Tänään tuli vihdoin 13.11 Nierleltä tilatut tuotteet... Toimituksessa ei mennyt montaa päivää, kun ottaa huomioon että vasta viime torstaina suostuivat uskomaan että 15.11 tililtäni veloitettu rahasumma on heidän tilillään.
Mulla tuli eilen lähetys. Kaikki oli paketissa ja pirun hyvin vielä pakattu, ei pelkoakaan että mitään olis ollu hajalla. =) 100x70x50cm paketti, 30kg. Sisälsi n. 50 litraa styroksihaketta. =D paketti cd-tusseja (4kpl) oli ylimääräsenä vähä yli parin sadan euron lähetyksessä... Olis sitä konjamiiniakin voinu ottaa. =D suosittelen kyl nierleä. tilaan sieltä jatkossakin. toimituksessa kesti vähä yli viikko (Saksa->Tre).
Oottekos saanut seurattua pakettinne kulkua tuolta DHL:n sivuilta? Minun pakettini lähti Nierlen mukaan matkaan jo pe 10.12, mutta vieläkään en saa Dhl finlandin lähetyksen seurannasta muuta ilmoitusta kuin: Ilmoittamallasi lähettäjän viitteellä ei löytynyt tapahtumia. Lähettäjän viittenä käytän Nierlestä pyytämääni 12 numeroista national codea. edit. ahaa, vaikka jörg kertoi e-mailissa näin: Here is the national code form DHL: xxxxxxxxxxxx, ei näköjään dhl:n sivuilta pystynytkään seuraamaan paketin kulkua, vaan vasta kun paketti saapui suomeen ja siten suomen postin lähetyksen seurannasta vasta.
Tilasin TDK DVD 8* printattavia levyjä, Olivat huonolaatusia ja reklamoin niistä. Caroline kirjoitti että firmware pitää vaihtaa, olin kokeillut parilla asemalla ja sama tulos. Lähetin viestiä Nierleen ja testituloksia joista näki että testikin ilmoitti errorista. Jorgen astui kuvaan ja pyysi ilmoitusta paljonko on mennyt pilalle ja paljonko on jäljellä. Lähetin viestiä että niin ja niin paljon on pilalla ja ...sitä rataa. Jorgen pyysi lähettämään levyt takaisin ja hyvitys tulisi seuraavassa tilauksessa, saa nähdä miten käy....? Ilmoittelen myöhemmin
Kertokaapa nyt mulle ja muille tietämättömille mitä dvd- ja cd-levyjä kannattaa tilata, eli mistä on hyviä kokemuksia? Mihin tarkotukseen kannattaa käyttää dvd+r levyjä ja mihin dvd-r levyjä?
Mulla on se käsitys noista + ja - , mikä missäkin laitteessa toimii parhaite. Korjatkaa jos olen väärässä nii ei tuu väärää tietoo muillekkaan ja omanikin päivittyy..
Oma tilaukseni saapui tänään. Maksun olivat saaneet viime viimon torstaina 9.12. Paketti ilmeisesti lähetettiin 10.12 matkaan. Koska samaa merkkiä kuin viimeksi tilatessani(sunstar) ei enää ollut, Tilasin useaa eri merkkiä, jotta voisin samalla testailla mikä toimii nec-2510a:ssani parhaiten. Tilaus sisälsi: 1 x CD-Mappi 32:lle CD levylle synteettistä nahkaa musta exclusiv (#1968)EUR 1.99 1 x CD-Mappi 64:lle CD levylle synteettistä nahkaa exclusiv (#1801)EUR 2.90 1 x CD-R 80 Min/700 MB Prodye kulta Spindle 50-pakkaus (#1880)EUR 7.99 1 x DVD+R 4,7 GB Datawrite-MCC 8x Spindle 25-pakkaus (#2268)EUR 10.49 1 x DVD+R 4,7 GB MAM-E Mitsui 4x printed Spindle 25-pakkaus (#2218) EUR 12.50 1 x DVD-R 4,7 GB (G) TDK-Ridisc 8x Nopeus A-Grade 25-pakkaus (#2277) EUR 12.99 1 x DVD-R 4,7 GB Fuji-Datawrite 8x Spindle 25-pakkaus (#2178) EUR 12.99 Mukana ei ollut pulloa. Sen sijaan Nierle oli laittanut Datawrite cd/dvd marker tussit kuitenkin mukaan . Kynät ovat mielestäni parempi "lahja", kuin se brandy. edit: Laitan varmaan myöhemmin johonkin infoa miten nuo levyt toimivat.
joo, kyllä määkin sieltä tilasin kerran kavereitten kanssa vähän dvd levyjä tilasin tommosia DVD+R 4,7 GB A-Grade Reprint Blau 8x Speed in Cakebox 50 Stück http://www.nierle4.com/s01.php?sid=...1&cur=eur&sp=de&ag=1&os=1&br=1&pp=aa&bnr=2275 ja hyvin on toiminu. Kesti jotain 2 viikkoo tulla.
DVD-R 4,7 GB (G) RITEK G05-ANV 8x Noita tilasin kokeeksi, hyvin pelittää. Elokuvia on tullut varmuuskopioitua jo muutamia ja kaikki on toiminut. Ei tosin omassa asemassa polta kuin 4 kertaisella nopeudella( 8x-polttava asema) mutta se poltto nyt on muutenkin se vähiten aikaa vievä osuus. Viinakset sain hakea itse alkosta.
Joo mulla oli kaks pakettia, 25kpl cd-r 50kpl dvd+r. Cd levyistä ensinnäkin oli 12kpl halki. Dvd:t oli vähän niin ja näin, noin joka kolmas toimi. Olivat kylläkin halpoja.
DVD-R 4,7 GB (G) RITEK G05-ANV 8x Tilasin kans 25 packin nierlestä ja hyvin toimii nec-nd3500 polttavalla 8x nopeudella.
olenko ymmärtänyt oikein eli nierleltä on tilattava vähintään 250 eurolla kerrallaan (minimum net trade order). keskustelualueen viestejä lukemalla voisi päätellä että pienemmätkin tilaukset ovat käyneet. tilasin marraskuussa 250 arvosta tavaraa ja toimitus tuli oikein ja kohtuuajassa perille pienen pullon kera
Nuo levyt, joissa Nierlen sivuilla lukee "ei palautusoikeutta", onko ne huonoja? Onko jollain kokemuksia?
Ellen väärin muista niin tilattiin juurikin alvittomana, VAT koodit yms muistan täyttäneeni, mutta en nyt varmakseen muista olisiko ollut joku erityinen syy tilata alvillisena.
tilasin noita TDK printatable levyjä, olivat susia ja palautin 75% tilauksesta. Nyt ootellaan miten he korvaavat levyt. Palataan kun jotain selviää
On Nierle näköjään laittanut noiden TDK:n printattavien levyjen nimikkeeseen maininnan B-Grade ja lisätiedoissa lukee vielä että ei palautusoikeutta. En kyllä tilaa noita levyjä.
Aivan. hyvä se jälkeen juhlien on ilmoittaa. Kuinkahan moni luuli ostavansa laatu levyjä minun lisäkseni?