Kysyn semmosta tässä ketjussa, että onko kukaan tilannut nierlestä tuotetta 2274 eli: - CD-R 80 Min/700 MB Verbatim 52x Cakebox 100-pakkaus Sillä haluaisin tilata tommosen mutta kysynkin että ovatko ko. levyt pinnaltaan HOPEITA vai valkoisia? Itse inhoan valkoisia ja Verbatimin sivuilla ilmoitettiin värin vaihtelevan nopeudesta riippuen. Helppiä!
Jaa-a. Itse suosittelisin sinulle näitä Ritekin levyjä. http://www.nierle4.com/s01.php?sid=...59401306959&cur=eur&sp=de&ag=1&pp=aa&bnr=2703 Halpoja, ei valkoisia ja hyvin todennäköisesti yhtä laadukkaita kuin Verbatimin aihiot. ps. Hyvin on noi Ritekin levyt toiminu niin PlayStationissa, Xboxissa, cd-soittimissa kuin dvd-soittimissa. Enkä ainakaan toistaiseksi ole huomannut minkään levyn menneen käyttökelvottomaksi, niin kuin kävi eräille paskoille dvd-aihioille, jotka toimi hyvin vuoden, ja sitten sain huomata, että 25 Xboxin varmuuskopiopeliä oli kaputt! (Kyseessä ei siis ollut Ritekin dvd-aihiot, vaan jotain muuta scheissea, jota en koskaan enää erehdy tilaamaan)
Olisikohan tällaiset DVD:t hyviä (http://www.nierle4.com/s01.php?sid=PG001035111456796883456796883456&shopid=s01&cur=eur&sp=fi&ag=1&os=1&br=1&pp=aa&bnr=2723)? melko halpoja ne on. "Kokemusta" ?
En suosittele, Optodiscin levyistä on mulla erittäin huonoja kokemuksia. Suosittelen lämpimästi erittäin kestäviä A+ luokan TUFFDISC DVD+/-R levyjä joko 4x tai 8x nopeus (hinta oli 26-29€) Itsellä Tuffdisc:eistä tosi hyviä kokemuksia, pinta niissä on oranssi ja kestää myös joitakin tarroja (toisin kuin non-printed lätyt)..
Onko nuo DVD- kotelot minkä laatuisia? Hajoaako keskiö helposti entä kansimuovi? Mitkä DVD- levyt on mielestänne kestäviä? Verbatimia/Memorexia ajattelin tilata niin on varmanpäälle vai onko joku muu yhtähyvä ja halvempi?
Mielestäni ainakin nuo tuplatarjous, jossa tulee 100x 1 levyn dvd koteloa, ja 100x 2 dvd levyn koteloa ovat parempia koteloita kuin mitä tulee leffojen mukana.
Nyt olen minäkin törmännyt Nierlen tuotteissa huonoon laatuun. Esimerkiksi tilaa säästävät [bold]7mm:set levyjen kotelot[/bold], niin niissä kiinnitysmekanismi rikki. 100 kappaleen paketissa sekundaa oli noin kymmenkunta.
Mulla oli kaikki kiinnysmekanismiltaan sekundoja (et meni heti ku avas rikki) live helpissä ilmoitin ja kaikki korvatttin!!! seuraavassa tilauksessa oston viimeisessä vaiheessa ilmoitettiin hyvitys ja se vähennettiin loppusummasta, tosin pyysivät valokuvia mutta lähetin ne) (niitä voi myös käyttää ku laittaa siihen kiinnitysmekanismin alaosan ja sen paperijutun väliin varovaisen avauksen jälkeen täyteen erikeepperiä niin silloin ne pelaa ihan hyvin..)
Pistän paremmaks: Nierlestä tilasin 100 tupla dvd-koteloa, joista n. 80 hajosi ensimmäisellä avauksella. Kiinnityssysteemin "korva" poikki aina jommasta kummasta kohtaa. Edit: Enpä pistänytkään
Näitä tuli tilattua viimeksi, ja vaikuttas olevan asiallista kamaa. Pinotessa päällekkäin ja arkistoidessa aakkosjäjestyksessä päätytekstien perusteella kotelot ovat selvästi kätevämpiä kuin kansiot, eikä hinnassakaan ole suurta eroa. http://www.nierle2.com/s01.php?sid=...leg=&sql_rest=&bnr=2345&htmnr=&htmtitel=&wka= Lisätty: Onko kenelläkään ollut tilatuissa cd-/dvd-mapeissa valmistusvirheitä. Huomasin juuri, että yhdessä kansiossa kolmesta tilatusta on 2 sivua väärinpäin. Pitäsköhän valittaa nierleen ja laittaa kuvia mukaan? Voiko tuosta saada jonkinmoista korvausta?! Sinänsähän tuo ei rahallisesti ole kovinkaan kummoinen juttu, mutta kun vielä unohtivat brandypullonkin kokonaan tällä kertaa...
