Tänään (la) tuli sähköposti-ilmotus: Tilauksesi on valmiina lähetykseen ja toimitetaan sinulle mahdollisimman pian! Jes!
Maksoin tässä 14.4 92,99e tilauksen tilisiirrolla, mutta rahojen saapumisen vahvistusta ei näy eikä kuulu. Nierlen sivustolla näkyy 2 vihreää palloa. Eli kuinka kauan teillä on yleensä kestänyt, että tulee vahvistus maksusta? edit://Nyt on tullut Nierlen sivustolle kolme palloa, mutta en juuri nyt pysty tarkistamaan sähköpostia. edit2://Ei ole vieläkään tullut vahvistusta maksusta, mutta tilaus on lähetetty Suomea kohti. edit3://Eipä enää mitään, vahvistus tuli, 7 päivää kesti.
Aikaisemmin se vahvistus on tullut 2päivän päästä maksusta, mut nyt viime kerralla meni 5 päivää ja tavara tuli nopeammin kuin ennen (2 päivää).
Sain tänään lähetystunnuksen ja paketti on tänään tullu klo. 12:07 Suomeen. Tuleekohan paketti huomenna jo ovelle vai meneekö siinä kauemmin? Kauan teillä on mennyt? Ja painon piti olla 28.55kg ja Postin mukaan 25.16kg. Onkohan Nierlessä jättäneet jotakin pois?
Tulee seuraavana päivänä, yleensä. Tuskin on jättänyt pois, nierlen ostoskoriin tottakait arvot on pyörisettu ja on noin arvoja. Postin vaaka on sit mitannut todellisen painon. Aina ne on ollut todellisuudessa 10% kevyempiä.
Tänään toi postin setä aamulla klo 11 paketin kotiovelle. Kaikki oli mitä pitikin, paitsi 2x CD-R 80 Min/700 MB 52x Verbatimin 100-pakkaus (#2274) olikin 4x 50-pakkauksia, joka on kyllä parempi. Eli tilaus historia tässä: 4.4. Tilaus Nierlestä 12.4. Maksu Nordean Sololla 15.4. Nierlen sivuille oli ilmestynyt kolmas vihreä pallo 16.4. Ilmoitus lähteneestä paketista tuli sähköpostiin 20.4. Saapunut Suomeen klo 12 21.4. Kotiovella klo 11 Kiitettävää palvelua, pakko myöntää. Kaikki toimi niinkun pitikin. 2,5 viikkoa meni yhteensä. Suosittelen Nierlestä tilaamista ja varmasti tilaan jatkossakin sieltä.
Jälleen kerran hyviä kokemuksia Nierlestä. 10.4 (sunnuntai) tehty tilaus netissä. 11.4 maksettu sololla 14.4 ilmoitus rahojen saapumisesta sähköpostissa 19.4 paketti tuli kotiovelle 150 dvd-r:rää ja 100 koteloa hyvin pakattuna isossa laatikossa. Kuten ennenkin, kaikki juuri sitä mitä pitikin. Postikulut, kuten ennenkin, 9.95 euroa. Nyt on hyllyssä levyjä joksikin aikaa, mutta kun taas tarvetta tulee, lähtee tilaus hyvin todennäköisesti Nierlen suuntaan. Vinkkinä sitten kaikille levyjen tilausta harkitseville. Ottakaa etukäteen selvää, mikä levy toimii juuri teidän asemallanne, kaikki levyt kun eivät kaikenmerkkisissä asemissa toimi. Viimeksi tilasin kokeeksi neljää eri merkkiä. Yksi merkki ei omassa asemassani toiminut, joten veli sai paketillisen levyjä - toimivat hänellä hyvin. Nyt sitten tilasin isomman erän niitä omassa asemassani parhaiten toimivia.
