Sillä tulostimella voi tulostaa vain ihan pikkuisen lituskan alueen dvd/cd levylle ja siihen ei mahdu kuin korkeintaan elokuvan nimi. niin ainakin nierlestä kerrottiin...
Ehkä se on sit niin. Printablet on siitä huonoja, että ne pitää ostaa jeweleissä. Tosin tolla tulostimellahan voi tulostaa joka cd:n päälle.
Niin mutta jotkut sanovat että ne on huonompilaatuisempiakin... perse sentään jos ne on jotain sekunda kamaa mitä itse tilasin. EDIT: Tänään on pakettinu tullu postin logistiikkakeskukseen lajitteluun kello 14.15, joten jos olen käsittänyt oikein niin se voisi jopa huomiseksi saapua. Kyllä tulisivat tarpeeseen kiekot..
Asutko kaukana Helsingistä? Jos et, niin voit käydä postissasi juuri ennen sulkemisaikaa seurantakoodin kanssa hakemssa paketin
Öö, asun. ~300km, tässä jyväskylän ja mikkelin välissä. Mutta jos se tänään siellä on niin kyllähän sen huomenna pitäis täällä olla, koska jos ennen klo: 16 laittaa paketin postiin, niin se on seuraavana päivänä noudettavissa postista lähetyskoodin kanssa. Eli tuohan on jo suomen postin puolella ollut ennen klo: 16...
Ensinnäkin verbatim on vain merkki. Ja verbatimin levyjä on paljon erilaisia. Niitä löytyy monilla eri mediakoodeilla ja se mediakoodihan ratkaisee kokonaan sen laadun. Verbatim käyttää ainakin MCC,TYG ja CMC alkuisia koodeja. Ja minulle tulleet wesellcd:stä tulleet verbatimit (8x nopeus) oli mediakoodiltaan TYG02 ja paketissa lukee made in japan. Eli kyseessä on suunnilleen parhaimpina pidettyjä levyjä joiden luulisi kyllä toimivan moitteetta. Tuossa tarkemmat tiedot ---------------------------------------------------------------------------- Unique Disc Identifier : [DVD-R:TYG02] ---------------------------------------------------------------------------- Disc & Book Type : [DVD-R] - [DVD-R] Manufacturer Name : [Taiyo Yuden Co. Ltd.] Manufacturer ID : [TYG02] Blank Disc Capacity : [2,298,496 Sectors = 4.71 GB (4.38 GiB)]
Tänään tuli paketti mutta tyytyväinen en voi olla. listaan oli merkattu että 100kpl Philipsin CD-R levyjäkin olisi paketissa mutta eipä näkynyt. ja nierle ei vastaa s-postiin. Nyt tuntuu siltä että eivät korvaa tuota, sanovat että "kyllä ne siinä paketissa oli".... p*rkele sentään, harmittaa vaikka ei ole kyseessä kuin 19,99€ arvoinen asia..
Ootko kokeillut livetukea? Huomasin itse, että nopeimmin tavoittaa jos ikkuna on englanninkielisenä. Ilmeisesti virkailijoilla on teidossa kielet, jota puhuu (tosin kukaan ei puhu Suomea, mut kai joku on senkin laittanut) ja se ohjelma katsoo yhdistettäessä onko kyseisen kielen taitavaa myyjää paikalla. ---Tai sitten mulla kävi vaan tuuri. (monta kertaa yritin ja sit kuvaihdoin englanniksi tärppäsi heti).
En ole kokeillut. Laitoin s-postiakin sinne uudelleen ja nyt sitten tuli vastaus. Pyysivät lähettämään laskun heille, en kyllä tajunnut että postissa vai s-postilla.. laitoin s-postilla. No toivotaan että saan levyni. kannattaa laittaa "vihaisella" äänensävyllä viestiä jos ei jotain ole saanut. Laitoin itse aika vihaista tekstiä ja heti tuli takaisin s-postilla viestiä... seurataan miten tilanne kehittyy.
Onkos kukaan kokeillut tuota pakettitarjousta? Itse tilasin näitä: http://www.nierle4.com/s01.php?sid=...1&cur=eur&sp=fi&ag=1&os=1&br=1&pp=aa&bnr=2015 btw, onpas muuten hidas tialus Nierleltä.
Kuinka nopesti tilausvahvistuksen pitäisi saapua sähköpostiin? Entä voinko maksaa vaikkei sitä vielä olisi tullutkaan?
Mitäs mieltä muuten olette entisestä huippumerkistä; Imation. Ainakin levykkeilä kun vielä pelattiin ja cd-levyistä ei ollut tietoa, Silloinen 3M tunnettiin parhaimpina levyinä. 3M myi sitten mediansa ja siitä tuli Imation. Mutta mikä sen laatu on nykyisin?
Muutamia olen saanut käsiini, enkä voi pitää sitä kovinkaan huippuna.. levyt eivät ole kauhean pitkäikäisiä. Dataa kyllä menee ihan kivasti, mutta musiikki tuottaa ongelmia, tosin en ole koskenut Imationin levyihin aikoihin, ja silloinen Philipsin polttava CD-asema pilasi vähän kaikkia levymerkkejä, ainoat hieman laadukaammat olivat TDK ja Sony, toimivia levyjä oli ehkä yksi viidestä, Maxellin levyjä ei uskaltanut edes polttaa. Nykyiset asemat toimivatkin paljon paremmin. Lisäys: En siis tiedä nykytilannetta, mutta tuo oli tilanne minun kohdalla lähes viisi vuotta sitten, tekniikka kehittyy..
Huomasin että nierle myy noita TUFFDISC merkkisiä levyjä, ja tilasin 100-pakkauksen 8x DVD+R levyjä. Katsoin internetistä kommentteja ja kovasti kehuja ja myös moitteita oli saanut. Onko kellään kokemuksii Kyseisistä dvd-levyistä? Ihan päteviltä ainakin kotisivut vaikutti, ja siellä oli "lehtileikkeitä", jossa kerrottiin tuffdiscin dvd levyjen olevan 20-40 kertaa kestävämpiä kuin "painetut/normaalit" dvd-levyt. Ainoa huono puoli päällepäin taitaapi olla tuo oranssi-musta pinta mutta se ei nyt niin suuri haitta ole.
Imationin CD-R levyt on hyvää tavaraa ainakin, töissä käytämme vain niitä. DVD levyistä ei sitten mitään tietoa.
Joo tuohon yhdyn. Minullakin ainakin CD-R Imationit ovat toimineet moitteetta, noista DVD levyistä ei ole tietoa. Ei viitsisi itse ostaa tuollaista 100-packiä että pääsee testaamaan niitä, jos eivät sitten olekaan hyviä