1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Osto-opas tallennusmedioille (CD/DVD)

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pcmate 20.01.2004.

1. HP3049

HP3049 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Suosittelen nierlestä aitoja TDK dvd-r levyjä...täydellinen pakkaus,kaikki toimi ja laatu on parasta.

2.  
  3. Marakus

Marakus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    10
    ite tilasin ekaa kertaa tuolta, plussaa oli suomenkieliset sivut, todella kohtelias palvelu, ja tavarat tulivat yllättävän nopeasti:

1. perjantaina maksoin rahat, 2. keskiviikkona tuli ilmoitus että rahat ovat heillä, 3. ja tiistaina paketti tulikin jo kotiovelle!

niin ja tilasin siis 100kpl cd-ärriä ja 200kappaleen keinonahkaisen laukun levyille, laukku oli halpa ~8€ mutta silti ei saumat repsottanu, ja muutenkin ehjä. Prodeyn levyjä ostin, kahdelle levylle oon jo polttanu, ja molemmissa ollu 703Mt tilaa :)

Tavarat oli myöskin pakattu huolellisesti, tilavaan pahvilaatikkoon, tyhjätila oli täytetty muovilla jossa oli keskikokoisia ilmataskuja, vain yksi ilmatasku oli kuljetuksen aikana puhjennut :)

Mitään pahaa sanottavaa ei tuosta paikasta yksinkertaisesti ole, halvat hinnat, tosin postikulut on vähän isot, tai oikeastaan todella pienet jos tekee ison tilauksen (9,95€* alle 30kg:n tilauksesta)

levyjen painot näkyy sivuilla, mikä auttaa isoa tilausta tehdessä pitämään painon alle 30kg:n

valikoima on laaja, jos mietit tilaatko tuolta vai ostatko suomesta voin suositella tilaamaan tuolta :)

*=tavallisesti 12,95€, mutta tilisiirrolla maksaminen alentaa hintaa 3€

4. RoyalGuru

RoyalGuru Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    puolestatoista kahteen viikkoon saat odottaa. riippuen maksutavasta.

5. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No mielestäni nuo on pienet vaikka tekisit pienenkin tilauksen. Monet suomalaisetkin firmat ottavat 10+e toimistuskuluja. Todellisuudessa tuo paketin postittaminen maksaa Nierlelle enemmän kuin tuon 10€ millä se nyt tulee. Omasta mielestä todella halvat kulut.

6. mtv

mtv Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen tilannut Nierlestä kaikenlaista tavaraa useamman kerran ja kaikki on toiminut vallan mainiosti. Viimeisen tilauserän kanssa tosin on ollut pientä ongelmaa. Tilaamani levyt ja kotelot ovat hyvässä kunnossa, mutta saamani dj-laukku on pahasti vioittunut. Paketissa ei ollut kolhuja, josta vedin päätelmän, että laukku on ollut viallinen jo lähetettäessä. Lähetin Nierlelle palautteen, jossa ilmoitin mistä on kyse ja kysyin kuinka tulee toimia uuden laukun saamiseksi.

Kaiken kaikkeaan olen jo lähettänyt kolme viestiä, joista yhteenkään ei ole tullut vastausta. Normaaleihin tilaukseen koskeviin kysymyksiin vastaus tulee noin tunnin kuluttua, mutta reklamaatioviesteihin vastausta ei näköjään anneta.

Kaiken kaikkiaan Nierle on tilauspaikkana ihan ok, mutta tälläisten viallisten tuotteiden kanssa tuntuu olevan vähän nihkeää.

Henkilökohtaisesti Nierle on niin kauan boikotissa, ennen kuin saan viesteihini vastaukset.

7. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itsellä kävi reklamaation kanssa niin että eivät vastanneet viesteihin mutta ostoskoriin oli hyvitys tehty, eli seuraavan tilauksen yhteydessä se hyvitti automaattisesti viottuneet tuotteet.

