Kerroin toisessa ketjussa kuinka olin pettynyt Nierle'n asiakaspalveluun tapauksessa jossa sain 100kpl viallisia (halpis) DVDR'ä. Päätin, etten halua olla enää tekemisissä ko. kaupan kanssa. Yritin tänään poistaa asiakastiliäni, mutta ilmeisesti se ei onnistu. Onnistuin kuitenkin poistamaan tilitä kaikki tiedot (nimi,osoite,jne...). Yllätyin kuitenkin kun huomasin, että tilaus jossa olin noita em. huonoja levyjä saanut oli siirtynyt tilaan "odottaa maksua". Olen maksanut paria ekaa kertaa lukuunottamatta ostokseni aina paypal:lla. Myös tämän "odottaa maksua" tilauksen maksoin paypal:lla. Lieneeköhän odotettavissa "karhukirje" maksamattomasta laskusta vai ovatko Nierlen järjestelmät vain sekaisin? No, onneksi paypal maksusta löytyy tosite. Ei kuitenkaan anna kovin vakuuttavaa kuvaa Nierlen toiminnasta. Tämäkään.
On minulle hyvin outoja nämä Nierlestä saamat huonot kokemukset, kun tilaan Nierlestä ainakin 10 kertaa vuodessa tavaraa, kaikenlisäksi laidasta laitaan, merkistä toiseen, enkä ole törmännyt vielä mihinkään ongelmaan. Onko siis mulla yksinkertaisesti käynyt vaan uskomaton munkki, mutta kaikki on pelannut, ja kaiken hyvän lisäksi vielä toimitukset todella nopeita. En väitä ettäkö Nierlen kilpailijat olisivat huonompia, mutta ainakin minä olen pysynyt Nierlen asiakkaana Nierlen isohkon valikoiman ja ongelmattomuuden vuoksi.
Pappa_: mainitsin jo muutamaan kertaan tällä foorumilla että kun olette tehneet valituksen Nierleen niin tarkistakaa sen jälkeen, onko siellä hyvitys seuraavaan tilaukseen. Jostain syystä eivät ilmoita mailitse tästä asiasta että hyvitys on seuraavaan tilaukseen. Eli veikkaan että sinunkin tapauksessa se hyvitys on sinne sivuille kirjattu jo 3kk sitten, ainoa että et ole asiasta saanut informaatiota.
Tuo kyllä on totta että iso on valikoima. Todella hyvä. Ehkä sulla sitten on ollut tuuriakin että kaikki on mennyt niin kuin piti. Itse olen ajatellut vielä sieltä tilaavani ainakin kerran, en anna yhden kerran lannistaa. Ja kaikki minunkin osaltani meni loppujen lopuksi hyvin. Tosin ei vielä pitäisi sanoa kun ei ole vielä puuttuvat levyt tulleet mutta kyllä ne sieltä ensi viikolla..
onhan se faktaa et virheitä sattuu, jopa saksalaiset on vaan ihmisiä. Mulla on kans pari kertaa tullut tuo hyvitys ja ei se mun tilauksia ole vähentänyt.
JaspaJami: Olen tarkistanut asian useampaan kertaan ja sitä hyvitystä ei ole näkynyt siellä ennen eilistä.
"Tilaus, vahvistus takaisin ja maksoin 9.11. vastaanottivat maksun 15.11. ja ilmeisesti kans lähettivät tänään 16.11. kysyin tilauskoodin" update: paketti tuli eilen 23.11., mutta tänään ehdin vasta hakeen postista. elikkä taaskaan ei mitään valitettavaa nierlestä (jossei lueta mukaan sitä etteivät seurantakoodia pistäneet vaikka pyysin, njoo ehkä ajattelivat että mitä sillä teen kun paketti on jo melkein perillä ) näyttäs siis 13pv menneen tällä kertaa siitä kun tilauksen tein ja 7pv siitä kun saivat rahat niin paketti jo ovella mitään ei puuttunut, mutta mitään extrojakaan ei ollut tällä kertaa :/
Joo mullakin tulee maanantaina puuttuvat CD-R levyt, ainakin ne perjantaina olivat olleet jo naapurikaupungissa lajittelussa ja se on aina merkki että ovat kotona seuraavana päivänä, eli tässä tapauksessa maanantaina. Nyt vaan katsotaan että sieltä tulee oikeat tuotteet, niin uskallan lähteä taas tilaamaan Nierlestä lisää Tulipa vaan mieleeni että ne Datawriten levyt joita tilasin, niin kahden viikon kuluttua poltosta niistä ei enää toimi kuin yksi kunnolla (ja reilu 30 poltin).. noh, onneksi myin ne pois tänään
Toki. http://www.nierle1.com/s01.php?sid=...1&cur=eur&sp=fi&ag=1&os=1&br=1&pp=aa&bnr=2564 noitahan ne on, en tiedä sitten että liekkö huono erä vai ovatko tosiaan noin huonoja. Mutta itse en osta enää koskaan. Ja polttimena toimii minulla siis LG GSA-4167b ja uusin firmis siinä.
joo alkais tuntuu siltä että noita printattavia levyjä en osta ikinä. niin paljon noista on tullu huonoo kommenttia. ja pjotrt, enpä ite viittis noita kellekään myydä jossei toimi, hävytöntä pistää paskat levyt kiertään eteenpäin jos tietää että ovat huonoja. parin euron takia. noh, meitin tilaukses oli paljon noita datawrite-fuji grey dvd-r levyjä, pari iteki jo polttanu mutta en o ehtiny vielä kokeileen/testaan miten asema tai miten ps2 tykkää niistä. voin pistää kommenttia myöhemmmin. alkaa muuten meneen offtopikiks..
eejapar: Aikoinani itse myin "rahat-takaisin-jos-20-ekan-joukossa-liikaa-toimimattomia" -periaatteella itsellä toimimattomia levyjä. Sehän voi olla asemasta kiinni. Tosin tän voi tehdä vain tutuille, joista tietää ettei huijaa. Ja ihan hyvin pelitti sen asemassa ne dvd levyt.
Eipä tuo ole kusettamista mielesäni jos sanon että omassa asemassani eivät toimineet. Itse en mielestäni tehnyt väärin kun ne myin. Mutta tietenkään jos tiedän että jossain tuotteessa on esim. valmisvirheitä tai ovat rikki, niin en sellaista tavaraa myy. No asiasta kukkaruukkuun, huomenna pitäisi taas tilailla uusia levyjä Nierlestä. Ja tällä kertaa ei printattavia
Sähköpostiin tuli tällainen tarjous: "normaali hinta on: 25.99 valikoiduille uutiskirjeen tilaajillemme se on vain: € 21,99 -16% DVD-R 4,7 GB Verbatim Advanced AZO 8x Nopeus Cakebox 50-pakkaus" Miten sitten saan tilattua ko. aihiot tarjoushintaan? Käytettyäni sähköpostiviestissä olevaa linkkiä (kuvaa klikkaamalla) aihioissa oli vielä alkuperäinen hinta, joka ei muuttunut edes ostoskoriin siirrettäessä. Lisätty: Linkki toimi, kun käytin internet exploreria firefoxin sijaan.
Itse tein sen huomion rekiströityessäni Nierleen, että se ei ole SSL salattu sivu, vaikka siellä sivun kulmassa lukee, että se on.
Luottokortilla maksaessa se on, eli ei sitä SSL salausta tarvita kuin vasta sit kun syötät arkaluontoista tietoa.
Ei kuitenkaan tulisi olettaa että se on ssl salattu jos se ei ole, eli silloin kun se ei ole, niin ei mitään ssl salausetksitä siinä.