1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Osto-opas tallennusmedioille (CD/DVD)

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pcmate 20.01.2004.

1. JaniSri

JaniSri Guest

Tere kaikille!!

...No niin... Tuli sitten tilattua Nierleltä tavaraa ~150euron edestä... ..Kaikki kamat tuli mitä olin tilannutkin, mutta sitten alkoi pakkauslistaa lukiessani hieman ketuttamaan!! ...Missä se perkuleen pullo on?? Jos kerran kaikki muutkin saa, niin miksen minä?? Voi kun harmittaa! Ei voinut muuta kuin mennä alkoon ja ostaa punkkua 4 litraa... ...Toisaalta eihän se ollut kuin pikkupullo.....olkoon.... onhan mulla bar kaappi täynnä jo muutenkin.

2.  
  3. Ponco

Ponco Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei sieltä aina pulloa tule. Eikä se edes liity tilauksen kokoon. Itselläni 5 tilausta ja 4 pulloa.

4. kalax

kalax Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hmh.. Meninpä sitten tilaamaan sanotaan nyt ihan riittävästi tuolta nierlestä memorexin dvd:itä, kun aikani cdfreaksia selattuani uskoin vihdoin, että kaitpa ne CMC:n levyt on hyviä. Nyt sitten kun täältä satuin huomaamaan tuon yhden listan, missä ne haukuttiin täydeksi paskaksi, rupesi hirvittämään. :(
    Onkohan mitään keinoa testata noita levyjä neron höttöistä speed testiä paremmin Necin asemalla? Kprobe kun ei taida toimia kuin Lite-onin vehkeillä. :/
    Vaikka se levy luultavasti toimiikin, niin ei se silti laadusta kaikkea kerro.

5. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitä se neron speed testi ei kerro sellaista mitä täällä olisi porukka todennut? Jos täällä joku sanoo että levy on täyttä sutte niin uskoisin sen perustuvan pitkälti, neron speed testin tuloksiin sekä siihen palaako levy yleensäkkään. Oikeastaan ainoa mikä mieleen tulee mikä on vaikeampi todeta on yleinen toimivuus eri pöytäsoittimissa. Tähänkin luulisin että cdfreaksista löytyy jonkun verran vastauksia.

6. MissBlue

MissBlue Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En tiedä, mikä noiden levyjen brandi on oikeasti, mutta TDK:n levyinä niitä myytiin ja semmoisina ne tilasin, aivan ehtaa p*aa. Tähän saakka kuudesta levystä kolme on ollut jotenkin lukukelpoisia, eli tietokone ja Baierin DVD-soitin niitä lukee, mutta Panasonic spittaa kaikki ulos ja vielä yökkää päälle. Kolme meni suoraan roskiin. Ajattelin vielä tilata laatumerkkiä, kun kaikki Suomesta ostamani TDK:n DVD:t on toimineet kuin junan vessa, ei mitään ongelmia. Noita raatoja asemakaan ei tunnista nelinkertaisiksi vaan väittää niiden olevan 2x-levyjä. Poltin on Lite-On 511, TDK:t, Memorexit, ja Verbatimit tuolla palaa ja toimii ihan ongelmitta. Taisipa jäädä ekaksi ja vikaksi tilaukseksi tuosta puljusta.

7. Tommi_1

Tommi_1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aina ei kannata kattoo levyn merkkiä vaan sitä mediacodea... Ite tilasin noin vuosi sitten princo dvd-rw 2x (tyhmä kun olin :D) 70 kpl, eikä ykskään toiminu LG-GSA4081B polttavassani. Uudella plextor-712A:lla noi palaa jotenkuten. Eli kannattaa aina ensin tarkistaa levyjen laatu ja yhteensopivuus asemansa kanssa. käykää http://www.dvdrhelp.com siellä on koottuna eri dvd:iden yhteensopivuuksia eri laitteisiin...

8. Divi

Divi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mitä dvd-r levyjä LG GSA 4120B:lle nierlestä??

