ONKO TÄMÄ NÄYTÖN OHJAIN AIVAN TÄYSI ROMU? (VIA/S3G Unichrome Pro Integrated )

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi nicklass 18.08.2008.

1. Quiote

Quiote Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    nicklass, lueppa säännöt ennen seuraavan viestin kirjoittamista.

2.  
  3. nicklass

nicklass Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Testaappa ite kirjottaaa kännykäl siististi ja nopeaa samaan aikaan...? jeps ja huomioin tästä lähin enemmän sisällön mitä kirjoita pahoittelen jos on ärsyttänyt taimitenvaaan jokin asia minussa...

4. nicklass

nicklass Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Edit: Anteeksi.... jeps ja valintani oli customoitu kannettava......
    No syystäkin että onhan se sit kiva kun voi kaverinkaa pitää lanitus iltoi ku molemmil on omat koneet ja tämä kone vastasi tarpeitani koska harrastan kone grafiikkaa ja animaatioita joten tämä täytti vaatimuksiltaan kaiken....
    ps ramia saattaapi tulla 8gt.... ja muistia tulee vähintään 500gt kun puhuin kyseisen sukulaisenkaa jonka liikkeestä kyseisen koneeni tilaan tänää kone 3maissa tulloo kerron specsit sit takemmin.

Jeps ja vielä kerra pahoitteluni siitä jos jotakin ärsytti munin kirjoitustyylini(en vain yleensä jaksa kirjoittaa kaikkea niin pilkun tarkasti).

5. lettas

lettas Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    221
    Pisteet:
    93
    @nicklass

Edit- nappula löytyy viestin vasemmasta reunasta, ei siis peräkkäisiä viestejä vastaisuudessa.

6. Punkki

Punkki Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Customoitu kannettava o_O? Luulin että kaikki on jotain "paketti" kannettavia voin tietysti olla tässä väärässä, mutta saako kannettavaan sitten 8gt keskusmuistia? Vaikka saisikin ei sillä 8gt:lla tee mitään. 4gt on ihan riittävästi tai enemmän, 2gt riittää myös ihan hyvin.

EDIT: Ja jos tämä LAN juttu kaverien kanssa on ainut syy hankkia läppäri, niin minun mielestä meni hukkaan. Kuitenkaan ei kohta tuossa läppärissä tehot enää riitä peleihin mitä tulee, vaikka olis mikä tehokannettava. Tämä on tietysti vaan minun mielipiteeni

Viimeksi muokattu: 04.09.2008
  7. Tomppa89

Tomppa89 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja ei kyllä riitä tehot edes nykyisiin kaikkiin pelehin. Ja eipä tuo niin vaikeaa ole LAN:hin kuskata pöytäkonetta, ellei kone ole hankalassa paikassa ja johdot hankalasti, kuten esim. itsellä on.

8. nikkis970

nikkis970 Guest

Mul on toi romu, toimii osa peleistä, mutta Grafiikka ei ole hienoa.

Itse olen ostamassa Radeon HD 3650, 512MB Ja minulle on vielä epäselvää se kortin vaihto kun on toi intergroitu juttu tuol konees.

Avasin koneen ja ei ollu normi Grafiikka kortin näköstä juttua siel vaan semmonen pieni neliö jossa luki VIA.
    Graffa kortin paikka oli tyhjä. Luulen että mulla on AGP kun tuo everest sanoo niin. Vaikka kun menen ohjauspaneeli sieltä koneen tiedot ja sielt laitteisto ja laitehallinta niin sielt painan näytönohjain ja siel lukee että
    PCI-E väylässä Olen siis tosi Confused tästä asiasta.
    Enkä viitti mennä tekemään mitään ennenkuin olen täysin varma vaikka kone ei ol hyvä.
    uuteen koneeseen ei ole rahaa ainakaan vielä.
    Ensisijainen syy miksi haluan vaihtaa kortin on, että spore ei toimi.

Eli siis olisi kiva saada tähän Vaihe näyttiksen vaihdosta.

Jaa tämä sivu