1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

onko tää hyvä töllö

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi teijo 27.01.2009.

  1. teijo

    teijo Guest

    Thomson 26E90NH/32E90NH 26''/32
     
  2.  
  3. alakoo

    alakoo Regular member

    Liittynyt:
    15.09.2008
    Viestejä:
    289
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Thomsoneita myydään citymarketeissa, ja syystä. Ne ovat halpoja, paneeliltaan heikkoja ja muutenkin on kaikkialta nipistetty hieman pois jotta saataisiin "HD ready" tyhmälle kuluttajalle tyrkytettyä.

     
  4. Hedenske

    Hedenske Member

    Liittynyt:
    25.06.2007
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ite laitoin hobby h:sta tilaukseen 32* kakkos telkkariksi...399€ sama ostaa kerta halvalla saa...eiköhän tuosta kuva näy !!! Vai tyhmälle kuluttajalle...ei kaikilla ole isileasingia niinku alakoo:lla vaikuttas olevan.
     
  5. yussef

    yussef Regular member

    Liittynyt:
    28.09.2005
    Viestejä:
    370
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oman kokemuksen perusteella toi 32" on jopa parempi verrattuna 2x kalliimpiin laitteisiin...ei hinta laatua takaa..
     
  6. Pekka_V

    Pekka_V Guest

    Mun kokemuksen mukaan Thomsonin kuva on todella huono verrattuna esim. 200€ kalliimpaa puhumattakaan 1000€ kalliimmasta. Ei ole täällä ainakaan isileasing, mutta mä säästän hetken ja sitten ostan paremman töllön, kun en halua kärsiä huonosta.
     
  7. yussef

    yussef Regular member

    Liittynyt:
    28.09.2005
    Viestejä:
    370
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Missä telkkareissa on sun mielestä parempi kuvanlaatu?
    Käyn ite mielelläni tarkastamassa ennen telkkarin ostoa..tähän astisen katselun perusteella tosiaan jo kuvanlaadun puolesta ihan kärkipään vaihtoehtona tuo thomson..mutta ainahan tilaa täytyy jättää mahd. laadukkaammille ;)
     
  8. Pekka_V

    Pekka_V Guest

    Esim. Lg 32LH2000 tai mikä vaan philips, sony, samsung, LG tai joku muu "tunnettu" merkki. Thomsoni ei ole oikeasti mikään hyvä töllö.
     
  9. yussef

    yussef Regular member

    Liittynyt:
    28.09.2005
    Viestejä:
    370
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mainittu LG ja useita philps/sony/samsung telkkareita on verrattu ja kyllä tuossa thomsonissa on parempi kuva ja nuihin parhaisiinkin verrattuna vastaava. Ei se kuva merkistä ole kiinni vaan telkkarista.
     
  10. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Heitän villin arvauksen. yussef omistaa Thomson merkkisen telkun...

    Tämä on tietysti mun henk.kohtainen mielipide, mutta kuvanlaatu on sieltä synkimmästä päästä.
     
  11. yussef

    yussef Regular member

    Liittynyt:
    28.09.2005
    Viestejä:
    370
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En muuten omista.
    Täällä näkee paljon semmosta väkeä mikä sanoo telkkarin kuvanlaadun merkin perusteella usein näkemättä kuvaa ja usein merkin perusteella vaikka ois nähnykki kuvan. Halusin tuoda "merkkivapaata" näkemystä tänne, eikä edellisen tyyliset kommentit merkin nimeen vannovilta yllätä.
     
  12. Trilogiar

    Trilogiar Regular member

    Liittynyt:
    08.08.2007
    Viestejä:
    793
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Thomsonin kuvaputket olivat ainakin aikanaan hyviä, joten kyllä TV alasta kokmusta löytyy. Mutta enmpä mene vannomaan miten on LCD kanssa asian laita.

    Sen ainakin voin sanoa, että tuossa Thomsonissa jota ehdotit on matala kontrastisuhde ja suurehko vasteaika. Joten ei nyt mitään ihmeitä kannata odottaa mustan värin laadulta jne. Myöskään ei taida digiviritintä kaapelitalouksiin löytyä.

    Kyllä ainakin itse kelpuuttaisin nuo jotkut thomsonin 40" omaan käyttöön siihen hintaan mitä ne maksavat. Ei statseissa itsessään mitään vikaa ja ulkonäkökin paikallaan. Tosin jos rahaa enemmänkin löytyy niin Sony tai Samsung.

    Niin ja ei voi sanoa televisioiden laadusta yhtikäs mitään jos kaupassa niitä on vertaillut:

    1. Niistä ei näy HD kuvaa
    2. Niissä on säädöt päin prinkkalaa
     
  13. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Se olikin arvaus.

    Minkään merkin nimeen en vanno.

    Useimmin mä olen törmännyt siihen, että kaupassa ei ole muuta tarjolla kuin HD kuva (esim gigantti, markantalo,Hirvox). Sitten kun kotona kattellaan oman virittimen kautta normi tv-lähetystä niin yllätys saattaa olla melkoinen.
     
    Viimeksi muokattu: 10.07.2009

Jaa tämä sivu