Täytyy sanoa että Nierlen asiakaspalvelu on kyllä täysin p***eestä. Tilasin nimittäin sieltä joitakin kuukauksia sitten mustepatruunoita tulostimeeni. Lähettivät sitten väärät musteet jotka eivät tulostimeeni sopineet. No mailasin siitä, vastaus tuli että pitäisi lähettää ne takaisin jotta voivat sitten lähettää oikeat tuotteet. Lupasivat myös korvata minulle aiheutuvat postikulut. No lähetin sitten tuotteet ja jäin odottelemaan. Kuukausi kului ja päätin sitten lähettää kyselyn asiasta. Vastasivat että ne hyvitetään seuraavan tilauksen yhteydessä. Minun lähetyskuluja eivät näköjään sitten hyvittäneetkään ja hyvitys summa pelkkien musteiden osaltakin oli liian pieni. Mailasin siitä ja hyvittivät sitten sentään musteet. Sitten saapuivat musteet, niin prkl! taas tuli vääriä, nyt eri kuin viime kerralla mutta silti vääriä. No siitä yritin mailailla ja vastausta ei kuulunut, mailasin uudestaan ja uudestaan (5 kertaa) ja ei vastausta. Se siitä sitten, käteen jäi väärät musteet, rahallinen häviö ja paha mieli. En kyllä enää sieltä tilaa!!!
Juurikin tämän takia kannattaa ehdottomasti maksaa luottokortilla, ongelmatapauksissa voi tehdä reklamaation Luottokunnalle. Itsekin juuri alkuviikosta lähetin heille paksun kirjekuoren Nierlen kusetuksesta. Nierle lähetti vääriä levyjä, jotka palautettiin ja asiakastilille hyvitettiin väärä summa rahaa (summa jota en itse laskemalla saanut mitenkään tulokseksi, Nierlellä ilmeisesti käytössä eri matematiikan säännöt kuin mitä minulle on opetettu). Lisäksi Nierlestä on edellisen kerran saanut sähköpostiin vastauksen helmikuussa, vaikka moneen kertaan on uhattu yhteydenotolla luottokorttiyhtiöön yms. Noh, Luottokunnan kyselyyn heidän on pakko vastata, tai saan rahat Luottokunnalta suoraan takaisin. Sama juttu. Siihen firmaan ei minulta eikä muiltakaan tähän kimppatilaukseen osallistuneilta mene enää senttiäkään. Vaikuttaa siltä että JOS Nierle lähettää oikeat tavarat, kaikki menee hyvin. KUN he mokaavat, saa rahoistaan todellakin taistella. Ja siinä taistelussa tilisiirrolla maksaneet ovat todella heikoissa asemissa, kuluttaja-asiamieheltä kannattanee kysyä neuvoa miten asiassa voi edetä. Voinee siis päätellä, että itse EN suosittele nierle.comista tilaamista. Luotettavampia yrityksiä löytynee paljonkin. Ainakin wesellcd.comista tuli oikeat tavarat kerralla, postikulut ovat kylläkin huomattavat.
vko, kiitos viestistäsi. Luulin että olen ainoa jolla on ollut ongelmia. Tuskin kuitenkaan viitsin tämän asian kanssa enää kuluttaja-asiamiehen kanssa taistella. Vaikka ei kyllä pitäisi luovuttaa, sitähän Nierle juuri toivookin. Ilmeisesti osoittautunut hyväksi taktiikaksi tämä mailien välttely, suurin osa ihmisistä kun ei jaksa asian kanssa pitkään taistella. Siltä tosiaankin näyttää, että ne jotka ovat saaneet oikeat tuotteet ovat palveluun tyytyväisiä. Ne joille on lähetetty vääriä tuotteita tuskin tekevät enää kauppaa kyseisen firman kanssa. Noh, itse siirryn todennäköisesti juuri tuon ehdottamasi kaupan tilaajaksi. Postimaksut on todellakin kalliita, mutta täytyy sitten tilata enemmän kerralla. Toivottavasti saat rahasi takaisin, jos jaksat niin kirjoita siitä sitten tänne.
