1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ostamassa X360

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi antz69 03.10.2008.

  1. antz69

    antz69 Member

    Liittynyt:
    18.05.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Lyhyesti siis että onko tämä ihan hyvä paketti ?


    http://www.onoff.com/online/fi/inet.nsf/vProd/39025?opendocument


    Jos joku tietää niin saako tuohon xboxiin liitettyä netin ilman sitä kallista kalikkaa?

    Mulla on pöytäkoneesta langaton yhteys kannettavaan niin toimisko se silleen et laittais johdolla boxin kannettavaan ja sit se jakais ton yhteyden :O ?

    thx
     
  2.  
  3. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Peruspaketti jolla pääseee todella hyvin alkuun.

    Mitä tuohon toiseen kysymykseen tulee niin pääeee. Tosin hieman on säätämistä asetuksien kannsa (mikrosoftin sivuilta suomenkieliset ohjeet).
     
  4. aapeli95

    aapeli95 Regular member

    Liittynyt:
    10.09.2007
    Viestejä:
    236
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siis voiko tuohon iskee ihan normaalin nettipiuhan suoraan
     
  5. antz69

    antz69 Member

    Liittynyt:
    18.05.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mjaaha, pitänee ettiä ohjeet juu ni pääsee nettiinkin :p

    Laitelkaa vähä lisää inffoa jos tiedätte tohon toiseen kysymykseen liittyen..

    thx
     
  6. aapeli95

    aapeli95 Regular member

    Liittynyt:
    10.09.2007
    Viestejä:
    236
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siis itse olen ostamassa tätä pakettia.
     
  7. Yough

    Yough Member

    Liittynyt:
    22.02.2008
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Poksis on piippu ethernet piuhalle, eli ihan tavalliselle netti piuhalle.
     
  8. antz69

    antz69 Member

    Liittynyt:
    18.05.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hmm..onkohan se silleen että noita asetuksia kun pitää vaihtaa niin nuo jotkut porttien ne numerot pitäis vaihtaa ? Löysin joitakin ohjeita tuolta microsoftin sivuilt mut ei oikee selkiintyn tää juttu :O


    Ostettiin tuossa uusi pöytäkonekkin jossa käyttikseen vista ni sieltä löytänyt edes noita mist pääsee porttei säätelemään, ku xp;s oli hiukan selvempi :p

    Voikos tolla boxilla pelata sitten ihan kuvaputkitöllöllä kun ei vielä ainakaan löydy mitään yyber telkkua, niin onko nuo ihan selkeet grafiikat silti vai onko se sit jotaa pikselimössöä? Ei ole oikee ylimääräst rahaa ni ei viitsis ostella vielä

     
  9. aapeli95

    aapeli95 Regular member

    Liittynyt:
    10.09.2007
    Viestejä:
    236
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oma televisioni on 50hz eli tekeekö sillä mitään?
     
  10. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tekee. Kytket paketin mukana tulevalla scart-palikalla telsuun ja hyvin toimii.
     
  11. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Hyvin onnistuu pelaaminen myös kuvaputkitelsulla. Kytket paketissa mukana tulevalla scart-palikalla telsuun, niin hyvin toimii. Yksi vaihtoehto on kytkeä Xbox 360 nettiin vetämällä nettipiuha modeemin porttiin nro 3 tai nro 4. Nuo portit eivät ole yleensä NAT:n takana vaan ns. avoimia portteja, jolloin ei tarvitse kikkailla avauksien kanssa. Noin olen itse oman x-lootan kytkenyt ja onnistui loistavasti ilman mitään kikkailuja.
     
  12. antz69

    antz69 Member

    Liittynyt:
    18.05.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jaaha, tuo selventikin jo paljon.Kiitos vain nopeista vastauksista kaikille =]

    Katselin tuossa muita X360:n malleja ja näytti olevan arcade 189e ja Pro muistaaksein sen 250e, Elite 320e..ehkä =D

    Tuosta arcadesta sen verran kysäisisin että kun lähinnä olen ostamassa tuota X0:ta tulevan Gh4 pelailuun, ja dvd:tten katsomiseen niin olisko tuo Arcade sopiva alottelijalle?

    Uusista malleistahan taitaa löytyä Falconit ja onkin löytynyt jo vähän kauemminkin ja kaikki muutkin mitä Pro/Elite malleissa on lukuunottamatta kiintolevyä(?)

    Hinta on vaan niin houkutteleva että säästäishän tuossakin sitten rahaa jonkun verran..

    E: Plääh, 380e se Elite maksaa suunilleen eikä 320 =E
    EDIT #2 : http://cdon.fi/pelit/xbox_360_elite_console-769182 -- Olihan se tuon verran :)) huhhuh =D
     
    Viimeksi muokattu: 04.10.2008

Jaa tämä sivu