Mitenköhän on. Viime torstaina nierlen sivuilla oli kolme vihreää valoa, eli tämän tilauksen tuotteet ovat jo lähetetty. Ja tänään tuli mailiin, Tilauksesi on valmiina lähetykseen ja toimitetaan sinulle mahdollisimman pian! ??? Että onkohan se lähtenyt viime torstaina vai ei ole.
Tilasin nierlestä ~ 105 euron arvosta tavaraa tiisataina ja maksoin samantien OP:n verkkopankissa EU-maksuna, mutta vieläkään ei ole tullut vahvistusta??? Ohkohan jokin vinossa? Onko se lähetyksen vahvistuksen saaminen kestänyt yleensä kauaa?
Itselläni kestänyt yleensä 3-5 päivää, riippuu ihan mihin aikaan on tilauksen tehnyt ja siirtyykö rahojen lähetys seuraavalle päivälle. Sampo pankkia olen käytellyt.
Onko osuuspankin nettisysteemillä maksettaessa jotain mitä tarvitsisi huomioida? Otan vastaan myös yksityiskohtaisia neuvoja eli mikä tieto tulee mihinkin jne. En ole ennen ulkomaille maksanut mitään.
Kunhan muistat laittaa maksun EU maksuna. Niin ei pankki peri lisäkuluja =). Ja tarkemmat ohjeet mikä mihinkin on jo tämän ketjun alussa.
Pitääkö tohon "saajan nimi ja osoite" kohtaan laittaa nierlen pankin yhteystiedot, jotka tuli tilausvahvistusmailissa? Vai nierlen oma osoite? Kiitos jo etukäteen!
Tein tilauksen silloin 20.9.2005 illalla kuten kerroin. ja maksoin tilauksen heti op:n EU-maksuna Mutta ei vielä tänään maanantainakaan tullut lähetyksestä vahvistusta ja paketin arvo oli sentään ~105€. En osaa saksaa tai englantia joten miten mun pitäisi ottaa sinne yhteyttä vai tuleeko koko vahvistusta lähetyksestä aina... Pankki on ainakin veloittanut rahat jo viime viikon keskiviikkona.. viestiketjusta päätellen henkilökunta nierlessä on jokseenkin koppavaa..
Vähän riippuu miten ja milloin maksaa, parhaimmillaan mulle on tullut kamat vajaassa kahdessa viikosssa.
Lukemalla topiccia olisi asia selvinnyt, olen sen 5-10 kertaa jo kertonutkin. Itse tilannut monet monet kerran Nierlestä ja olenkohan kerran saanut maili vahvistuksen. Kirjaudu sivuilla ja katso on tilauksessa 3 vihreätä palloa, jos on niin ovat saaneet rahat. Toisaalta eihän tuosta keskiviikosta ole kuin muutama pankkipäivä joten eivät välttämättä ole niitä vielä saaneetkaan. Nierlestä toimitus on itsellä kestänyt aina 10päivää maksusta.
Ok, Miten sinne nierleen pääsee kirjautumaan sisään?? Tilasin rekisteröitymättä, onko se silloin mahdollista? Ystävällisin terveisin, Lemztaz91
Ihmettelimpä miksei lg polttanut Prodyen kiekkoja edes firmware päivityksen jälkeen,kunnes luin cdfreak:sin foorumia josta selvisi-> "The LG GSA-4163B does not support Plasmon1A media at all, not even with the latest firmware..." Että silleen,tiedox vaan teillekin ettei tule tilattua paukkulasinalusia.
Vooi ei... Tilasin juuri niitä prodye video DVD+r levyjä.. ja on LG GSA-4163B Käytössä.. Tosin on myös olohuoneen puolella Lite-Onin tallentava dvd-soitin.. siihen ne varmaan käyvät
Sisäänkirjautuminen tapahtuu mailiosoitteella ja salasanalla. En sitten tiedä jos et ole rekisteröitynyt tilausta tehdessä.
Päivitetäänpäs tilanne tuon minun puuttuneen cd-caken osalta. Pistin palautetta n.3 viikkoa sitten asiakaspalveluun että paketista puuttui jotain. Alta viikossa tul maili, jossa pyydettiin lähettämään lähetyslista. Työtä käskettyä, skannasin sen ja laiton samalle tyypille sen takaisin. Nyt ei ole 2½:een viikkon kuulunut mitään nierlestä...
Kirjaudu sivuilla ja kato jos tekisit toista tilausta niin hyvittääkö ostoskori sen automaattisesti. Omalla kohdalla kävi näin, eli eivät mailanneet vastausta mutta ostoskori hyvitti automaattisesti rikkinäiset tuotteet seuraavassa tilauksessa.
Miksei ne vastaa sähköpostiin!? Oon lähettäny jo kolmeen eri osotteeseen mailia! Mitäs kannattais yrittää?!
Suomeksi, englanniksi, saksaksi??? Kohteliasta kielenkäyttöä, selkeää tekstiä? Soittaa niille - Standard German Procedure. Teen itse töitä saksalaisten kanssa ja parhaiten niiltä saa vastauksen kun niille soittaa.