1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Onko Wbox:n ostossa vielä järkeä?

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi MiikkaK90 03.12.2009.

  1. MiikkaK90

    MiikkaK90 Member

    Liittynyt:
    02.08.2009
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi,

    Olen harkinnut jouluksi tuon Humax HDPVR 1000C:n hankintaa. Ymmärtääkseni se tämän hetken edullisin tallentava HD boksi joka on myös Cable Ready HD(!?).
    Olen yrittänyt saada selvyyttä, onko vehkeessä jotain pahoja vikoja, kun nämä tallentavat hd-boksit tuntuvat olevan vielä aika lapsenkengissä.
    Ainut asia mihin olen törmännyt on tämä HDMI:n "sumeus", jonka voi jotenki korjailla kikkailemassa Scart-johdolla(!?). Onko oman käden kokemuksia? :)

    Kysymys onkin: Onko järkeä ostaa vielä tämmöistä boksia, vai kannattaisiko odottaa kevääseen jolloin mahdollisesti markkinat vähän laajentuvat?

    PS. Toimiihan hd-lähetykset (esim canal+:n) Joensuun seudulla asiallisesti kaapeliverkossa?

    Kiitoksia! :D
     
  2.  
  3. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Liittynyt:
    04.04.2006
    Viestejä:
    1,312
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse olen odottavalla kannalla ihan jo pelkästään kanavatarjonnan takia. Sit kun tilaääni tulee käyttöön Ylellä ja kanavatarjonta on muuta kuin nelonen hd, canal+ hd, takka ja lainelautailu menee tuo boksi hankintaan. Tutustu tuohon kanavatarjontaan ja vertaa onko se tuon boksin hankinnnan arvoinnen.
     
    Viimeksi muokattu: 03.12.2009
  4. MiikkaK90

    MiikkaK90 Member

    Liittynyt:
    02.08.2009
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jeps,

    kiitos vastauksesta.

    Olisiko kellään vielä kokemusta siitä SD:n väitetystä "suttuisuudesta"?
     
  5. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Kaikilla on. Avaa telkkari ja katso!
     
  6. MiikkaK90

    MiikkaK90 Member

    Liittynyt:
    02.08.2009
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    :))))

    Mulla oli mielessä se Wbox:ssa HDMI:n kautta oleva "suttuisuus", anteeksi epätarkkuuteni. Mut jos tuo tarkoitti, että se on se aivan sama suttu mitä vaikka sonyn televisioiden omissa virittimissä on, niin sitten en nää ongelmaa. :)
     
  7. MiikkaK90

    MiikkaK90 Member

    Liittynyt:
    02.08.2009
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noh,

    tuli laite tilattua, joulun jälkeen vois laittaa viestiä et mimmone vehje on. :)
     
  8. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Liittynyt:
    04.04.2006
    Viestejä:
    1,312
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    juuh ehdottomasti laita käyttökokemuksia tuosta laitteesta. Tuon käyttökokemuksen voit kirjoittaa myös tuonne meidän tuotevertailuun mistä se on sitten kaikkien käyttäjien luettavissa tuon tuotteen tuotetietojen kohdalla.
     

Jaa tämä sivu