1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Osto-opas tallennusmedioille (CD/DVD)

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pcmate 20.01.2004.

1. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tilausvahvistusta vai maksuvahvistusta?

2.  
  3. J_P

J_P Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Taisi ollakikn maksu vahvihtus. Vissiin en oo varma.

4. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No maksuvahvistusta ei varmaan tuossa ajassa tule (eikä sitä muutenkaan tule aina), jos lukisit muutaman sivun tätä topiccia niin nuo kaikki olis selvinnyt.

Eli rahojen siirtymiseen tilisiirtona menee kyllä aikaa jokusia päiviä. Ja mailikin tulee vasta kun ovat paketin oikeasti lähettänyt. Vihreät pallot nettisivulla kertoo sen että raha on tullut.

5. Squirrel2

Squirrel2 Guest

Sitä paketin lähettämismailiakaan ei aina välttämättä tule; ainoa mikä varmasti tulee on tilausvahvistus/maksuohjemaili

6. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin siis tuo maksuvahvistusmaili ja paketinlähetys mailihan on yksi ja sama maili, ja sitä ei tosiaan aina tule.

7. eejapar

eejapar Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tilaus, vahvistus takaisin ja maksoin 9.11.
    vastaanottivat maksun 15.11. ja ilmeisesti kans lähettivät :)
    tänään 16.11. kysyin tilauskoodin
    eli nyt vaan arvotaan tuleeko vielä tän viikon aikana.

8. Squirrel2

Squirrel2 Guest

Ei tule tän viikon aikana, hyvä jos saat sen ensi viikon perjantaina.

9. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tulee ensiviikolla alkuviikosta. Ma-Ti-Ke

10. PjotrT

PjotrT Guest

Aikansa siinä kestää..

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 16.11.2005
  11. PjotrT

PjotrT Guest

Itselle laittoivat maanantaina postiin (edellisenä perjantaina näkyi heilllä maksu) ja sitten saman viikon perjantaina oli paketti minulla joten voi tulla todella hyvällä tuurilla, mutta luultavimmin ensi maanantaina.

12. J_P

J_P Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin ja myoskään tilaus vahvistusta ei ole tullut.

13. softis

softis Guest

JaspaJami runoili:

> Kiitos Softis, vielä kun saisi saman DVD-R levyistä, itse vaan et taida niitä käyttää.

Tilasin Nierlestä karseen satsin (1000 kpl). Testaan tänne sitten taas mm. Verbatim 8x DVD-R ja DVD+R, Verbatim 16x DVD-R ja DVD+R, ja lopuksi vielä Imation 8x DVD-R ja DVD+R.

14. hydex

hydex Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itte olen käyttänyt TUFFDISC 4x levyjä ja ihan hyvin on toiminut (pohjana ollut TTG02 ja joku muu). Ainut moite on se, että loppupään levyissä ollut ihme pisaroita ulkokehällä. Ei ole kyllä aiheuttanut mitään probleemaa vielä.

-Hyde

15. PjotrT

PjotrT Guest

Mulla on vieläkin sellainen ihmeellinen tilanne että kun Nierleen tein valituksen että puuttui 100kpl CD-R levyjä, niin käskivät skannata laskun heille ja lähettää s-postilla. Sen tein ja sitten tuli joku ihme viesti että kun he seuraavan kerran laittavan sähköpostia niin he uskovat että sitä ei paketissa ollut.... hmm.. aikaa on kulunut eikä mitään kuulu..

Seuraavalla kerralla kun (JOS) tilaan niin taidan ottaa Philipsin DVD+R lättyjä, ovat toimineet veljellä hyvin. Ja lisäksi noita Verbaatimin lättyjä.

Mutta mitähän nämä on: DVD-R 4,7 GB Verbatim 8x nopeus (PW) Cakebox 25-pakkaus ja tarjouksessa vain 11,99€ 25kpl... hmm..

Ja sitten nuo Sonyn lätyt on myös kohtuu hintaisia, kivoja uutuuksia tullut, voisin vaikka ostaa ja kokeilla että millaista tavaraa ovat...

Voi voi, niin paljon levy vaihtoehtoja..

