Itselläni pisin aika oli tossa 2003/2004 vuoden vaihteessa kun pakettia sai odottaa noin vajaa kaks kuukautta. Sitä ei sitten ollut edes lähetetty joka selvisi kun tilaus numeroita vertailtiin.Selviämistä auttoi kun eivät voineet Nierlestä antaa seurantakoodia paketille tarjosivat vain jo tulleen paketin koodia. No se onkin ainoa missä kesti noin kauan,muut ovat yleensä tulleet parinviikon sisään. Muutta ongelmaa ei ole ollut, ainoa jos nyt vielä valittas on se että vaikka tilaa saman merkkisiä levyjä niin laatu erot on joskus aika isoja, jo silmin nähtäviä eli kait saavat tehtaalta välillä ihan skeidaa mutta jos toimii niin ok.
Joo kait tuo on ihan tuuristakin kiinni. Mulla on nuo Nierlen paketit tulleet 4-5 päivän sisällä siitä kun ovat ilmoittaneet että raha on tullut heidän tililleen. Nyt harmikseni huomasin ettei heidän sivuillaan ole enää valikoimassa Dvd-levyn koteloita (kirkas-malli, se kestävämpi) Pahus soikoon!
Mitäs levyjä oot tilannu. Meinaan vaan kun ainakin CD-R levyissä on aina tullut samaa laatua. DVD-levyissä jos merkki on ollut sama - siis taysin sama, ei pelkästään mediakoodi - niin kyllä se levy ulkopuolisestikin on ollut samaa kamaa vaikka tilauksessa on ollut puolenkin vuoden väli? Nyt kun tässä jatisen, niin nyt sitten osui ensimmäinen Nierlen toimittama viallinen levy kohdalle. Levynä oli jonkin käsittämättömän syyn takia tilatuissa ARITAn DVD+R 50 kpl erässä josta 45 poltettu, oli kyllä silmin havaittavissa kirjoituspuolelta tuo virhe. Nuo aritat on varustettu RICOHin mediaID:llä joten varmaan siksi niitä tilasinkin? Vaikka yleensä olen tilannut suoraan ROCOHin logolla valmistettuja. Nuo erosivat kyllä hiukan pinnaltaan niistä aiemmin ostetuista RICOHin levyistä, mutta ovat siis toimineet muuten OK paitsi tuo yksi.
Noita eroja on tullut eniten Prodyen-video(gold)levyissä. Olen tilannut niitä useammassa erässä useita satoja ja nyt niitä esim on montaa eri gold-sävyä. Osassa eriä levyissä on ikäänkuin hometahroja kirjoitettavalla puolella ja ne ovat juuri niitä mistä polttaessa tulee usein susia.CD-levyissä en ole huomannut sen kummempaa eroa, tosin ostin niitä sellasen kasan kerralla että ei tarvitse niin usein tilailla.
Onko ne kaikki samalla mediacodella? No itsellä nuo Prodye Video Goldit eivät toimineet ollenkaan, no halppis levyjähän nuo. Video White levyt sitä vastoin olivat ihan hyviä.
Morjens! Yritin tilata Nierlestä luottokortilla tyhjiä levyjä ja koteloita! Kertokaapa viisaampina, mitä kohtaan "tallettaja" tulisi laittaa, kun kaikki muut tiedot ovat varmasti oikein! Kokeilin jo tilausta ja sitten mailiin tuli viesti, että luottokortin tiedot ovat väärät...tilaus muutettu ennakkomaksuksi En keksi muuta syytä virheellisiin tietoihin kuin tuo "tallettaja". Kiitän avusta
En nyt viitsi mennä siihen tilauslomakkeeseen asti, mutta ainakin yhteen kohtaan pitää tarjota luottokortin allekirjoitusosassa olevan numerosarjan viimeisiä numeroita, olikohan kolme vai neljä vikaa numeroa.
joo se on CVV numero, jonka oon laittanu, mutta mulla taitaa tökkiä siinä "tallettaja" kohta kun en tiedä, mitä siihen pitäisi laittaa?
Hei apua kaivataan nyt kiireisesti! Kaikki ketkä ovat tilanneet luottokortilla Nierlestä huomio!!! Mitä kohtaan "tallettaja" pitää laittaa? Kiitos avusta jo etukäteen.
Muistaakseni joskus seurasin paketinkulkua DHL:n sivuilta ennen kuin paketti on saapunut suomeen Postin kuljetettavaksi. Nyt ei kuitenkaan muista mistä/miten tämä tapahtui. Psytyisikö joku auttaan asian suhteen?
MOro! Luovuin luottokorttitilauksesta ja päädyin tilisiirtoon..! Osuuspankkia käytän ja tiedustelen, että mihin kohtaan se BIC/Swift numero laitetaan? Ja tarvitseeko tätä pitkää osoitetta: Volksbank Wuerselen e. G., Kaiserstr. 75-79, 52146 Wuerselen kirjoittaa mihinkään? Kiitos!
En tiedä osuuspankista, mutta ainakin Nordean Sololla kun valitsee normaalin ulkomaanmaksun niin se kyllä kysyy nuo kaikki ihan asiallisesti.
Sun ois pitänyt saada Nierleltä maili, jossa kerrotaan kaikki tarpeellinen tilisiirtoa varten. Ja sille swift numerolle on mun mielestä siel Osuuspankin maksuohjelmassa sille oma kohta. Muistathan tehdä tilisiirron Eumaksutoimeksiannolla tai mikä lieneekään, löytyy OP:n maksut valikosta.
blade3. Siihen tallettaja kohtaan tulee kortin omistajan nimi. Ne on noi kielien käännökset vähän mitä sattuu.. Omat tilaukseni oon tehnyt kortilla, mikä on nopeuttanut toimituksia. Nopein toimitus saapui viidentenä päivänä tilauksesta, hitain kahdeksantena.
Pyhimys: Niin kuin moneen kertaan on sanottu, jos vain viitsisit lukea. DHL kuljettaa paketit saksassa, suomessa ne menee postin kuljettavaksi, mutta kotiinkuljetuksena. Eli jos oot toimitusosoitteessa silloin kun posti sitä yrittää tuoda niin saat sen. Muutoin haet sen postista. Casepri70: Juurikin niitä testikappaleita. Eli suurempi ostaja voi ostaa ensin vain pienenmäärän, testata median ennen kuin ostaa isompaa määrää. Hinta on kuitenkin niin suuri että mielestäni tavallisen muutaman sadan median ostajan ei kannata sellasia ruveta tilaamaan.