Luki että will be delivered later. pistin meilin ja just tuli vastaus että seuraavina päivinä tulee uusi lähetys, elikkä kaksviikkoa saa varmaan odottaa....
Tjooh, tänään tuli levyt, ja ihan täydellisenä, reilu 270 euron tilaus nierleltä. 20. päivä tein tilauksen ja maksun, 22.päivä tuli maksusta ilmoitus ja äsken kävin paketin noukkimassa postista eli suht nopeaa palvelua.
Onko joku tilannut Nierlestä näitä : DVD-Kotelo 100-pakkaus musta, DVD-Kotelo 1 DVD/CD:lle musta muovi, päällys muovi kotelolle ja pushuptray? Ihan en ymmärrä millaisia ovat. Onko noissa pinnassa se muovi, joihin esim. myynti dvd:ssä laitetaan se kansikuva ? Ja ovatko samaa kokoa, käsittääkseni kyllä.
Kuvasta päätellen kyllä. Nierle ei jostain syystä mainitse koteloiden mittoja joten 100% varma ei tietty voi olla. Muistan ostaneeni Biltemasta paketin DVD-koteloita joiden "syvyys" oli ~3cm enemmän kuin tavallisella kotelolla, mutta muuten näyttivät aivan samoilta. --- Oma vihjeeni on, että jos et ole muuta tilaamassa kuin nuo kotelot niin CDrohlinge24:stä saat nuo halvemmalla. Lisäksi ainakin kevyiden & halpojen pakettien kohdalla rohlingen postikulut on puolet siitä mitä ne on Nierlellä (vrt. CDR24:n 10€ alle 100€:n tilauksesta ja Nierlen 20€ alle 30kg tilauksesta). Lisäksi suosittelen harkitsemaan tupla-DVD-koteloiden hankintaa -- säästävät huomattavasti tilaa ja lisäksi ulkoiset mitat on samat kuin yhden DVD:n koteloissa.
Nierlen DVD kotelot ovat saman kokoisia ja muutenkin samanlaisia kuin myynti- ja vuokraelokuvien kotelotkin. Kannessa on se läpinäkyvä muovitasku kansilehteä varten.
Tilaukseen lähtee kyllä paljon muutakin kun nuo kotelot. Toivotaan nyt edes että pysytään 30kg:n rajassa =).
joopa joo, tommoset ~200€ rojut oon pistämässä tilaukseen (24kg), joten noi postikulut on ihan kohtuulliset. ja ne edellä mainitut dvd-kotelot on täsmälleen samoja kuin esim. noissa vuokraleffoissa.
Tilasin äsken CDRohlinge24:sta tavaraa,tilausvahvistuksessa oli 6% ALV lisätty.Olen tilannut tuolta ennenkin, mutta tämä oli ensimmäinen kerta. periikö NIERLE saman?
ei peri ei! onhan tosta cdrohlinge:n verotuksesta sitäpaitsi ollut aiemmin juttuakin, sen takia en sitä puljua suosi!
Joo, en muista kuka mainitsi noista cdrohlingen veroista mutta taisi olla tietyn kokoisista tilauksista. Omani ovat jääneet alle 100€:n ja ei ole kumpanakaan kertana ollut veroja hinnassa. En tiedä sitten mikä on se tekijä joka määrää että veroja tulee siihen päälle.
http://europa.eu.int/public-services/finland/enterprises/taxation/vat_fi.htm "..Kaukomyyntiä Suomeen harjoittavan elinkeinonharjoittajan on toimitettava Uudenmaan verovirastoon luvussa 5.1.1. kohdissa 1–3 mainitut asiakirjat,kun kaukomyynnit Suomeen ovat yli 35 000 euroa kalenterivuodessa..." Olisiko tässä syy cdrohlingen lisäveroon?
Onko kukaan maksanu sampo verkkopankista tilaustaan nierleen?Ongelmana on se,et minne toi BIC/Swift pitää kirjottaa? kiitos jo etukäteen avusta.
Toi Sampo on todella HPpankki euromaksujen suhteen. Kolme kertaa olen yrittänyt maksaa, "palvelu ei käytössä".Onneksi vaimolla tili Nordeassa, kaikki käy kuin unelma. En valitettavasti voi vastata kysymykseesi EM syistä johtuen. (ei mainos).
heh.Mulla onnisti sittenkin.maksu vaan ulkomaille ja sit lähti homma pelittää.siis sampossa ei ollutkaan mitään vikaa (ei mainos) xD kitz kuitenkin.
...kauanko on tilaukset kestäny? Mulla on sisässä tollasen 500 egen satsi, josta tuli varmistus 23.1 (eli 10 arkipäivää sitten) olen lähettänyt 04.02 (ke) kyselyn tilauksesta, mutta siihen en ole saanut vielä vastausta (nyt ma 09.02)... tänään lähetin toisen kyselyn. Alkaa kohta loppumaan kärsivällisyys pussihousujen kanssa...
Hyvä paikka omasta mielestä. Tein tilauksen Su 1.2. Tilasin 350 DVD-R, 100 koteloa ja 2 x 200 levyn kansioa, tilaus maksoi vajaa 400€. Maksoin paypalin kautta. Maanantaina aamusta tuli vahvistus tilauksesta ja päivällä ilmoitus, että paketti on postissa. Ma 9.2. paketti tuotiin kotiovelle. Paketissa oli kaikki mitä olin tilannut ja asiallisesti pakattu.
No voi sun kusi... Lähetin tänään order@nierle.de osoitteeseen postia, katotaan vastataanko sieltä.. alkavat mun sähköpostit saamaan hieman epäystävällistä sävyä jo sinnepäin...
...noniin, nyt tuli vastauksia Nierleltä, ja erittäin huonolla englannilla kirjoiteusta kolmesta mailista, voin vetää johtopäätöksen, että mun tilaus oli unohdettu ja se on laitettu postiin eilen (09.02)... katotaan alkaako paketti saapumaan...