1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma Opera selain

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi CrisseS 25.06.2014.

  1. CrisseS

    CrisseS Newbie

    Liittynyt:
    25.06.2014
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Eli ongelma on se, että koneessani oli 32-bittinen Windows 7 (toivottavasti on nyt oikein ilmaistu) ja mun pitäis saaha ladattua Opera selain. Tietääkö kukaan, että miten saisin selaimen ladattua. Olen yrittänyt ladata selainta ihan Opera omilta sivuilta, mutta jokaisella kerralla kone heittää virheilmotuksen: "Tiedosto ei ole kelvollinen WIN32-sovellus".

    Tällä koneella oli aikaisemmin Opera sovellus, mutta yhdessä vaiheessa selain sammui kokonaan eikä antanut käynnistää enää. Windows heitti, että "kokeile poistaa sovellus ja asentaa se uudelleen" tjsp. Koneella on myös Chrome, mutta ainoat videot mitä se pyörittää on Youtube-videot.
     
  2.  
  3. Axu_

    Axu_ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    9,819
    Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
  4. CrisseS

    CrisseS Newbie

    Liittynyt:
    25.06.2014
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Ei toimi. Juuri tuolta sivulta olen muutamaan kertaan yrittänyt ladata, mutta jokaisen latauksen jälkeen tulee AINA sama herjaus.
    Chrome ei herjaa videoita katsellessa mitään. Ne eivät vain yksinkertaisesti lähde pyörittämään eikä vika voi netissäkään olla, sillä esimerkiksi pleikkarissa Netflix ja Viaplay toimii moitteettomasti HD-laatuisina.
     

Jaa tämä sivu