1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Osto-opas tallennusmedioille (CD/DVD)

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pcmate 20.01.2004.

1. eejapar

eejapar Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eikös tuo sieltä testaa levy -osiosta löydy melki joka nerosta.

2.  
  3. PjotrT

PjotrT Guest

Onko tuo teidän mainitsemanne 10päivää siitä kun tilaus on tehty vai siitä kun rahat on saapunut heille?

Ja se on täysin totta että riippuu siitäkin että miten paljon polttaa että kannattaako se aseman ostaa. Minullakin tosin maksoi vain 49€ asema ja ilmeiseti se on aikas hyvä, ainakin sellaisen käsityksen olen siitä saanut. Ja onhan se kiva ettei tarvii arvailla levyjen toimivuuttaa niin paljon.

Joops ei toimi ei tuo saksan sivustokaan seurantapaikkana. Mutta sitten kun paketti on saapunut suomeen niin toimiiko se tuolla heiltä saadulla koodilla vai tuleeko siihen sitten joku suomalainen seurantakoodi?

4. djsepi

djsepi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    itse olen nierlestä tilannut levyjä 3 kertaa! aina on tullut levyt perille. viime kerralla hiukan jo pelotti kun maksoin levyt mutta ei meinannut s-postia tulla että tilasu otettu vastaan, no siitä vierähti aikaa noin 9pv ja sitten tuli viesti että tilaus hyväksytty ja levyt lähtee matkaan niin levyt olivat täällä sitte seuraavan 4 arkipäivän sisällä. tilasin joitain DVD-R levyjä 2x25 packit mutta ilmeisesti oli 25 päksit loppunut ja sain 5x10 päk, no minua ei haitannut koska levyjä oli kutienkin sama määrä ja tulipahan enemmän noita koteloita :D. tulen kyllä tilaamaan jatkossakin!

ps. On myös halvin paikka mihin olen törmännyt, ja aina olen ostanut halvimpia 8x DVD levyjä ja ehkä noin 2-3 levyä sadasta mennyt vituiks joten ihan hyviä levyjä

Viimeksi muokattu: 09.11.2005
  5. eejapar

eejapar Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    a. viimeks meni se viikko siitä kun ne oli lähettänyt tuleen sen paketin. eli se n. 10pv yhteensä jos tossa tilisiirrossa menee pari päivää.

b. njoo, esim liteonin paras asema maksaa n. 60e. ja se on saanu hyvät arvostelut. ;)

c. sitten kun se paketti on suomen rajojen sisällä niin muistaakseni sitä pysty ihan postin lähetyksenseurannan kautta seuraan sillä samalla tunnuksella.

6. PjotrT

PjotrT Guest

No viime viikon maanantaina tilasin, tiistaina maksoin, perjantaina laittoivat postiin, ja pieni toivo paketista perjantaiksi elää...

7. T/D/F

T/D/F Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Kaksi tilausta tähän kauppaan laittanut.. ensimmäisessä tilauksessa olevat CD-levyt olivat susia, ja niistä laitoin reklamaatiota, johon tuli ihan vastauskin. Vahvistusmaili on aina tullut perille, edellisellä kerralla kävi vain niin, että Nierlen sivuilla oli kolme virheää palloa kolmea päivää ennen vahvistusmailin saapumista. Nopeaa toimintaa, yksinkertaiset sivut, helppo maksaa, luotettava palvelu. Voin suositella lämpimästi kyseistä firmaa halpoja levyjä haluaville. Lahjuksia ei ole vielä kertaakaan tullut, mutta eipä tilauksien arvokaan ole hirveän suuri ollut.

8. PjotrT

PjotrT Guest

No kun siellä kerran oli 3 vihreää palloa jo etukäteen niin oliko ne tuotteen oikeasti lähetetty jo silloin eli tuliko vahvistus myöhässä vai menikö se niin että todellisuudessa vaikka oli kolme palloa niin tuotteet eivät olleet lähteneet? Minulla näkyi viime perjantaina 3palloa mutta vasta maanantaina tuli vahvistus, kumpaahan uskoisi?

Voisin pistää vedonlyönti toimiston siitä että milloin pakettini saapuu :D voittajalle 1 tyhjä DVD+R levy, siis jos arvaa oikean päivän xD!

