1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Osto-opas tallennusmedioille (CD/DVD)

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pcmate 20.01.2004.

1. ipzu

ipzu Guest

No mutta viinaksia kumminkin...

2.  
  3. megauuno

megauuno Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En oo ennen tilannu mitää Nierlestä. Ja nyt haluaisin tilata dvd+r levyjä. Mitkä olis parhaita? Onko kukaa tilannu Nierlestä valokuvapaperia?

4. markony

markony Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    "Lainaus"
    megauuno
    En oo ennen tilannu mitää Nierlestä. Ja nyt haluaisin tilata dvd+r levyjä. Mitkä olis parhaita? Onko kukaa tilannu Nierlestä valokuvapaperia?

Moi! ite oon tilannut näitä ja todennut se loistaviksi.
    DVD+R 4,7 GB Samsung PLEOMAX 8x Speed Cakebox 50-pakkaus Tuotenumero: 2347

5. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    On tilattu nierlestä valokuvapaperia ja itse ainakin olen tyytyväinen niihin. Prodye paperia ainakin on tullut käytettyä.

6. megauuno

megauuno Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    JaspaJami oliko ne paperit kovin kiiltäväpintaisia kun kattelin niitä niin kaikis luki Super Glossy, kun Semi Glossy vastaa mun mielestä ehkä parhaiten normaalin valokuvan pintaa.

Kuinka maksamis puoli onnistuu Nierlessä, että nehän pitää maksaa etukäteen, mutta pitääkö mennä maksamaan pankkiin vai pystyykö normaalisti esim. Solo-palvelulla?

7. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  8. megauuno

megauuno Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Pitääkö olla oli 18 vuotias että voi tilata Nierlestä?

9. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  10. mimmi-m

mimmi-m Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    minäkin kysyisin nuista tilaus jutuista..tilasin sunnuntaina ja maksoin sunnuntaina..rahat menivät tilitä maanantaina ja vielä kaksi kertaa:( LAitoin sähköpostia voisiko puolet rahoista palauttaa kenties, mut vastausta ei ole kuulunut..jäänköhän 64,91e köyhemmäksi?? Ja tilaustiedoissa nierlessä on kaksi vihreää palloa,että onkohan minun rahani menneet ollenkaan viel edes perille?? Vastaisko ystävällisesti joku viisaampii?

11. markony

markony Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mimmi-m

Kirjoita Nierleen sähköposti englanniksi ja laita mukaan tilausnumero ja tilinumero mihin maksoit. Nierle vastaa kun ehtivät, kyl he ovat kunnon porukkaa. Vastaus tulee aika nopeasti

12. mimmi-m

mimmi-m Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    markony

kiitän..minä kirjoitin sinne (huonolla englannintaidolla kylläkin)ja yritin kertoa että olin maksanut tilauksen kahdesti..toivottavasti ymmärtävät mitä tarkoitin..kirjoitus hetkellä ei ollut ketään kuka olisi voinut kertoa sen asian minulle englanniksi..olen vain tumpelo-nainen koneen koneen ääressä..

Viimeksi muokattu: 23.03.2005
  13. Limasika

Limasika Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tilasin 16. päivä tavaraa ja maksoin Sampon vp:ssa samantien, eipä ole kuittausta rahojen saamisesta nierleltä kuulunut mutta kolme vihreää pallukkaa on nierlen sivuilla. Onko tuohon tilaustietojen "tämän tilauksen tuotteet on jo lähetetty!" hommeliin luottaminen vai pitäiskö alkaa huolestumaan? Kaikkein viisaintahan kyllä olisi varmistaa asia suoraan nierlestä mutta kun oon niin laiska tänään :)

14. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuten olen jo moneen kertaan tässä foorumissa sanonut että itselleni ei ole tota kuittausta koskaan vielä Nierlestä tullut, ja olen sieltä monet monet kerrat tilannut. Ja toinen että kun on maksusta kulunut YLI 15 päivää niin sen jälkeen kannattaa Nierlestä kysyä. Sinullahan ei ole vielä mennyt kuin viikko.

15. Rubertti

Rubertti Regular member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Kummallista, itselläni on tullut joka kerta, ai tosin ei ensimmäisellä kerralla, kun poptrayn spammi filtteri tuhosi mailin, mutta muuten on tullut aina.

16. |Viltsu|

|Viltsu| Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo on ihan loistoporukkaa noi Nierlen tyypit. Aina on tilaukset tullu perille niiku on pitäny ja kaikki on ollu kondiksessa. Ylläreitäkin on tullu silloin tällöin ;) Tilasin tossa pari viikkoo sitten esim. 300 kpl Memorex DVD-R levyjä ja koteloita päälle. Maksoin samantien ja kävin illal kattoo hinnat uudelleen, ni oli DVD kakkujen hinnat laskenu, ni laitoin sitten ystävällisen viestin asiasta Nierleen. Vastasivat seuraavana päivänä, että laittavat jotain ekstraa tilaukseen, ku oli niin pienestä aikavälistä kyse. Viikon päästä tilaus tulikin ja mukaan oli sujahtanu konjakkipullo, 48 DVD:n vetoketjullinen säilytystasku, tussipaketti ja fotopaperia... Että ihan jees. Kait ne jotain kirjaa pitää tilauksista ku oon kuitenkin n. 1000 eurolla sieltä viimosen vuoden sisällä tilannut tavaraa (Murto-osan itselleni). Hyvin tuntuvat kanta-asiakkaita muistavan.

Viimeksi muokattu: 23.03.2005
  17. vee7

vee7 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei nierleä kannat epäillä itse tilaillu monesti yli 100€ tilauksia ja aina on tavara ollut hyvää. Ainoa inhottava asia on odottaa sitä että ne ilmottaa että ne on saanut rahansa............

18. Limasika

Limasika Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tuli selvitettyä tuo mun ongelma, otin puhelimen kauniiseen käteen ja soitin saksaan. Täti langan päässä kertoi alkuviikolla olleista sähköpostiongelmista ja kertoi paketin lähteneen tulemaan kohti napapiiriä viime keskiviikkona. Joten kaikki kunnossa, olipa nyt ilmestynyt spostiinkin ilmoitus mutta pyytämääni seurantakoodia ei tullut.

19. Tarmo78

Tarmo78 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tilasin kanssa jonkun aikaa sitten Nierlestä Memorexin DVD-R levyjä. Tilasin yhden 100 kpl. paketin, niin tuli 4 X 25 kpl. paketteja. Muuten hyvä, mutta puolessa levyista oli eri valmistajakoodi, kuin Nierlen sivuilla ilmoitetuissa ja nämä sattuivat olemaan aivan surkeita levyjä. Paketit olivat ulospäin aivan identtisiä, joten tuskin Nierlessäkään tiedettiin osassa oleen eri valmistajakoodi. En ruvennut levyista valittamaan, mutta elokuvat olen suosiolla polttanut muille levyille ja käyttänyt noita huonompia ainoastaan peleille.

Viimeksi muokattu: 26.03.2005
  20. fin_jamo

fin_jamo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    niin pystyykö sitä pakettia seuraamaan ennen suomeen
    tuloa sillä 12 numeroisella koodilla ? uusi koodi !

mulla oli joku 4 kuukautta sitten tilaus niin sillä koodilla ei löytynyt mitään nyt suomen postista ! tai DHL ei sieltäkään.

on varmaan poistaneet sen rekisteristä jo ??

21. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu ei voi seurata ennen kuin on suomessa, ainakaan mun mielestäni.

Jaa tämä sivu