Caroline vastasi että pitäs päivittää firmware, TDK:ta ei ole koskaan valitettu. Itse olen kokeillut polttaa niitä ja kaverini on kokeillut, hänellä on LG: asema ja mulla on Samsungin asema......mene ja tiedä onko firmware päivitys paikalaan. Mistä vois etsiä Samsung -/+ RW DL 16* uuden firmwaren?
Hehee. En viitsisi julkaista Carolinen ja minun välistä kirjeenvaihtoa. Itse en saanut poltettua yhtäkään toimivaa Nierlen TDK:ta. Ja kolmella polttimella kolmella eri kokoonpanolla yritettiin.Yksinkertaisella kirjoitusnopeudella saatiin paras tulos....tosin vain 15 % levystä oli luettavissa. Itse lopetan aiheen käsittelyn tähän. Nierle korvasi feikkimedian ja homma on puolestani OK.
Nierlestä tilasin noin parinsadan euron tavarat ja kaikki meni täysin mutkattomasti. Homma toimii ja brandykin tuli ;D
Juuh, tuota samaa mullekin sieltä kovasti tarjottiin, "Ei ole koskaan valitettu".... ja taas joku valittaa. Eipä ole vielä tullut tietoa korvaamisesta. Samaa asiaa vaan kysytään uudestaan ja uudestaan... mikä firmware, onko varma, ettei toimi, mikä tilaus...
Siis, mikäs noista levyistä kannattais tilata, elokuvien varmuuskopiointiin? Onnistuuko tuolta postiennakolla tilaaminen? Omassa polttavassa on toimineet 100% noi maxelin -r:ät mutta ovat vaan aika kalliita jos noihin hintoihin verrataan.
Postiennakolla ei taida käydä. Tilisiirto etukäteen tai visa:lla/paypal:lla maksaminen käy. =) Niin ja siis mä esim tilasin 100kpl paketin 30e hintasia Princo Yellow dvd-r levyjä, kun ne oli saanu hyvät arvostelut. Ei kalliimat ole aina parhaita (vrt. 100kpl Verbatim, 80e). =P
Entäs onko kokemuksia noista philipsin levyistä? Itelläni on polttavana tollanen ihan halppis gigabyten asema. Saisko ne pankki tiedot sitä eu-maksua varten vielä tähän väliin?
Ennakkomaksu vain. Itsellä toiminut hyvin Ritek, Prodye (Ei Video Gold), Bulkpaq noista halvemmista levyistä.
Ja lisäkysymyksenä vielä, että mitenkä on noiden polttettujen levyjen toimivuuden kanssa muissa dvd soittimissa kuin tietokoneessa. Eli jos kotiteatterini dvd soitin toistaa vaikkapa -r levyjä, niin voinko luottaa siihen, että kun tilaan tuolta mitätahansa -r levyä niin ne myös toimivat tuossa k-teatterin dvd soittimessa?
Toinen tilaus Nierlestä,eilen tilasin tänään (7.12) maksoin. CD-R 80 Min/700 MB Bulkpaq-Ritek 52x Spindle 50-pakkaus DVD+R 4,7 GB Ritek 4x Nopeus printattava Inkjet 25-pakkaus DVD-R 4,7 GB (G) RITEK G05-ANV 8x Spindle 25-pakkaus DVD-R 4,7 GB (G) Verbatim 8x Nopeus Cakebox 25-pakkaus
Tilasin Nierlestä ~75€ edestä tavaraa 13.11, maksoin tilauksen heti samana päivänä. Tilaus on silti edelleen "käsittelyssä", sähköpostilla väittävät ettei rahaa näy heidän tilillään. Outoa kyllä, Paikallisosuuspankin tililtäni se oli lähtenyt jo 15.11. Täytin kaikki kentät täysin sähköpostilla tulleiden ohjeiden mukaisesti, tarkistin jopa muutaman kerran että kaikki menee oikein, mutta ei näköjään mennyt. Sinnekköhän meni rahat, mitä tällaisessa tilanteessa pystyy tekemään muuta kuin kyselemään Nierleltä tilannepäivityksiä?
Oletko tarkistanut että ei ole tullut takaisin tilille? Myös pankinta voit kysellä tilannetta. Muistithan pistää viestikentään tilausnumeron?