16. softis

softis Guest

Nyt ne haluaa meikäläisen "suurkuluttajan" mielipiteen.
    Onkos muille tullut vastaavia polleja:

--------

Arvoisa zzz. xxx yyy,

tilaus numerosi No. xxxxxx mukaan olet ostanut seuraavat tuotteet:

DVD+R 4,7 GB Ricoh Silver Edition 8x nopeus Cakebox 50-pakkaus

Tulevaisuudessa haluamme tarjota teille mahdollisuuden siihen että voisit valita ne DVD mediat verkkokauppamme valikoimasta, jotka ovat sopivia ja toimivia juuri teidän DVD asemalle tai tallentajalle.

Teidän apunne tietojen keräämiseen on tärkeää, jotta saisimme laajan arvostelu tietokannan, joka toisi teidän valinnoillenne luotettavat tiedot. Toivoisimme että jakaisit kokemuksesi ostamiesi DVD medioiden poltto ja toisto ominaisuuksista.

OLE HYVÄ JA KLIKKAA TÄSTÄ ARVOSTELLAKSESI OSTAMSI TUOTTEEN! Täm vie vain hetken.

Paljon kiitoksia etukäteen tuestasi!

Ystävällisin terveisin

Nierle tiimisi

17. softis

softis Guest

Ihmiset täällä tuntuvat aina hieman kovasti hermoilevan tilauksensa kohtalosta. Oma kokemukseni Nierlestä on 10+. Kuluvana vuonna olen sieltä tilannut kamaa joka kuukausi, vuoden aikana yht. liki 3K EUR arvosta. Aina olen saanut postin seurantakoodin kun olen kiltisti kysynyt. Yleensä menee 2-3 viikkoa maksusta kun paketti sitten lopulta tulee ovelle. dvdmedia.ee: alle viikko, tosi laiskaa asiakaspalvelua. os-mediatrade.com: kuukausi menee, eivät oikein vastaile postiin eikä koodeja tipu. Nierle on siis mielestäni ollut paras putiikki (siis siinä sarjassa mitä olen kokeillut), vastaavat posteihin, tracking-koodin saat kun osaat sitä kysyä, kiekkojen mediakoodit ovat esillä (voi olla faket), ja muutenkin laaja valikoima sisältäen koko skaalan Budget -> Yuden. Arvostan kyseistä paikkaa syystä että sitä saa mitä tilaa (jos siis yleensä tietää mitä tilaa) ja tilaus tulee aina perille yhtä varmasti kuin aurinko joka aamu lopulta nousee horisontin takaa ;-)

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 19.11.2005
  18. PjotrT

PjotrT Guest

Hyvä paikka on hinnoiltaan, ja minulla tuo asiakaspalvelukin on toiminut ennen tätä ihan jees. Mutta kyllä jos ensimmäisellä kerralla tulee ongelmia tuotteiden laadun, toimituksen tai jonkun muun vastaavan kanssa niin se jättää aina sellaisen pienin muiston, koska ensimmäinen kerta ollut. Ja mielestäni tuotakaan firmaa ei voi sanoa virheettömäksi, niitäkin löytyy mutta mieluummin tuolta tilaan kun jostain muualta.

19. Lemztaz91

Lemztaz91 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mikä toi postin nserantakoodi on englanniksi tai saksaksi että vois kysyä...

20. PjotrT

PjotrT Guest

Tossa sitä jo aiemmin kysyin. ;)
    Se on Tracking Code. Ainakin sillä minulle antoivat sen.

21. MissBlue

MissBlue Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juuri tuo oli se syy, miksi en enää tule koskaan Nierlestä tilaamaan yhtikäs mitään. Tilasin sieltä aikanaan tavallisia TDK:n DVD-R levyjä, mutta he lähettivät kuitenkin printattavia, jotka olivat aivan täyttä kuraa. Noista ei yksikään toiminut loppujen lopuksi kunnolla. Mielenkiinto sähköpostiin vastaamiseen loppui siihen, kun halusin noista hyvityksen ja tiedon, että palautanko heille kuransa takaisin vai heitänkö suoraan roskiin. Rahat meni, mutta tulipahan kasapäin oppia ja tulen kyllä uskollisesti kertomaan kaikille kysyjille, että kyseinen pulju on pelkkä rahat pois-huijaritrokari, jossa liikemoraalista ei ole tietoakaan.

Jaa tämä sivu