1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ostin poistomyynnistä alle huntilla PSP 1.52, mutta...

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi _eXtreme_ 24.10.2007.

  1. _eXtreme_

    _eXtreme_ Member

    Liittynyt:
    18.12.2004
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ... mitäs tähän ny pittäis tehä, että saan kaikki mailman hässäkät sisään ;D .

    Menin heti kattelee system tietoja sielä se väitti, että
    olis 1.52 käyttis.

    Paketissa oli mukana myös demolevy, joka käskettiin laittaa ja päivittää siltä ohjelma... noh en muistanu laittaa tota levyä.

    Eli olenko ymmärtänyt että ensin pitäis saada PSP:hen joku 1,50 käyttis?

    Mites se tehtiin ja mitäs sen jälkeen?

    -äärirajoilla-

    P.S: juuu noviisi ollaan ;)
     
  2.  
  3. _eXtreme_

    _eXtreme_ Member

    Liittynyt:
    18.12.2004
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Wau toi 1.50 softan päivittäminen oli helppoa, eli nyt PSP:ssäni on 1.50 firmis...

    hmmm... mitäs nyt? Mistä softia ja kaikkee kivaa? (pelit ei niin kiinnosta).

    Hei, mutta mistä www-selain?
     
  4. Demistry

    Demistry Regular member

    Liittynyt:
    13.10.2004
    Viestejä:
    228
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Paa siihen masiinaas Custom Firmware... Paljon on jo niitäkin erillaisia.

    Kannattaa tutustua ihan ens alkuun vaikka Googleen. Mikäli et nyt jostain kumman syystä löydä itse googlaamalla mitään custom firmwaren asennuksesta niin sitten uudestaan kyselemään.

    Samat ominaisuudet kuin 1.50 FW ja paljon muitakin ominaisuuksia tuo tullessaan tuo CFW.

    Softista sen verta että DL.QJ.Net yks hyvä paikka imutella erinnäisiä softia masiinaas.
     
  5. RIVER2

    RIVER2 Guest

  6. _eXtreme_

    _eXtreme_ Member

    Liittynyt:
    18.12.2004
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos paljon avusta, eli nyt rokkaa 3,4oe käyttis ja näyttää oikein hjuvalta.

    Nyt pitäis vielä saada youtube toimimaan ja pitäis saada luetteua PDF dokumetteja... ja nettiradio (suomalaisia) kans olis jees...

    Noh lähren tässä guuglettaa jos onnais.
     
  7. Nurffe

    Nurffe Member

    Liittynyt:
    12.08.2006
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kerrankin näyttää ettei ihan käsi ole kyselijä ;) Heitähän vain kysymyksil jos joku jää askarruttamaan.
     
  8. GreatFox

    GreatFox Member

    Liittynyt:
    10.12.2006
    Viestejä:
    89
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kysympä näin huvikseni, miksi 3.40 OE-A? Tuohan on jo vanhentunut customi, ja jos väität sen olevan "parempi" niin perustelehan ensin.

    Uusin on 3.71 M33-2, joka toimii mielestäni paremmin kuin hyvin.
     
  9. Termis

    Termis Guest

    3.71 m33 voi sekottaa pspn NANDin elikkäs sen pspn flash-piirin.
    Tosin otan sen riskin ja käytän itsekkin 3.71 m33-2 + 1.50 kernu plug-2
     
  10. _eXtreme_

    _eXtreme_ Member

    Liittynyt:
    18.12.2004
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Do, dih alle viikko PSP- mailmassa ja olen huomannut seuraavaa:

    -.PDF dokumenteistä tehtyjä lehtiä (playboy, ym, ym) ei tuo PSP- klaaraa, eli olen kokeillut 2-sofellusta ja jämähtää aina noin 3-lehtykäisen jälkeen. Ehkä rajut kuvatiedostot ei vaan toimi PSP:llä... harmi sinäänsä, kun juuri niitä olis ollu kiva lueskella PSP:llä.

    -PSPtube, eli juutuub surffailu on-linenä on hieman takkusta, koska softa näköjään kääntää videot ennen jne... ja en löytänyt asetusta "näytä viimeisimmät ladatut videot ensimmäisenä" , eli harmi sinäänsä, kun olis kiva just juutubea psp:llä surffailla.