Laita ihmeessä suosittelen Live helppiä. Laita kuvii mukaan todisteeksi ja pyydä että hyvittävät seuraavassa tilauksessa eli antavat "credit"in jolla voi sit ens kerralla maksaa. (palautus ei ole niille mahdollisuus ku on nykyään täältä sinne niin kallis)
Niin ja sitä pulloa (brandy) ei ole tullut enään pitkään aikaan. Mutta yli 100e:n tilauksiin lähettää nykyään 4kpl CD-R kyniä (Datawrite).
Otin yhteyttä livepalvelun kautta aamulla ja laitoin kuvat menemään sähköpostin välityksellä. Ennen 12:sta tuli sähköpostiin viesti, että kaksi kansiossa olevaa virheellistä sivua korvataan kokonaan uudella kansiolla seuraavassa tilauksessa eli saan siis 4.99 euron arvosta krediittejä. Ihan kiva juttu.
PARHAAT ja halvimmat dvd+r levyt löytyy verkkokauppa.com ista verbatim dvd+r 16x advanced azo 50kpl spindle ei koteloita maksaa 25€ +n7€ postikulut huom suoratoimituksena tallinnasta eli näissä ei ole hyvitysmaksua ei halvimpia mutta taitaa olla laadukkaimpia ja halvimmat ja hyvälaatuiset dvd kotelot kitupiikki.net istä 38€ 100kpl 2 tai 1 dvd:n kotelo, tai 28€ 50 koteloa,, näihin sisältyy postikulut,kaikkiin kitupiikin hintoihin, tilasin näitä 100kpl ja vain yhdessä oli pieni vika muovi oli hieman revennyt mutta sekään ei haitannut ja kotelot ovat juuri samankokoisia kuin kaupastaostettujen leffojen kotelot verbatimilla on paras yhteensopivuus ja paras toimivuus yleensä eikä ole ollut yhtään virheellistä levyä kun nyt 100kpl noita oon jo poltellut (dvd elokuvia) ja data levyjä muutaman kerran oon poltellu halpis levyjä ja melkein kaikki niistä on pätkinyt enemmän tai vähemmän
Vai lähetetään kyniä, viimeisen viiden tilauksen yhteydessä ei ole tullu mitään extraa ja joka lasku on ollut suuruudeltaan yli 300 euroa. Mutta jos joku on saanut jotain niin hyvä niin
Ilmeisesti siis nykyään lähettävät, tuskin on montaa päivää ollut tuo "tarjous" päällä. Ainakin mailiin oli tupsahtanut tällänen ilmoitus:http://img511.imageshack.us/img511/5620/nierle0bg.jpg
Toi tarjous on 6. joulukuuta asti ollut voimassa. Itse laitoin tilauksen 1. joulukuuta, enkä saanut mitään kyniä.
Mitä dvd levyjä tuolta kannattaisi ostaa lg 4167b asemaan? Onko minkänlaisia nuo halvimmat levyt vai kannattaako rahansa laittaa merkkilevyihin, jotka maksavat 2x saman?
Asemalla ei kai niin kauheasti ole merkitystä jos se vaan muuten on tunnettu ja viimeisin firmis ajettu sisään. Karvaiden henk.koht. kokemusten opettamana en suosittele kyllä mitään epämääräisiä "Movie Style", Budget, Bulkpaq, Samsung Pleomax jne. väärennettyjä levyjä. Niistä menee pahimmillaan suoraan roskiin yli 50%. Itse ostan nykyään vain merkkejä Ricoh, Ritek, Verbatim, Sony ja TY. On muitakin mutta kaikkein halvimmat kierrän kaukaa. Asemia mulla on 5 kipaletta käytössä: 2xLG (4120B & 4163), BenQ, 2xLiteOn (ATAPI ja USB).