1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ostamisen arvoinen?

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Teleet 30.03.2006.

  1. Teleet

    Teleet Guest

    Onko siis xbox 360 hintansa arvoinen?
     
  2.  
  3. UlanBator

    UlanBator Member

    Liittynyt:
    02.03.2006
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse ostin ja olen kyllä tykännyt. Tosin pitää levjen luvussa vähän meteliä.

    Call of Duty 2:n ostin vähän aikaa sitten, oon pelannu LIVE!:ssä. Aivan mahtava peli. Sohvalta todella mukava pelata, vielä kun osuis niihin ukkoihin :D

    Mä ostin tuolta kun sain sillon halvimmalla sieltä:

    POIS

    (UlanBator näyttää mainostavan vain yhtä ja ainoaa sivustoa. Tämä on selkeästi kielletty säännöistä, jonka johdosta tunnus on asetettu 2 viikon jäähylle. [bold]Ketola[/bold])
     
    Viimeksi muokattu: 13.06.2006
  4. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Itsekkin olen ostamassa tuota konsolia, mutta olis pari kysymystä..
    1.Kuinka kauan teillä on patterit toiminu siinä ohjaimessa? Ja tuleeko varoitusta jos patterit on loppumassa? Ja sitten mitä pattereita siinä käytetään? AA?
    2.Miten paljon grafiikka muuttuu jos ei ole HDTV:tä? (tosin grafiikka ei ole mulle pääasia)
    3.Onko se tosiaan niin äänekäs kuin sanotaan?
    4.Onko DVD-aseman merkeillä eroa?

    Kysyn varmaan vielä muutamia lisäkysymyksiä lähempänä ostohetkeä..
     
    Viimeksi muokattu: 31.03.2006
  5. timonsteri

    timonsteri Regular member

    Liittynyt:
    23.05.2005
    Viestejä:
    600
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse sain konsolin, en ole varma ostaisinko, mutta kyllähän tällä kelpaa pelata. :)

    Jouko?, mulle tuli paketin mukana 2 ohjainta, ja 2 play&charge settiä. Pattereiden kestoa en edes jaksanut kokeilla, vaan laitoin heti play&charge setin akut kumpaankin kapulaan. Ei noi tuulettimet minulla ainakaan ole kovin äänekkäitä, mutta toi dvd-asema on kyllä perseestä (että volumet kaakkoon tai kuulokkeet päähän). HDTV:n kanssa en ole testannut, mutta kuulemma kuva paranee melkoisesti. Ja kyllä sen jo huomaa, kun kokeilee boksia 19" TFT näytön kanssa. Resot 1280x1024 ja tuntuu kuin pelaisi tehopc:llä :p
     
    Viimeksi muokattu: 31.03.2006
  6. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Joo toi voluumi kyllä vähän ihmetyttää.. pitää varmaan heitellä jotain siihen päälle että se hiljenee ;) No pitää toivoa että Microsoft keksis jonkun kikan vähentää sitä ääntä..
     
  7. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Pienimmässäkin teräväpiirtoresossa on kolminkertainen määrä pikseleitä verrattuna normaalipiirtoon. Vertaa tietokoneella 640x480 ja 1280x1024. Ero on kyllä huomattava, kun kuvaputki on muutenkin melko epäselvä.

    No ketä ärsyttää ja ketä ei. Minua ei ole vielä tähän menessä häirinnyt kertaakaan.

    Ei. Onhan tuota dvd-aseman firmware-hackia ajatellen väliä, mutta eipä tuota kovinkaan laajamittaisesti voi ottaa käyttöön. Eli periaatteessa ei mitään väliä.
     

Jaa tämä sivu