Mutta mailia parempi on käyttää tuota Live Chat ominaisuutte heidän sivuillaan jos vaan pääset nettiin päiväsaikaan. Eivät pysty välttääm asiaan selvittämistä ainakaan.

t. Jami

8. mtv

mtv Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    "Itsellä kävi reklamaation kanssa niin että eivät vastanneet viesteihin mutta ostoskoriin oli hyvitys tehty, eli seuraavan tilauksen yhteydessä se hyvitti automaattisesti viottuneet tuotteet."

Hieno homma jos sait hyvityksen vioittuneesta tuotteesta. Itse ottaisin mielelläni tuon vioittuneen tuotteen rahana, sillä toista kertaa en ko. paikasta tilaa, jos viesteihin ei vastata.

T: mtv

9. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeile ihmeessä sitä Live Chat toimintoa. Jos kerran nytkin olet netissä. Itse sain sen kautta nopeata palvelua. Samat henkilöt jotka vastaavat maileihinkin. Ja palvelu on siis henkilökohtaista, joten voi olla että hetken joutuu jonottaan.

10. mtv

mtv Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen kokeillut tuota Live Support -toimintoa monta kertaa, kertaakaan ei vaan ole ollut ketään paikalla.

T: mtv

11. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No joo tällä hetkellä ei näy kyllä ketään olevan, kumma juttu.
    No olen keskustellut itse näiden henkilöiden kanssa suoraan, ja vastanneet nopeasti omasta mailista, joten koitappa heitä kiinni. Kumma on jos ei rupea vastausta kuulumaan.

Caroline: cs(a)nierle.de
    Jörg: jd(a)nierle.de
    Marion: ms(a)nierle.de

12. Appe84

Appe84 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pitäskös tuolta Nielestä tulla joku viesti kun ne on saanu rahat? Maksusta on meinaan jo yli viikko ja se näkyy kyllä pankin sivuilla että on maksettu... Nierlen sivujen mukaan tilaus on kyllä kai lähteny, mut kuitenkin.

13. teme565

teme565 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Viimeksi kun keväällä tilasin nierlestä, tuli vielä ilmoitus mailiin kun rahat oli heillä, tiedä sitten nykyään. Itse maksoin keskiviikkona, kaipa se ensi viikolla tulee ilmoitus jos tulee.
    Mutta jos kerran nierlen sivuilla lukee, että on lähetetty niin ei sitten ole hätää.

14. RoyalGuru

RoyalGuru Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Täytyy kuitenkin muistaa että jos tilattua pakettia ei kuulu, niin heti ei aina kannata suoraan syyttää Nierleä, On se Suomen postikin kerran "kadottanut" mun tilaaman paketin. ei oltu vaivauduttu laittamaan saapumisilmoitusta, joten jäi paketti noutamatta ja oli lähetetty takaisin Saksaan. Kannattaa kysyä Nierlestä tuo seurantakoodi.

15. Appe84

Appe84 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No nyt tuli viesti sieltä, että rahat on vastaanotettu ja paketti ois valmiina lähteen... Hieman vain kesti kun maksoin viikko sitten lauantaina. No mut nyt sit vaan odotellaan.

16. Takajammu

Takajammu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos maksoit viime lauantaina, niin tämä on sitten ensimmäinen työpäivä lauantain jälkeen, joten mun mielest aika nopeeta toimintaa

17. Appe84

Appe84 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siis tarkoitin että maksoin 9 päivää sitten lauantaina

18. teme565

teme565 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse maksoin viime keskiviikkona tai torstaina (ei muista) ja tänään näkyi nierlen sivuilla, että tavara on lähtenyt. Sit vaan odotellaan.

