1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Osto-opas tallennusmedioille (CD/DVD)

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pcmate 20.01.2004.

  1. tikkari

    tikkari Regular member

    Liittynyt:
    09.12.2003
    Viestejä:
    114
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Luki että will be delivered later. pistin meilin ja just tuli vastaus että seuraavina päivinä tulee uusi lähetys, elikkä kaksviikkoa saa varmaan odottaa....
     
  2.  
  3. ugman

    ugman Member

    Liittynyt:
    22.09.2003
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tjooh, tänään tuli levyt, ja ihan täydellisenä, reilu 270 euron tilaus nierleltä.

    20. päivä tein tilauksen ja maksun, 22.päivä tuli maksusta ilmoitus ja äsken kävin paketin noukkimassa postista eli suht nopeaa palvelua.
     
  4. |SpiN|

    |SpiN| Member

    Liittynyt:
    27.01.2004
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko joku tilannut Nierlestä näitä : DVD-Kotelo 100-pakkaus musta, DVD-Kotelo 1 DVD/CD:lle musta muovi, päällys muovi kotelolle ja pushuptray?

    Ihan en ymmärrä millaisia ovat. Onko noissa pinnassa se muovi, joihin esim. myynti dvd:ssä laitetaan se kansikuva ? Ja ovatko samaa kokoa, käsittääkseni kyllä.
     
  5. heappi

    heappi Regular member

    Liittynyt:
    28.08.2003
    Viestejä:
    715
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuvasta päätellen kyllä. Nierle ei jostain syystä mainitse koteloiden mittoja joten 100% varma ei tietty voi olla.

    Muistan ostaneeni Biltemasta paketin DVD-koteloita joiden "syvyys" oli ~3cm enemmän kuin tavallisella kotelolla, mutta muuten näyttivät aivan samoilta.

    ---

    Oma vihjeeni on, että jos et ole muuta tilaamassa kuin nuo kotelot niin CDrohlinge24:stä saat nuo halvemmalla. Lisäksi ainakin kevyiden & halpojen pakettien kohdalla rohlingen postikulut on puolet siitä mitä ne on Nierlellä (vrt. CDR24:n 10€ alle 100€:n tilauksesta ja Nierlen 20€ alle 30kg tilauksesta).

    Lisäksi suosittelen harkitsemaan tupla-DVD-koteloiden hankintaa -- säästävät huomattavasti tilaa ja lisäksi ulkoiset mitat on samat kuin yhden DVD:n koteloissa.
     
  6. B12

    B12 Member

    Liittynyt:
    27.12.2003
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nierlen DVD kotelot ovat saman kokoisia ja muutenkin samanlaisia kuin myynti- ja vuokraelokuvien kotelotkin. Kannessa on se läpinäkyvä muovitasku kansilehteä varten.
     
    Viimeksi muokattu: 01.02.2004
  7. |SpiN|

    |SpiN| Member

    Liittynyt:
    27.01.2004
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tilaukseen lähtee kyllä paljon muutakin kun nuo kotelot. Toivotaan nyt edes että pysytään 30kg:n rajassa =).
     
  8. blackmoon

    blackmoon Member

    Liittynyt:
    05.08.2003
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joopa joo, tommoset ~200€ rojut oon pistämässä tilaukseen (24kg), joten noi postikulut on ihan kohtuulliset. ja ne edellä mainitut dvd-kotelot on täsmälleen samoja kuin esim. noissa vuokraleffoissa.
     
  9. jarzza

    jarzza Guest

    Tilasin äsken CDRohlinge24:sta tavaraa,tilausvahvistuksessa oli 6% ALV lisätty.Olen tilannut tuolta ennenkin, mutta tämä oli ensimmäinen kerta. periikö NIERLE saman?
     
  10. blackmoon

    blackmoon Member

    Liittynyt:
    05.08.2003
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ei peri ei! onhan tosta cdrohlinge:n verotuksesta sitäpaitsi ollut aiemmin juttuakin, sen takia en sitä puljua suosi!
     
  11. heappi

    heappi Regular member

    Liittynyt:
    28.08.2003
    Viestejä:
    715
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, en muista kuka mainitsi noista cdrohlingen veroista mutta taisi olla tietyn kokoisista tilauksista. Omani ovat jääneet alle 100€:n ja ei ole kumpanakaan kertana ollut veroja hinnassa.

    En tiedä sitten mikä on se tekijä joka määrää että veroja tulee siihen päälle.

     
  12. tumppa

    tumppa Member

    Liittynyt:
    04.11.2003
    Viestejä:
    90
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  13. guenh0

    guenh0 Guest

    Onko kukaan maksanu sampo verkkopankista tilaustaan nierleen?Ongelmana on se,et minne toi BIC/Swift pitää kirjottaa?
    kiitos jo etukäteen avusta.
     
  14. jarzza

    jarzza Guest

    Toi Sampo on todella HPpankki euromaksujen suhteen. Kolme kertaa olen yrittänyt maksaa, "palvelu ei käytössä".Onneksi vaimolla tili Nordeassa, kaikki käy kuin unelma. En valitettavasti voi vastata kysymykseesi EM syistä johtuen. (ei mainos).
     
  15. guenh0

    guenh0 Guest

    heh.Mulla onnisti sittenkin.maksu vaan ulkomaille ja sit lähti homma pelittää.siis sampossa ei ollutkaan mitään vikaa (ei mainos) xD
    kitz kuitenkin.
     
  16. FIN-Karhu

    FIN-Karhu Guest

    ...kauanko on tilaukset kestäny?

    Mulla on sisässä tollasen 500 egen satsi, josta tuli varmistus 23.1 (eli 10 arkipäivää sitten)

    olen lähettänyt 04.02 (ke) kyselyn tilauksesta, mutta siihen en ole saanut vielä vastausta (nyt ma 09.02)... tänään lähetin toisen kyselyn.

    Alkaa kohta loppumaan kärsivällisyys pussihousujen kanssa...
     
  17. heappi

    heappi Regular member

    Liittynyt:
    28.08.2003
    Viestejä:
    715
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  18. Kravetz

    Kravetz Guest

    Hyvä paikka omasta mielestä.
    Tein tilauksen Su 1.2.
    Tilasin 350 DVD-R, 100 koteloa ja 2 x 200 levyn kansioa, tilaus maksoi vajaa 400€.
    Maksoin paypalin kautta.
    Maanantaina aamusta tuli vahvistus tilauksesta ja päivällä ilmoitus, että paketti on postissa.
    Ma 9.2. paketti tuotiin kotiovelle.
    Paketissa oli kaikki mitä olin tilannut ja asiallisesti pakattu.
     
  19. FIN-Karhu

    FIN-Karhu Guest

    No voi sun kusi... Lähetin tänään order@nierle.de osoitteeseen postia, katotaan vastataanko sieltä..

    alkavat mun sähköpostit saamaan hieman epäystävällistä sävyä jo sinnepäin...
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 09.02.2004
  20. FIN-Karhu

    FIN-Karhu Guest

    ...noniin, nyt tuli vastauksia Nierleltä, ja erittäin huonolla englannilla kirjoiteusta kolmesta mailista, voin vetää johtopäätöksen, että mun tilaus oli unohdettu ja se on laitettu postiin eilen (09.02)... katotaan alkaako paketti saapumaan...
     
  21. Rubertti

    Rubertti Regular member

    Liittynyt:
    30.10.2003
    Viestejä:
    581
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Nierleen meni rahat eikä paljon naurata..
     

Jaa tämä sivu