Viimeksi muokattu: 28.11.2004
  9. JarZki

JarZki Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nierlestä tilasin ensimmäisen kerran, kaksi viikkoa sitten maanantaina tuli maksuohjeet sähköpostiin, maksoin seuraavana tiistaina ulkomaille maksun ja Paketti tuli tänään kotiovelle noin kello 9.00 :)
    Eli lämpimästi suosittelen firmaa, paketissa oli kaikki pakattuna asiallisesti ja kaikki tilattu löytyi paketista.
    Häijyltä se tuntui heittää Saksaan nivaska rahaa mutta kyllä sieltä paketti tulikin 9vrk toimitusajalla.

10. ToNDE85

ToNDE85 Guest

hmmm... muuten tuli mieleen että onkos tossa tuotteessa nro 1113 DVD-Kotelo 100-pakkaus musta, läpinäkyvä muovi päällä minkä väliin voi sujauttaa esim. itse tulostettuja dvd:n kansia?

11. zeppo

zeppo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen reklamoinut Nierleä noista "DVD-R 4,7 GB TDK 4x Speed" -levyistä.
    Toivon että teette samoin.
    Kuusi olen polttanut ja mikään ei toimi.
    Ovat ihan yhteistyökykyisiä.
    Tähän mennessä neljä tilausta erimerkkisiä levyjä ja kaikki ovat toimineet.
    Kirjoittava asemani on DVD+/-R/RW PX-708A .

Viimeksi muokattu: 01.12.2004
  12. MissBlue

MissBlue Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    "Olen reklamoinut Nierleä noista "DVD-R 4,7 GB TDK 4x Speed" -levyistä.
    Toivon että teette samoin.
    Kuusi olen polttanut ja mikään ei toimi."

Juuh, tarkemmin tutkittuani noita poltettuja, niin eipä ne "toimivatkaan" toimi sitten loppujen lopuksi, kaikissa tulee lopussa joku virhe ja soitto jytkähtää siihen. Suunnilleen siinä 3-3.5 gigan kieppeillä. Samaten noiden virheprofiilit on Neron testillä aika hirveitä katsella, asteikko eikun vaihtuu aina vaan suurempaan ja suurempaan. Eilen pistin asiasta noottia Nierleen, vielä ei ole vastausta tullut. Kyllä noiden mediakoodi TDK:hon kuitenkin viittaa. On tää mielenkiintoinen tapa viettää aikaa.

13. zeppo

zeppo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kysyivät Nierlestä olenko kokeillut muilla polttimilla.
    Kaveri kohta testaa LG:llä.
    Itse epäilen että nuo TDK:t ovat feikkejä, reunat ovat rosoisia.
    Hyvä että joku muukin toimii...uskon että korvaavat

14. zeppo

zeppo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    DVD-R 4,7 GB TDK 4x testattu myös NEC ND 2500A:lla.
    Onnistumisprosentti 0.
    Taitaa olla feikkikamaa....reklamoitu Nierleä.
    Kerron myöhemmin kuinka kävi.

15. nh1131

nh1131 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mä tilasin nierlestä noin kk sitten TDK:n DVD-R 8*speed printable in Cakebox 25 kpl.
    Ovat täysin valkosii päälypuolelta.
    Ovatkohän nääki jotain täyttä p***aa ku tulee sutta paljon?

16. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pistä mediacode esiin.

17. zeppo

zeppo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mediakoodi on TDK:n ulkonäkö ei

18. nh1131

nh1131 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  19. zeppo

zeppo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  20. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eiköhän ne kummatkin ole TDK:n, toinen G01 ja toinen G02. Ja toiset vaan on printtattavalla pinnalla, ja tällöinhän ne tietenkin on täysin valkoisia pinnasta.

21. nh1131

nh1131 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    On ne printattavia ja täysin valkosii..
    Mutta toi mun aiempi linkki jossa on iso cakebox 50kpl, nii kuvassa on toisenlainen levyn pinta (vaalea hopeahkolla tekstillä).
    tällä "maalauksella" olevat TDK:t ovat palaneet moitteetta.

Jaa tämä sivu