1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

onkyo

Viestiketju Kotiteatterin äänentoisto -osiossa. Ketjun avasi j_pelaaja 16.02.2011.

  1. j_pelaaja

    j_pelaaja Regular member

    Liittynyt:
    10.07.2010
    Viestejä:
    167
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  2.  
  3. ISOimage

    ISOimage Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2005
    Viestejä:
    313
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sulle on ehdoteltu jo niin paljon et ei oikein enää jaksa kun sun kommentit on luokkaa "en jaksa ite enää ettiä" tai "en oikein usko teidän kommentteja". Budjetti sulla putos yhtäkkiä 600 euroa, siitä ei sen enempää, mutta voisit toki kuunnella annettuja vinkkejä ja yrittää edes jonkin verran itse. Uskallan väittää, että jokainen meistä sinua neuvoneista on ollut samassa tilanteessa kuin sinä, aikaisemmin. Jostakin se tieto on vain kaivettava, jos itse ei viitsi niin sitten muiden vinkkejä uskomalla.

    Seuraava neuvo voi tuntua sinusta vittuilulta mutta sitä se ei ole. Säästä hieman lisää ja osta 2.1 sarja aluksi. Eli siis vahvari ja kaksi kajaria. Sitten säästät hieman lisää ja hommaat keskikajarin ja mahdollisesti subin/takakajarit. 400 egee on kyllä pieni budjetti 5.1 sarjan ostoon yhdellä kertaa. Käy oman kaupunkisi hifi-liikkeissä tutkimassa käytettyjen tarjontaa. Lue DVDplaza foorumia ja selaa sen myynti palstaa. Kyllä sinä vielä jonakin päivänä saat sen kotiteatterin itsellesi mutta älä tavoittele kuuta taivaalta. Aseta realiteetit kohdilleen ja osta laitteet oman maksukykysi mukaan.

    Mulle kaikki heti nyt, asenteella et saa koskaan mitään hyvää aikaiseksi. Ainoastaan pahan mielen paskojen laitteiden johdosta. Onnea kotiteatterin kasaukseen ja laitteiden ostoon.

    edit: korjasin typoja
     
    Viimeksi muokattu: 16.02.2011

Jaa tämä sivu