Niin sellasta tuli mieleen, että mistä voi seurata lähetyksen kulkua? (missä saitilla? DHL:ää koitin jo muttei löytynyt. =( ) Kysyin tunnuksen nierlen asiakaspalvelusta (kesti pari päivää vastaus) ja ne ilmotti vaan sen paketin tunnuksen eikä muuta. =D Muistan lukeneeni täällä keskustelua aiheesta mutta enää en löydä sitä ketjua. Vastatkaas _pian_ joku, että ehdin kattoon toimiiko toi lähetyksenseuranta ennenku paketti tulee jo kotiovelle. =D KIITOS!
Meinasin tässä osaltani kanssa varoitella kaikkia, ettei monelle sattuisi samaa vahinkoa kuin itselleni ja muutamalle muulle näyttänee jo käyneen. [bold]Alkää IKÄNÄ tilatko tuolta noita TDK:n printable DVD-levyjä.[/bold] Paitsi jos haluaa heittää rahansa kaivoon. [bold]Ne ei toimi![/bold] Itse olen käyttänyt tähän asti TDK-/+R 4x perus levyä, onko teillä suosituksia/kokemuksia muista varmatoimisista levy merkeistä? Itselläni on Acer Aspire 1522WLMi -kannettava ja siinä "slimtype DVD-+RW" -asema.
Ei ole tullut ainakaan takaisin tilille. Tilausnumeron laitoin viestikenttään aivan kuten ohjeissa kerrottiinkin. Pitää vielä kysellä pankilta asiasta, luulisi että kyseessä on inhimillinen erehdys jommassa kummassa päässä. Kiitokset neuvoista.
Noihin "TDK":n surullisenkuuluisiin levyihin tuli sorruttua itsekin. Tosin täällä ei ollut vielä juttua levyistä kun niitä tilattiin......prkl. Omituista, että omalla polttimella (LG GSA4082B A207) yhdestä 25-kakusta puolet paloi ok ja puolet täynnä virheitä. Seuraavasta kakusta on 2 levyä jäljellä ja vain yksi lasinalunen on tullut. Aika paljon heittoa "laadussa". Miten on noiden hyvitysten kanssa, joutuuko lähettämään levyjä takas vai miten olette reklamoinnin hoitaneet? Ajattelin seuraavan tilaukse yhteydessä mainita asiasta. Kun kaverin Plextorilla ei yksikään levy onnistu..... Onko kellään kokemuksia tästä nierlen tuotteesta http://www.nierle3.com/s01.php?sid=...1&cur=eur&sp=fi&ag=1&os=1&br=1&pp=aa&bnr=2241 eli DVD+R 4,7 GB Verbatim 4x Nopeus Cakebox 50-pakkaus. Onko sitä mitä lupaa? Ettei käy TDK:t....
* Tuotenro 2089 (DVD-R 4,7 GB (G) RITEK G04) palanut erinomaisesti ja tunnistunut ok 4x levyksi kaikissa kokeilemissani polttimissa (Iomega, LG:n 4040B ja 4120B). Toimivuus itsellä ollut 100%. * Tuote 2277 (DVD-R 4,7 GB (G) TDK-Ridisc) onnistumisprosentti ~70-80% 4120B:llä. *Tuote 2237 (DVD-R 4,7 GB (G) RITEK G05) palaa OK, mutta tunnistuu 2x - 4x vaikka pitäisi olla 8x. Saattaa olla firmwaressakin vikaa, mutten ole jaksanut päivittää. Toimivuus kokeiltu muutamalla levyllä, toistaiseksi OK. Lisäksi Verbatimit ja Memorexit on aina kaikki palaneet onnistuneesti, mutta 4040B:llä ja Iomegalla Memorexit välillä tunnistunut 2x (kun on kyseessä olleet 4x levyt).
Velipojan kanssa tilailtiin ne levyt, laittoi sitten niille viestiä pariin otteeseen että levyt on korvattava toimiviin. Mutta ei ole vielä tullutmitään lopullista vastausta kuinka toimitaan. Ilmotti että toimitukset kyllä tulee viivästymään... Luultavasti tässä vielä joulun alla menee semmoseksi posti rumbaksi koko homma, että huonolla tuurilla kestää ja kauan.
Kauan teillä on oikein kestänyt rahojen siirtämisestä siihen kun ne sieltä varmistaa, että ovat saaneen rahat ja tilaus on lähetetty eteenpäin?