19. romero

romero Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko kenelläkään ollut ongelmia Nierleltä tilattujen Ritek G04-levyjen kanssa? Minä tilasin noita aikamoisen paakun muuan kuukausi sitten vartavasten PS2-käyttöön, mutta oli aikamoinen yllätys kun aiemmin takuuvarmaksi toteamani merkki käyttäytyikin yhtäkkiä täysin kelvottomasti: Osa levyistä toimi moitteetta mutta joistakin tuli täysiä susia noin 50/50-suhteella, ja näemmä riippuen vähän mistä cakeboxista milloinkin sattui aihion ottamaan. En viitsinyt enää tässä vaiheessa alkaa kiukuttelemaan asiasta firmaan päin koska tilauksesta on kuitenkin jo aikaa eikä minua kiinnosta maksaa puolia aihioiden palauttamisen postikuluista.

Muistelisin joskus lukeneeni (ehkä täältä?) juttua jonka mukaan Ritek olisi jossain vaiheessa laskenut aihioiden laatua tilausten ylikuormituksen vuoksi ja käsitin silloin että kyse olisi ollut vain väliaikaisesta laadun putoamisesta, mutta tuosta on jo aikaa eli ovatko nämä aihiot olleet kuitenkin sitten siitä asti kehnompia vai olenko saanut levyjä jostain huonosta tuotantoerästä? Eipä tässä muuten mitään mutta PS2:ni ei ole suostunut tähän päivään mennessä mitään muita levyjä kuin noita, ja jos ne ovat nyt sitten täysin käyttökelvottomia niin edessä on ankeat ajat...

Tuossa muutama sivu takaperin oli erään linkin takana testattu Verbatimin yksittäispakattuja printableja. Tilasin itse taannoin - onnekseni - pienen erän noita ja ne käyttäytyivät ihan samalla tavoin, levy toimii alkuksi hyvin mutta loppuosa datasta onkin ihan silkkaa sikanautaa.

Princon keltaiset Budgetit ovat palaneet minun LG GSA-4120B:lläni oikein hyvin, vain muutama levy on kieltäytynyt toimimasta mutta kyse ei ole ollut tunnistusongelmista vaan kesken polton tapahtuneesta keskeytymisestä. Ei noille mitään kovin mahtavaa arvosanaa voi antaa mutta toimivat Divx-käytössä ihan hyvin.

Viimeksi muokattu: 31.08.2005
  20. Nokkonen

Nokkonen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo tää on niin tätä. En tiiä onko muilla firmoilla(joista halpoja levyjä saa) sama, mutta Nierlellä tuntuu toistuvan merkin kuin merkin kohdalla sama homma. Aluksi levyt on hyviä ja toimivia, mutta sitten "muuttuvat" täysin kuraksi. Sehän tässä on just jännää, että vaikka löydät "hyvän" merkin, niin seuraavalla kerralla niitä tilatessa, ne onkin täysiä susia.

Muuten tietääkö joku, mistä voisi tilata TDK:n uusia "naarmuuntumattomia" levyjä, erityisesti DVD-RW?? Muidenkin merkkien "naarmuuntumattomat" käy. Olisivat hyviä tollaiseen tallentavaan DVD-soittimeen, johon laittaa 3-vuotiaskin välillä levyjä :)

21. teme565

teme565 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jaha, paketti tuli, yhtä varmasti ja hyvin pakattuna kuin ennenkin.
    Yhteenveto:
    24.08.......Tilattu
    25.08.......Maksettu OP:n nettipankista
    30.08.......Näkyi nierlen sivuilla, että maksu tullut ja tavara lähtee
    6.9.........Paketti tuotiin etuovelle

Tilasin siis 3x25 levyn spindleä (Verbatim DVD+R 16x) ja 5kpl Verbatim 4x DVD+RW. Hintaa tuli postikuluineen 61.87 euroa.
    Kaiken kaikkiaan siis hiukan alle pari viikkoa meni tilauksen teosta tavaran saapumiseen.
    Tämä on toinen kerta kun Nierlestä tilasin ja tilaan kyllä vastedeskin, niin hyvin homma pelaa.

Viimeksi muokattu: 06.09.2005

Jaa tämä sivu