    -videoiden kääntö PSP:hen näyttää toimivan simppelisti ja helposti, joten olenkin käyttänyt PSP:tä tallennettujen ohjelmien (mun digiboksilla maximum T-8000) katsomiseen samalla kun olen esim hampurilaisella, niin näin saan luppoajat hyötykäyttöön, eli mikäs sen mukavampaa kun katella PSP:stä eilistä lostia tai jopetshowta. Myös näytön / pakkauksen laatu on todella hyvää, eli selkeesti parempi tähän kuin esim uusin kommari E90 .

    -Pelit toimii hyvin "yllätys, yllätys" . Noh kai se on tarkoitettukkin tähän, kun PSP on kuitenkin ihan se pelikone. Harmi vaan kun olen tässä pelejä kahlannut ison nipun, niin oikeen sellasta, mitä jaksais ennemmän kuin kokeilun ei ooo oikeen napannut... hö oonkohan mä tulossa vanhaksi :( .

    -Ostin 4gigan kortin, joka just ja just riittää... jos päivittää tietoja (videoita) joka päivä.

    -MP3 soittimena yllätyin sen huonosta vahvistemesta laadukkaisiin kuulokkeisiin (esim koss porta pro), eli voimakkuus ei oikeen riitä ja et saa muokattua äänen väriä, eli missä on XXXX-BASS näppäin ;D ? koska bassoahan ei ole koskaan liikaa! Ehkäpä siihen löytyisi lääke jostain mp3 softasta... olisiko vinkkejä?

    -Nettiselainta käytän ulkomaalaistenkeskustelupalstojen pläräämiseen ja siihen se on ok, mutta eihän tolla PSP:llä jaksa kirjottaa mitään.

    Ihan ok laite varsinkin jos hintaa ajattelee ja näytön laadukkuus ja sen käyttö tallennettujen televisio-ohjelmien katselussa luppoajalla vaikka kaupan kassajonossa yllätti minut todella positiivisesti, joten luultavammin tämä laite jää tähän käyttöön, koska elokuvia en katso pätkissä, joten sen teen kotona isosta töllöstä ja youtube juttuja tulee katsottua samalla kun ne lataakin, eli ei oikeen toimi käytännössä, mutta tallennetut tv-ohjelmat saivat itselläni nyt uuden ympäristön ;) (olinkin kauan harmistellut, että en ehdi katsoa kaikkia tallennettuja ohjelmia, mutta nyt löytyi siihen pieni helpotus.

    Jos vielä löytyis toimiva .PDF lukuohjelma joka pystyy isoihin pdf tiedostoihin (50megaa kpl ja noin 100-sivua) niin täähän olis joulu ;)

    Kiitos kaikille neuvoneille pääsin PSP-mailmaan yllättävän kivottomasti, eli helppo ja kiva laite kaikenkaikkiaan.
     
  11. RIVER2

    RIVER2 Guest

    Kyllä sen äänenvoimakkuuden saa isommalle. Tarvitset vain kolvin ja tinaa. Tässä ohje:
    http://www.tdubel.com/psp/Kuulokkeet
    Itse olen kokeillut ja ihan hyvin pelittää!
     
  12. _eXtreme_

    _eXtreme_ Member

    Liittynyt:
    18.12.2004
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En tarkoittanut tuota, eli heitin alkuperäiset napit, heti kaapinpohjalle, joten en käytä näitä laisinkaan.

    Itse kuuntelen musaa matkalla Koss:in Porta Pro ja Senhaiserin PX100 :silla ja tosiaan noiden kuulokkeiden kanssa PSP:en vahvistin kyykähtää ja kuulokkeet alkaa särkemään. Noh onneksi nykyjään MP3:soittimet on niin pieniä, että ne menee matkassa ihan hyvin lisänäkin.

     
  13. 1jakke2

    1jakke2 Member

    Liittynyt:
    20.11.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mistäs ostit?

    Yrittänyt metsästää viimeisiä fattejä psp:itä jos vaikka alle huntilla juurakin saisi. Vihjeet tervetulleita
     
  14. Termis

    Termis Guest

    Jostain tokmannin halpakauppaketjun myymälästä joka on jossain korvessa missä asuu vain mummoja.
     
  15. Vaatu

    Vaatu Member

    Liittynyt:
    07.07.2007
    Viestejä:
    89
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En ainakaan ole saanut toimimaan tuota PSPTubea. Connectaa ja sitte " No Video " screeniin.
     
  16. _eXtreme_

    _eXtreme_ Member

    Liittynyt:
    18.12.2004
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jaaa..... kyl määä tierän mistä saa samanlaisen täysin uutena, mutta siitä puuttuu laturi...

    ja siitä pyydetään 110€...

     

Jaa tämä sivu