Pistetään nyt vielä tähänki väliin että itellä tapahtui moinen juttu että tilaushetkellä oli eri mediakoodi kuin niissä levyissä mitkä tulivat kotia. Oon nyt polttanu 15 levyä joista 3 on ollu toimivia. Jotenki tuntuu että alkaa Nierle "vajota", tiedä sitten... Mutta milläs kielellä ootte tuonne palautetta laittanu, ihan suomea vai enklanttia?
Minä taasen sain mitä tilasinkin (tilaus 8.2: Verbatimia, Datawritea, Fuji-Datawriteä). Harmittaa tietysti teidän puolestanne, jos ovat laittaneet väärää tavaraa. Ilmoittakaa ihmeessä Nierleen. Ilmeisesti laittavat jotain samanhintaisia levyjä, jos tilatut ovat loppuneet. Ritekin R03 ei tosiaan taida olla mikään laatulevy. Ritekeissä kannattaa katse suunnata G04:een ja kenties hieman varoen G05:eenkin.
Nyt pitäisi tilata dvd-koteloita Nierlestä. Vaihtoehtoina joko DVD-tuplakotelo 10 mm 50-pakkaus (tuotenro. 2047) tai DVD-tuplakotelo 50-pakkaus (tuotenro. 1116). Onko noiden välillä mitään laadullisia eroja? Löytyyhän noista molemmista kansimuovit?
Maksoin tavarat, sain viestin et maksu näkyy heillä ja he lähettävät tavarat. Tavarat tuli niinkuin he ilmoittivat. Tavarat olivat oikeita joita tilasin, oikea määrä, hyvin pakattu. Levyissä ei ollut Susi levyjä kaikki ok. Suosittelen tosi hyvä paikka ja halpaa. Nehän kerää tavarat, esim dvd kotelot ja Jawel kotelot ovat laatikossa, jos siellä on muutama rikki olevii koteloita niin ei se oo niiden syytä. Mun mielestä he käsittelevät tavaroita hyvin eikä heittele. Joten suosittelen Nierleä. Tavarat olivat ehjiä
Herätys! =) Siellähän lukee, että "päällysmuovi kotelolle". Itse tilasin noita 10 mm koteloita. Vievät vähemmän tilaa, mikä on aina jees. Laadultaan ihan ok ja hinta ei ole paha.
eipä taida kannattaa enää tilata nierlestä tuota -> "CD-Tarra Neato yhteensopiva 100-pakkaus 15 mm" ensimmäinen erä tulostui ja tasapainottui kohtuullisesti mutta toinen erä on susilaatua,tulostusjälki on SURKEA,hämärä,suttuinen ja täynnä valkoisiksi jääviä pisteitä joita muste hylkii ja keskireikäkin on neaton kohdistajaan liian väljä,kokeilin heti perään originellia neaton tarra-arkkia joka tulostui 100% kuten aina,halvalla saa,,,halpaa.
Hohhoijaa tilasin,,,, mut sit OSUUSPANKIN netttimaksu ei onnistunut.. tiedän et se de00000000000000000 on tilinumero mut tämä BIC/Swift: eli joku saksa juttu mihin ihmeesen se laitetaan, ei osuuspankin sivulla mitään siitä ollu, auttakaapas eksynytttä köpöä
no laitoin osuuspankkin linkkiin et uusi maksu. en laittanut muuta ku tilisiirto. siis onko siellä joku linkki et ulkomaanmaksu ?????
Kannattaisi varmaan tarkistaa. Ainakin Sammolla on erikseen ulkomaanmaksu ja silloin kun sitä on siellä tekemässä niin kyllä tyhmempikin sen älyää että ulkomaanmaksua tässä ollaan suorittamassa.
aivan ei siellä ollut kohtaa mihin sen pistää huomenna sit pitää käydä pankissa =( Voisin sanoa jope et P***A pankki
Juu ei kyllä ole olemassa pankkia (suomessa) missä ei voisi suorittaa ulkomaanmaksua. Ja minuutin googletuksella: "EU-maksuja voi maksaa Internet-palvelun, Kassanhallintapalvelun ja Osuuspankin eräsiirtopalvelun kautta sekä osuuspankkien konttoreissa. Internet-palvelusta EU-maksuun pääset pikavalikosta Maksut - Lisävalikko - Maksutoimeksiannot ulkomaille sekä vasemmalla olevasta valikosta kohdasta Siirry maksutoimeksiantoihin."
Vais niin mut ei niistä linkissä lukenu mitään eu- maksusta tai vastavaa. ei lukenut help sivulla niistä mitään. ta sit minä oon sokee. taijan tehä vahnaaikasen=) ,,,,mennnä pankkiin maksamaan kun tää tuntuu olevan niin vaikeaa. vielä kerren etsin sieltä OP nettisivulta ja sit häivyn pankkiin=))
joo luin sieltä tämmöstä aivan siis kauheeta kynimistä miten tilisiirto voikaan olla noin kallis Eli tuossa ei oo netin kautti =( Maksu ulkomaille: - maksumääräys ulkomaille 11,70 - EU-maksu tililtä maksettuna 4,00 - EU-maksu käteisellä maksettuna 4,00 - pikamääräys ulkomaille 33,70
Siis mitä? Internet-palvelusta EU-maksuun pääset pikavalikosta Maksut - Lisävalikko - Maksutoimeksiannot ulkomaille sekä vasemmalla olevasta valikosta kohdasta Siirry maksutoimeksiantoihin. Eli siis EU-maksuja voi maksaa tuolta. EU maksu ei maksa sinulle mitään kun maksat vain oman pankkisi kulut, 0€ netistä maksettuna jos täytät kaikki maksu tiedot oikein. EDIT: https://www.op.fi/ui/bottom.asp?path=14395;14396;14399;14470;86411;83455&data=/templates/perustekstisivu_kuvalla.asp
Kyllä Osuuspankin kautta onnistuu maksaminen. Valitse etusivulta: Maksut -> Uusi maksu -> Maksutoimeksiannot ulkomaille -> EU maksutoimeksianto ja sitten laitat sähköpostilla saamasi tiedot kenttiin... IBAN, osoite, BIC/SWIFT ja viestikenttään TILAUSNUMERO. ja seuraat ohjeita... maksu pitää kuitata vielä avainluvulla. 2-4 päivän kuluttua NIERLE:stä tulee vahvistus saadusta maksusta...
Ehkä, itse tilannut monen monta kertaa eri sähköpostiosoitteillakin, eikä kertaakaan ole vielä vahvistusta tullut, mutta sivuilta sen näkee 3vihreästä pallosta että on maksu mennyt perille.