9. ekojari

ekojari Guest

Vastaukseni on maanantaina.
    Saako kaksi levyä jos arvaan milloin lähetti soittaa ovikelloa?

10. T/D/F

T/D/F Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Moviestylet eivät ainakaan toimi ihan täydellisesti, saattanee johtua myös asemani vanhasta firmwaresta, ongelma vain on, että en tiedä, mistä voisi ladata päivityksen siihen. Tällähetkellä se on A103.

11. PjotrT

PjotrT Guest

Saat kaksi levyä jos arvaat kellon ajan... +/- 3 minuuttia saa olla heitto..

12. Squirrel2

Squirrel2 Guest

Mites muuten reklamaatio? Nierle peri näköjään noista paperitaskuista 3,49 mutta hinnastossa on 2,99.

13. eejapar

eejapar Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    1 x 3,49e
    alkaen 5 x 100 pakkaus jokainen EUR 3,19
    alkaen 20 x 100 pakkaus jokainen EUR 2,99

eli monta ostit? ;)

14. PjotrT

PjotrT Guest

Näin juuri, eli alkaen. Jos ostaa isomman määrän niin sitten saa hieman halvemmalla..

15. Squirrel2

Squirrel2 Guest

16. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Varmuutta mulla ei ole mutta mitä nyt itse olen nettikauppoja postimyyntiyrityksille 10 vuotta rakentanut ja postimyynnissä itse ollut töissä niin olen aika varma että: kun sivuilla on kolme palloa tarkoittaa se sitä että rahat ovat saapuneet ja tilaus on otettu pakattavaksi (näin toimii esim Ellos joka tosin lähettää mailin että paketti on lähtenyt ja antaa seurantakoodin, tosin pakettia ei näyt vielä muutamaan päivään postin sivuilla). Sitten kun lähettävät tuon vahvistusmailin niin silloin paketti on oikeasti lähtenyt (näillä eroa yleensä se noin 3 päivää. Vahvistusmailin perään voikin sit heti kysyä sitä seurantakoodia (postin sivuillahan sitten lukee päivä ja kellonaika koska ne on oikeasti pistetty paikallisen postin kuljettavaksi).

17. PjotrT

PjotrT Guest

Itsekin olen tuota tulostinta ostamassa joskus, vaikuttaa kivalle.

18. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Squirrel2, kyllä tuollainen firmalta löytyy. Jälki on vähän niin ja näin, välillä hyvää välillä vähän huonompaa. Mutta aina parempi kun meikäläisen käsiala =) Huonoa on se että tuo tulostusalueet on todella kapeat ja jos haluaa tulostaa niihin molempii kohtiin mihi tuolla voi tulostaa pitää levy kääntää välissä. Softa ei myöskään ole kummoinen. Ja se on miinus että vain yhdellä värillä tulostus.

Parempi kuin käsiala, mutta ei loppujenlopuksi kovin kummoinen tulostin, kun joutuu käyttään noita huonompilaatuisia printable levyjä.

19. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No ei se paketti sitten tullutkaan tänään vaikka piti seurannan mukaan (ja postin asiakastuen mukaan), epäilivät että kun tullivirkailijat on aamulla käynyt katsomassa paketteja on minun paketti tarttunut heidän mukaansa. Onpahan sit eka kerta kun mun Nierlen paketti jäisi tulliin. Seurataan mielenkiinnolla.

20. Squirrel2

Squirrel2 Guest

JaspaJami: Sivuilta sain käsityksen, että toi on väritulostin, mutta mukana seuraa vain musta patruuna ja väripatruunoita ostamalla saa väritkin.

21. PjotrT

PjotrT Guest

Voi voi, kävipäs huonosti sun paketillesi. Toivottavasti ei minun paketille käy yhtä kivasti. Mutta mulla ei tosin näy vielä edes seurannassa joten odotella vielä saan monta päivää...

EDIT: eikös se ole sillein että vain yhdellä värillä kerrallaan voi tulostaa? Niin minä ymmärsin. Ja onko nuo printablet huonoja yleensä? P*rkele menin ostamaan niitä..

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 10.11.2005

Jaa tämä sivu