ite oon kans kuullu/lukenu, että noiden printattavien kanssa ollu monella ongelmia. Mutta lähinnä näistä ajoista on jo kulunut jonkin verran aikaa. Ja sen verran jästipää olen, että aina tarvii itse kokea Virheistä oppii sanotaan.. Kun kiekot saapuvat ilmottelen tälle foorumille jos ovat hintansa väärtejä.
Älä helvetissä noita Ridiscejä tilaa! Ostin tuon saman paketin ja 5 levyä 10:stä on ollu paskoja. 3,5G on maksimi mitä niille voi polttaa muuten menee levy vituiksi. Aiemmin ostin jotain eri ridiscejä ja niistäkin 20% oli paskoja.
Voin kertoa, että kaikkien aikojen parhaat levyt ovat olleet RiDiscin 4x DVD-R levyjä. Mediakoodi tais olla G04 sellaisia violetin ja metallin värisiä. Oh vielä kun noita sais...
Itse uskallan kokemuksesta varoitella noista printattavista.... järkyttävää tavaraa ainakin Datawriten printattavat, oikeasti!! Niistä levyistä mitä itse olen kokeillu niin parhaita on mielestäni Verbatimin MCC mediakoodilla olevat... ei yhtää lasinalusta ja paljon on tullut jo niitä poltettua tässä...