Kuten aikaisemminkin olen jo kirjoittanut, eivät vastanneet myöskään minulle mutta kyllä hyvitys oli sivuille tullut. Aina on toiminut loistavasti Nierlen tilaus, ja nyt on taas tilaus sisällä menossa. Tulen tilaamaan sieltä vielä pitkään.
Tässä tilaushistoria: Tilaus: 14.4 Maksu: 14.4 Sähköposti: 21.4 (tilaus on lähetetty, rahat vastaanotettua, blahblahblah) Postissa: 26.4 Ihmettelenpä vain, miksei ole tullut viestiä paketin saapumisesta Suomeen. Ja ei ollut minkäänmuotoisia viinaksia mukana. Kaikki tilattu oli mukana, tosin en ruvennut yksittäisi DVD:itä laskemaan. Yhden poltin, ja toimi erinomaisesti (Memorex 1-8x 4,7GB DVD+R, 100kpl). Tuo 100kpl tuli kyllä kahtena 50kpl -kakkuboxina, mutta ei haittaa. e://Ei sillä, että se viinaksien puuttuminen haittaisi.
Postilla ei ole tapana ilmoitella kotiin kuljetus paketeista mitään. Vain jos et ole paikalla sitä vastaanottamassa niin sitten jättävät noutokortin ja sen voi hakea postikonttorilta. Viinaksia ei ole enään viimepaketeissa tullut, mutta usko minuun että mitään et menettänyt =)
Kait mäki laitan tilaus tietoni tänne... Tästä kyseisestä artikkelista innostuneena päätin itse tilata myös Romut jotka tilasin: * DVD-Kotelo 100-pakkaus musta * DVD-R 4,7 GB Moviestyle 4x Speed Cakebox 100-pakkaus 22.4 Tilaus ja maksu. 27.4 Vahvistus että romut postissa 3.5 Postipekka toi kotiin. Sisällä kaikki mitä tilasin. Ja hyvin toimii noi dvd kiekot mun lg:ssä Ei yhtään coasteria vielä
Tänään pistin helvetinmoisen paakun tavaraa (24 kiloa) tilaukseen ja maksun hoidin pois alta samantien, nyt sitten katsotaan kuinka nopeasti asiat alkavat etenemään: Viimeksi paketin saapumisessa kesti noin 2 viikkoa tilauksesta, ja kaikki oli sitä mitä pitikin lukuunottamatta poikkevankokoisia pakkauksia joka ei sinänsä ollut mikään haittatekijä.
Onko kukaan kokeillut näitä: DVD+R 4,7 GB Professional 8x Big Pack 150-pakkaus? vaikuttavat siltä että olisivat susi tavaraa joten ajattelin ensin kysellä kokemuksia.. ja kertokaa mitkä tuotteet ovat olleet huonoja... itse tilasin aikaisemmin Budget 4x DVD-R 100kpl ja hyvin ovat toimineet.. 100:sta levystä 3 oli huonoja..
Tilasin kaikennäköistä krääsää Nierlestä ja samalla tuli tilattua refill kittejä tulostimeen. Tilaus tuli ihan nätisti mutta yksi täyttöpakkauksista oli väärän värinen. Tilasin #9608 refill kit -kulta- mutta tulikin punainen paketti. Kun katsoin englanniksi samaa tuotetta siinä luki -Red- eli sain oikean tuotteen mutta suomennos oli väärin. Lähetin Nierleen postia, mutta ei ole vastausta kuulunu. Varottaisin kaikkia olemaan luottamasta Nierlen suomennoksiin ja erikoisesti varomaan tuotetta #9608. Voisiko joku kenellä on kokemusta Nierlestä antaa vinkkiä mihin sähköposti osoitteeseen kannattaa pistää viestiä.
Voiskos joku sanoo et millasii levyi kannattas tilaa nierles ku polttavana on lg GCE-8526B?? Eli siis haluaisin tietää hyviä cd-r levyjä jotka käy asemaani.
Tosiaan, mitä levyjä kannattaisi tilata? Mitkä on parhaita ja toimivat LG GSA-4163 asemassa? Hinnalla ei ole niin väliä. Saa olla kalliitakin kunhan ovat vain hyviä. Muuten tilaisin Verbatimin levyjä, mutta niitä ei ole kunnollisen kokoisissa pakkauksissa DVD+R:ää. Ainoastaan DVD-R levyjä. Tarvitsen 50 tai 100 levyä.
Nämä ovat ainakin olleet tosi hyviä http://www.nierle2.com/s01.php?sid=...1&cur=eur&sp=fi&ag=1&os=1&br=1&pp=aa&bnr=2406 http://www.nierle2.com/s01.php?sid=...1&cur=eur&sp=fi&ag=1&os=1&br=1&pp=aa&bnr=2368
Noistakaan ei ole mulle tullut yhtään lasin alusta. Poltettu jokunen levy . http://www.nierle2.com/s01.php?sid=...1&cur=eur&sp=fi&ag=1&os=1&br=1&pp=aa&bnr=2145
Kuinkas nopiaan tullu paketit... itse tilasin 17.4 ja maksu samana päivänä. 22.4 tuli viesti että tilaus valmiina lähetykseen jne... vaan eipä ole vieläkään tullut paketti mulle saakka... p##¤"#¤le... ja nyt sentään melkein kuukausi mennyt tilauksesta.
kaikki kehuu noita dvd+r/dvd-r levyjä,mut mites on noitten rw levyjen kanssa. kannattaako niitä tilata vai mitä ootte mieltä?
Ainakin kaikki 10 nierlestä tilaamani Philipsin DVD+RW 2.4x on toiminu moitteetta. Muita merkkejä ei oo tullu tilattua, kun noita RW-levyjä ny ei niin hirveesti kuitenkaan tarvitse. Suomesta oon ostanu yhden HP:n DVD+RW 2.4x levyn joka on myös toiminu hyvin. Polttimena mulla toimii LG GSA-4040b.
Samsund DVD-RW, toimi hyvin PC:ssä, XBOX ei taasen lukenut kuin monen yrityksen jälkeen (Samsung asema) Prodye DVD-RW, on toiminut kummassakin hyvin, tosin Nec ND-2510 polttaa vain 1X
Tänään, eli 5 päivän kuluttua tilauksen tekemisestä, tuli vahvistus maksun saapumisesta perille ja paketin lähtövalmiudesta. EU-maksutoimeksiannolla firman ilmoittamien IBAN- ja SWIFT-koodien avulla.