Jos vertaa verkkokaupan touhuun, niin itselle jäi ainakin nierlestä todella hyvä mieli. Tavarat tulivat varmasti ja nopeasti nähden postikuluihin. Se on aika hyvin jos saksasta saa tavaran 10 eurolla suoraan kotiovelle, Verkkokaupan tallinnan varastolta postikulut yleensä 7,40 ja levyt joutuu itse hakemaan postista. Ei tuolla 2,60 eurolla maksa bensoja sille matkalle kun postissa käy. Nierlestä tilaan vastedeskin, siellä sentään on levyjä varastossa.
Itse olen tilannut ko. kaupasta vuoden aikana ??? eurolla ja tilauksia olen tehnyt melkein 10 kpl. Suurempia vaikeuksia ei ole ollut, tilaukset tulleet yleensä 1,5 viikon kuluessa. Tuotteiden palauttamisesta ja vaihtamisesta en ole saanut tietoa. Yhdessä tilauksessa CD/DVD-kansion vetoketju oli rikki, ilmoitin asiasta, lupasivat Saksassa hyvittää kansion hinnan, seuraavassa tilauksessa summa oli hyvitetty sentilleen. Tällä keskustelupalstalla olen lukenut, että monet ovat joutuneet lähettämään vialliset tuotteet takaisin ja menettäneet rahaa, mistä mahtaa johtua? Nierlestä ei itselläni ole liiemmin valittamista, tosin www.nierle.com -sivusto voisi olla hieman parempi. Myytävistä tuotteista ei ole kovinkaan paljon tietoja, eikä suomenkielisiä selosteita mahdollisia ongelmatilanteita varten löydy. Nierlen toiminta ollut lähes moitteetonta ja hinta-laatu-suhde on ollut kohdallaan, toivottavasti pysyykin. Onko kukaan liittynyt Nierlen kaupppiaaksi?
Mulla ei kyllä ole mitään pahaa sanottavaa nierlestä.Toissa päivänä tuli taas yksi tilaus ovelle ongelmitta.Pitää vissiin koputtaa puuta.
Miten on koska ottavat rahat tililtä luottokortilla maksettaessa? kun tilasin ja otin maksutavaksi luottokortin olin vain unohtanut siirtää sille tilille rahaa. näkyy tilauksessa 2 vihreätä palloa, mutta miten onnistuu nyt maksu? vai ottavatko rahat tililtä vasta kun lähettävät tavarat?koska silloin on rahat ehtineet siirtyä toiselta tililtä sille maksutilille.
Miten niin koska ottavat rahat tililtä? Jos maksat luottokortilla, niin saat sitten aikanaan laskun luottokorttiyhtiöltä jonka sitten maksat eräpäivänä. Eikö niin? Ei Nierle mitään sinun tililtäsi ota kun maksat luottokortilla. Nierle velkoo luttokorttiasi, eli esim. VISA -kortti tapauksessa Luottokuntaa - Luottokunta taas aikanaan laskuttaa sinua. EDIT: Typo
kun kortti ei varsinaisesti ole luottokortti vaan sammon visa electron jolla on onnistunut muissa netti liikkeissä maksu luottokortin tavoin ja rahat on varattu heti tililtä.
Viimeeksi Verkkokaupasta tilatessani tavarat kyllä tuli ihan kotiovelle, nopeasti, sitä mitä tilasin ja huomattavasti halvemmalla kuin Nierlestä, joka puolestaan huijasi tilauksessa, lähetti printattavia TDK:n nimellä myymiään raatoja, vaikka nimenomaan tilasin tavallisia levyjä. Sähköposteihin lopettivat vastaamisen heti alkuunsa, kun olisi pitänyt korvaamaan alkaa.
Juu, kyllähän ne sieltä Verkkokaupastakin saa kotiovelle asti tilattua. MissBlue: Oletko tarkistanut, onko tullut hyvitystä niistä raadoista Nierlen käyttäjätilille?
Ei niin yhtikäs mitään ole hyvitetty, kävin juuri katsomassa. En ole kyseisen puljun sivustolla liiemmin käynyt ensimmäisen surkean kokemuksen jälkeen, eikä ole tarvetta vastaisuudessakaan käydä.