1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ostin juuri iMacin. Miksi PC:n uTorrent ei käy Macille? Mikä torrent ohjelma kävisi?

Viestiketju Mac -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi PieceOfMe 18.01.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. PieceOfMe

    PieceOfMe Guest

    Eli niiku otsikkokin kertoo niin tartteisin jonkinlaisia torrnt ohjelmia macille. Ja mistä kansiosta ne lataukset löytää sitten valmiina macista? Ja miten iTunesiin saa laitettia ne elokuvat ja muut jutut. Kun PC:ssä iTunesissa klikkasi vain tuo kansio. Macilla ei ole sellaisia mahdollisuuksia.
     
  2.  
  3. Ozzi

    Ozzi Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    553
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Otsikon kysymyksessä on jo vastaus. PC:n µTorrent ei käy Macille koska se on tehty PC:lle. Itse käytän Azureusta. Siitä valitetaan että on raskas ( mitä se todennäköisesti onkin, en ole vertaillut ) mutta omaa Macbookkiani se ei ainakaan hidasta.
    Lataukset menevät ohjelman määrittelemään kansioon. Itsellä se on Dokumentit - Azureus Downloads.

    iTunesiin voit lisätä helpoiten musiikkia ja videoita raahaamalla ne itunesin päälle. Silloin ohjelma itse lisää ne kirjastoihinsa, toimivat samalla myös Front Rowssa (media center).
    Itse pidän elokuvani Elokuvat kansiossa. Kaikki on hyvin loogista kun ei ajattele liian vaikeasti :)
     
  4. PieceOfMe

    PieceOfMe Guest

    HuhHuh... Azureus on kaikista inhottavin ohjelma, HYI!!!! Inhottava on myös BitComet! iTunes asiat selvitin jo. Miten suomalainen voi ostaa USA:n iTunes Music Storesta? Kun suomen itunesissa ei ole musiikkivideot osiota. I Love Britney 4Ever!!!! Haluan ostaa sen Piece of Me ja Gimme More videot USA:n iTunes Storesta.
     
  5. TemeTee

    TemeTee Regular member

    Liittynyt:
    12.12.2006
    Viestejä:
    1,541
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No mitäs niissä on vikana? Onko käyttöliittymän värit liian tylsät vai pitäskö niitten olla yliräikeät? Jos ei kelpaa niin sitten pitää olla lataamatta.
     
  6. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  7. koW4Rlock

    koW4Rlock Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2007
    Viestejä:
    353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eikös macille ole libtorrenttia, se on kai µtorrentin tekijöiden tekemä. Ja jos ei ole niin kuinkahan helposti sen kääntäisi linuxilta macille kun kummatkin ovat unix pohjaisia(jonkin verran).
     
  8. Ozzi

    Ozzi Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    553
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vaatii sen verran ettei keskiverto Macistiä kiinnosta säätää :)


    Älä suutu jos olen väärässä mutta onko häirikkö palannut?
     
  9. koW4Rlock

    koW4Rlock Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2007
    Viestejä:
    353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    juu niin sry, unohdin ihan ettei kyseessä ollut linuxisteja jotka kyllä scriptailevat _allthetime_ =) , taisi olla kuin cs:s pelaajalle tarjoajaisi wowia.
     
  10. PieceOfMe

    PieceOfMe Guest

    Kyllä vaan. Olen palannut! V*tun urpo.. Hahaha! I Love Britney 4Ever!

     
  11. Ozzi

    Ozzi Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    553
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toivottavasti ketju lukitaan niin tekijä voi keskittyä kääntämään aivojaan.
     
  12. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    PieceOfMe:n pelleilyt tällä foorumilla loppuivat tähän.
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu