Otetaan sitten vähän toisenlaista lähestymis kantaa. Eli jos se pelaaminen ei tahdo kiinnostaa niin kiinnostaako se sitten niiden trainereidenkaan avustuksella. Vai onko se ns. pakon omaista että kun on pelit ostettu niin ne on pakko pelatakkin. Jos on näin niin kannattaa miettiä myymistä. Toisaalta voit antaa ajan kulua ja katsoa että jos se pelikärpänen taas purisi. Mulla se menee kuitenkin kausittaisesti. Joskus menee hyvinkin kauan etten pelaa ja joskus innostun sitten reilummin. Mutta älä nyt kuitenkaan niitä pelejä lisää hommaa enää. Katsele miten tilanne kehittyy...
jartar: olet ihan oikeassa, kun ne on hommannu niin ne pitäisi pelata. luulin jokunen aika sitten että pelikärpänen vielä iskisi, mutta se aika sijoittuu viime vuodelle. en kuitenkaan haluaisi niitä myydä, olkoon kun on hommattu. ja aina kun olen tuuminut mitä myisi tulee eteen se etten halua luopua mistään. ostan kuiteskin tänä vuonna pelejä tosin vain parikymmentä. yksi hyvä syy miksi olen niitä ostanut on se että tietyt pelit kun häviävät kaupoista, niin niitä ei löydä kirveelläkään. näin pc-peleissä. olkoon se ostaminen nyt vaikka huono harrastus. toivotaan kuiteskin että pelikärpänen vielä iskisi joku päivä.
Niin no joo onhan se hyvä pitää klassikkoja tallessa! voit tehdä vaikka seinäm täyteen hyllyjä/kaapin joka täynnä peli koteloita? tyylikkään näköinen varmasti jos tilaa rittää...